η Άκανθος

Εσωτερικά

Σxόλια (11)

Panos
Δυνατη εμπειρια η επισκεψη σε τουτο το μαγαζι.
Φοβερη ατμοσφαιρα και εξαιρετικο φαγητο.
Οι αυθεντικοι ντοπιοι θαμωνες ειναι σαν NPC σε adventure game. Δυσκολευεσαι να πιστεψεις οτι ειναι πραγματικοι.
Την μια στιγμη βριζονται μεταξυ τους, και την αλλη στιγμη σκαρωνουν αυτοσχεδιο λαιβ με μπουζουκια/κλαρινα κλπ, και χορευουν μονοι τους, διχως αυριο.
Μορφαρα ο Ναπολεων, ακομα πιο μορφαρα η συζυγος του. Θυμιζει τον Τρελο Αυστραλο στο θηλυκο του. Τσαμπουκαλου και αποφασιστικη, σου φερνει οτι θελει, εκτος κι αν επιμεινεις σε κατι αλλο..

Οτι πηραμε ηταν πολυ ποιοτικο και πολυ νοστιμο. Σε τιμες απο αλλη εποχη.
-Πολυ καλα μπιφτεκακια, κρεατινα, χορταστικα
-Χωριατικη πολυ καλη, με ντοπια υλικα.
-Τζατζικι νορμαλ
-Γαλοτυρι πολυ καλο
-Μακαρονια με κοκκορα, πολυ καλο
-Μπριαμ, αποθεωση!!
Πολυ καλο και το τσιπουρακι, ανευ.

Τιγκαραμε 2 ατομα, με λιγοτερο απο 20€/ατομο.
Αξιζει και σιγουρα θα ξαναπαμε, αν ξανακανουμε αυτην την μαγικη διαδρομη
Θου-Βου
Αυθεντική ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής. Ο Ναπολέων μεγάλη μορφή. Μας έφερε μπριάμ, σπεντζοφάι, χοιρινό με λάχανο, πατατοσαλάτα περιποιημένη και κρασάκι μπρούσκο. Ψωμί χωριάτικο, ψημένο ελαφρώς πάνω στην ξυλόσομπα. Τιμές λογικές. Αξίζει.
loukoulos
Πήγαμε νωρίς για καφεδάκι, αλλά είπαμε να μη χάσουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το τσιπουρακι του. Έτσι πήραμε τσιπουρακι με μεζέ, ο οποίος ήτο γαλοτύρι με ψωμάκι ολικής και τυρόπιτα. Αξιοπρεπή και τα δύο και το τσίπουρο καλό, δυνατό χωρίς όμως να βγάζει στη μύτη πολύ οινόπνευμα. Πήραμε επίσης μια καλαμποκόπιτα με πράσο, η οποία είχε αναπαυθεί αρκετές μέρες στη συντήρηση πριν ζεσταθεί και μας σερβιριστεί, χεχε.

Θα συμφωνήσω με τους προλαλίσαντες ότι το μαγαζί από μόνο του είναι μια βουτιά στον χρόνο και αξίζει να το επισκεφθείς μόνο και μόνο για να θαυμάσεις τον αυθεντικό παραδοσιακό του χαρακτήρα. Θα το ξαναεπισκεπτόμουν για να δοκιμάσω τα μαγειρευτά του.
Seventh
Ο δρόμος μας έβγαλε το πρωί και έτσι δεν φάγαμε αλλά ήπιαμε ένα καφεδάκι. Κι όμως τόση αγάπη από την κυρία Λαμπρινή να μας κεράσει και πίτα και να χει τη μικρή μας στην αγκαλιά, λες και μας ήξερε χρόνια.
Προσοχή! Τα σχόλια που ακολουθούν γράφτηκαν πριν από 4 χρόνια τουλάχιστον.
Ο χαρακτήρας του καταστήματος πιθανόν να έχει αλλάξει από τότε και επομένως ενδέχεται τα σχόλια να αποκλίνουν από τη σημερινή πραγματικότητα.
dokimastis
Βρέθηκα κι εγώ τελικώς στον πολυδιαφημισμένο Ναπολέοντα. Τα τραπέζια έξω, αργά απόγευμα, ήταν όλα γεμάτα, κι έτσι κάτσαμε μέσα, μιας και σε λίγο θα έπιανε ψύχρα.

Το φαγητό καλό, κοντά σε αυτά που λέει ο φίλος Mikey. Προβατίνα με κριθαράκι απλή, καλοβρασμένη μαλακωμένη, καλή. Το Μοσχαράκι ήταν λίγο σκληρούτσικο. Καλύτερο πιάτο ήταν το Χοιρινό, μαλακό και νόστιμο. Φασολάκια λαδερά καλούτσικα, απλοϊκά και πολύ βρασμένα. Τσίπουρο καλό (κλασικά χωρίς). Γενικά μού άρεσε η κουζίνα του, σχεδόν όλα μαγειρευτά κατσαρόλας. Απόδειξη δεν αναφέρθηκε πουθενά.

