| Κατηγορία | Μεζεδοπωλείο |
| Διεύθυνση | Εθνικής Αντιστάσεως 102, Εύοσμος |
| Νομός | Θεσσαλονίκης |
| Χάρτης | |
| Τηλ. επικοινωνίας | 2310653741,6977440600 |
| Διαδίκτυο | |
| Ωράριο | 08:15-03:00 |
| Χαρακτηριστικά | |
| Λέξεις κλειδιά | τρένο, #bar, #μεζέδες, #ντάκος, #καβουροσαλάτα, #κοπανιστή, #πάπρικα, #κολοκυθοκεφτέδες, #ντολμαδάκια, #ντοματοκεφτέδες, #πιπεριές, #στραπατσάδα, #φασόλια γίγαντες, #χαλούμι, #ομελέτα, #καβουρμάς, #μανιτάρια, #παστουρμαδόπιτα, #μετσοβόνε, #χταπόδι, #γαύρος, #σαρδέλα, #μυδοπίλαφο, #γαρίδες, #μπακαλιαράκια, #πεσκανδρίτσες, #μύδια, #μπακαλιάρος σκορδαλιά, #κουτσομούρες, #σουβλάκια, #σουτζουκάκια, #συκώτι, #πανσέτα, #μπιφτεκάκια, #λουκάνικο, #κοτόπουλο, #τηγανιά, #συκώτι τηγανητό, #χοιρινή, #πανσετομπριζόλα, #μοσχαρίσια σπαλομπριζόλα, #σνίτσελ, #κότσι, #παϊδάκια, #κοπές, #ζυμαρικά |
| Άνοιξε | Νοέμβριο 2015 |
Κραταει σταθερα καλη ποιοτητα και καλη ισορροπια τιμης/ποσοτητας.
Οτι παραγγελθηκε ηταν αρκουντως αξιοπρεπες, και εξαφανιστηκε ταχεως, με περισση ευχαριστηση.
Τα επιπροσθετα που δοκιμαστηκαν, περα απ τις γνωστες κ μη εξαιρετέες κρεατο-ποικιλιες, ειναι τα εξης:
-Σαλατα τρενο.
-Κολοκυθακια.
-Μαστελο
-Σαλατα με φραουλες.
-Ταλαγανι με μαρμελαδα ντοματα.
-Κασεροκροκετες
Ωραιος συνδυασμος με live, + αλκοολ,
Σε αντιθεση με τους υπολοιπους ταβερνοχωριτες, ειχα πολυ θετικες εντυπωσεις απ την συνολικη εμπειρια.
Ιδιαιτερως με το ευγενεστατο προσωπικο και την προσοχη στην λεπτομερεια και στην εξυπηρετηση. Φανηκαν να εκτιμουν πολυ το γεγονος οτι τους επισκεφτηκαμε, και δεν το θεωρουσαν δεδομενο δηλαδη.
Πηραμε αρκετα πραγματα, και μειναμε γενικως πολυ ευχαριστημενοι. Ολα ηταν μια χαρα, χωρις φαουλ. Μεγαλες μεριδες και νορμαλ τιμες (ειδικα λαμβανοντας υπ οψην και την λαιβ διασκεδαση).
Πηραμε τα εξης:
-Πατατες προκατ, αλλα καλες.
-Χορτα καλα
-Φετα λαδοριγανη νορμαλ
-Ποικιλια αλοιφων (ρωσικη, τζατζικι, τυροκαφτερη, παπρικα), πολυ καλη.
-Μανιταρια σχαρας, αποδεκτα. Γεμιστα με τυρια.
-Πιπεριες τηγανητες με κοκκινη σαλτσα, νοστιμες. Ωραια κ η παπαριτσα.
-Ποικιλια κρεατικων, μια χαρουλα. Καλοψημενα, ζουμερα και νοστιμα τα κρεατακια (κοτοπουλο, χοιρινο, μπιφτεκι κλπ).
Θα ξαναπηγαινα ανετα, ηταν μια εκπληξη, καθως κρατουσα μικρο καλαθι, λογω του υφους του μαγαζιου.
Το σέρβις προσπάθησε ευγενικά να μας "
Τα φαγητά ήταν Οκ, αν εξαιρέσεις την άθλια γαρνιτούρα που τα συνόδευε. Κρύο κους-κους και μακαρονάκι σαν αυτά που συνόδευαν προ δεκαετιών τα πιάτα σε μαγαζιά που αναλαμβάναν δεξιώσεις.
Παγωτάκι στο τέλος κερασμένο σε ικανοποιητική ποσότητα.
Γενικά μου φάνηκε πολύ "
Για εμένα "