Θα ξαναπήγαινα, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και τον Μπάρο στην κουκλίστικη πλατεία του χωριού, καλοκαίρι έξω.
Mikey
Πρόσφατη επίσκεψη στο ονομαστό αυτό μαγαζί. Αυθεντικό παντοπωλείο που είναι ταυτόχρονα καφενείο και ταβέρνα. Το εσωτερικό του μαγαζιού ανεπανάληπτο.
Ό,τι δοκιμάσαμε πολύ νόστιμο με έμφαση στο χοιρινό κατσαρόλας και στο ζυγούρι καθώς και στη γραβιέρα τοπικού παραγωγού. Το τσίπουρο αγίασμα, ήπιαμε πολύ και την άλλη μέρα δεν είχαμε ιδιαίτερα θέματα. Τιμές τσιμπημένες (4 μεζέδες/σαλατες, 2 κυρίως και μισό λίτρο τσίπουρο 55€) και απόδειξη όχι αλλά αξίζει.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα όχι μόνο για το φαγητό αλλά για την κατάσταση που ψήνεται το βράδυ εκεί. Το μαγαζί γίνεται μια παρέα, ο Ναπολέοντας ξεκινάει το τραγούδι και ο κόσμος συμμετέχει. Πήγαμε 7 το απόγευμα και φύγαμε 2 το βράδυ όταν έκλεινε αφού είχαμε κάνει φίλους όλο το μαγαζί. Υπέροχη ατμόσφαιρα! Να το επισκεφθείτε αν βρίσκεστε στη περιοχή.
arsinoe
ξέχασα....τα πιάτα όλα είχαν συνοδευτικά...κυρίως τηγανιτές σπιτικές πατάτες....και κάθε γεύμα ήταν μέχρι 25 ευρώ. Δεν πληρώσαμε ποτέ παραπάνω.
Στους Καλαρρύτες μείναμε δύο βράδυα (στον ξενώνα του Ναπολέοντα). Όμορφος ξενώνας, απόλυτα ήσυχος (εκτός από έναν αλανιάρη κόκκορα που εκτελούσε χρέη ξυπνητηριού και είχε πάρει πολύ σοβαρά την δουλειά του) και πεντακάθαρος. Πληρώσαμε 50 ευρώ/βραδιά με πρωινό που περιελάμβανε σπιτικές πίτες, λαδοκούλουρα γλυκά με πορτοκάλι και σουσάμι, τηγανιτά φρέσκα χωριάτικα αυγά (και βραστά), μαρμελάδα μέλι και καφέ/τσάι/γάλα. Στο ταβερνάκι φάγαμε 3-4 φορές. Ατμόσφαιρα από άλλη εποχή. Σε ταξιδεύει!!!! Είναι όντως ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο! Δοκιμάσαμε κουνέλι με χυλοπίτες (μέτριο), κοτόπουλο με κάπαρη και λιαστή ντομάτα (μέτριο), μοσχάρι με πιπεριές και μανιτάρια (καλό), προβατίνα στο φούρνο (πάρα πολύ καλό), γαλοτύρι (νόστιμο). Επίσης, τσακίσαμε το γλυκό σύκο! Ο Ναπολέων με την Λαμπρινή του είναι όντως η ζεστή καρδιά του χωριού!
dallas
ταλαντευομουν ανάμεσα στο μ'αρέσει το φαϊ αλλά κάτι μου μυρίζει περίεργα στο ορίτζιναλ της κατάστασης και στο μ'αρέσει τρελά η κατάσταση αλλά το φαϊ είναι δεν είναι... το μέρος είναι πανέμορφο βέβαια...κάθεσαι για ωρες και χαλαρώνεις... το σέρβις πέρα από το ζαγκλή και υιο (που ειναι χαλαροί κι ωραίοι) είναι κάπως αγέλαστο... βέβαια οι παππούδες του χωριού σερβιρονται μόνοι τους, αλλά εμείς οι τουρίσται?!... το ζυγούρι είναι τόσο άψογο που θέλεις να βάλεις τα κλάματα.. ή να ζητήσεις ένα ακόμη τσίπουρο...
asemas
Μπαίνοντας σ'αυτό το μέρος ήταν σαν κάποιος να πάτησε το κουμπι μιας χαμενης χρονομηχανής και να μας άδειασε στο καφενείο του χωριού δεκαετίες πριν! το κλίμα, τα προϊόντα, ο ίδιος ο κύριος τα πάντα έχουν μείνει αλλού μ'εναν πολυ γλυκό τρόπο. θέλω να ξαναπάω ακόμα και μόνο για να βγάλω φωτογραφίες και να πιω ενα τσίπουρο κ έναν ελληνικό καφε!
Βικτωρ Τ.
Ωραιο κλιμα σε μαγαζι που περα απο ταβερνα λειτουργει και σαν καφενειο-μπακαλικο του χωριου.Τα μαγειρευτα ειναι οκ.