Προφίλ του χρήστη lu_bires

Πληροφορίες

Εμφάνιση όλων των εικόνων
Μέλος από 08/09/2022
Περισσότερα στοιχεία προσεχώς :-)

Εικόνες (0)

Εμφάνιση όλων των εικόνων

Σχόλια (6)

lu_bires
στο κατάστημα Το Τουρλού Μεζεδοπωλείο, Διστόμου 26, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
είχαμε ξαναπάει μια φορά και μας είχε φανεί πολύ ωραίο για συνοικιακό μαγαζάκι που ξεφεύγει κάπως απο τα συνηθισμένα, οπότε αποφασίσαμε να το ξαναεπισκεφτούμε.
Κυριακή μεσημέρι, φίσκα το μαγαζί λόγω της μέρας και της πολύ ωραίας τοποθεσίας. Το σερβις πολύ σβέλτο και εξυπηρετικότατο, οι ιδιοκτήτες αρκετά ευγενικοί και με διάθεση γνωριμίας (μιας και δεν είναι πολύ παλιό μαγαζί το καταλαβαίνω). Στα του φαγητού, όπως και την πρώτη φορά ό,τι πήραμε μας άρεσε πάρα πολύ, απ όλα ξεχώρισε το ριζότο με κρέμα μελιτζάνας και φουρνιστά ντοματίνια το οποίο ήταν ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ, το καλύτερο ριζότο με διαφορά που έχω δοκιμάσει.
Οπότε έχουμε και λέμε:

Δυο μερίδες ριζότο (καθώς δεν έφτασε η πρώτη),
Σαλάτα αντίδια τσιγαριαστά με ανθόυτρο (το πιο μέτριο από όλα τα πιάτα χωρίς να είναι κακό)
Σαλάτα ντοματίνια με κρέμα φέτας και πέστο (εξαιρετική)
Λαδοτύρι σχάρας (υπέροχο)
1 μπύρα
3 τσίπουρα μεγάλα χωρίς εκ των οποίων το ένα κερασμένο (από τα πιο καθαρά που έχω πιει τα τελευταία χρόνια στην πολή)
γλυκάκι δροσερή μους λεμονιού

Σύνολο 50 ευρω, για την ποίοτητα και την ποσότητα όχι απλά άξιζουν αλλά και κάτι παραπάνω.

Και τώρα που τα έγραψα και τα θυμηθήκα πάω να χορτάσω την λιγούρα μου με κανά σπανακόρυζο...
στο κατάστημα Τούλα Βρώμικο, Πυλαία, Ν. Θεσσαλονίκης
Η καντίνα όπως θα έπρεπε να είναι !
στο κατάστημα Ηλιοτρόπιο Ψαροταβέρνα, 8ο χλμ Καλλονής - Παρακοίλων, Παράκοιλα, Λέσβος, Ν. Λέσβου
κάτσαμε τον 15αυγουστο απο σπόντα, καθώς δε θέλαμε κόσμο, είχε νυχτώσει και στο γυρισμό προς Χρούσο μας το πρότεινε ο φίλος που σταματήσαμε για βενζίνη κάπου εκεί κοντά. Το μέρος δεν γεμίζει το μάτι καθώς είναι και ταβέρνα και μπιτς μπαρ, και θα μπορούσες να το πεις και λιγο κρύο. Το φαγητό του ήταν εξαιρετικό όμως οι τιμές μας φάνηκαν λίγο τσιμπημένες (το γράφω αυτό γιατί γενικά στο νησί πετύχαμε πολύ ωραία και φθηνά καφενεία). Δίπλα στη θάλασσα, με πολλή ησυχία (δεν ξέρω το πρώι αν θα είχα την ίδια αίσθηση λόγω κόσμου και παραλίας), ήταν ό,τι έπρεπε για να κλείσει η βραδιά - και το στομάχι μας.
στο κατάστημα Ο Πάλλας Καφενείο, Μεσότοπος, Λέσβος, Ν. Λέσβου
ένα από τα δύο παραδοσιακά καφενεία του χωριού, υπέροχη τοποθεσία στην πλατεία δίπλα απο το πλατάνι (που δεν ήταν πλατάνι αλλά ένα άλλο δέντρο που ξέχασα την ονομασία του, αλλά θέλω να αποτυπώσω την ατμόσφαιρα του μέρους οπότε έστω πλατάνι). στα του φαγητού τώρα, κάτσαμε 2 φορές στις καλοκαιρινές μας διακοπές, ό,τι πήραμε ήταν πολύ ωραίο με εξαίρεση τα μπουρεκάκια λαχανικών που ήταν στην ουσία κατεψυγμένα σπρινγκ ρολς οπότε θα πω απλα, οκ. τιμές φυσιολογικές, φαγητό πολύ άνω του μετρίου, μέρος απίθανο, αξίζει την επίσκεψη!
στο κατάστημα Το Αιγαίο Καφενείο, Άντισσα, Λέσβος, Ν. Λέσβου
πολύ ωραίο λαϊκό ταβερνάκι στην άκρη της πλατείας του χωριού, οπότε αποφεύγεις τον πολύ κόσμο και τη βαβούρα. το τρέχει μια συμπαθέστατη γιαγιά και οι ποσότητες στα πιάτα θυμίζουν πιο πολύ τα παιδικά μας χρόνια όταν ερχόταν ένα βουνό από τηγανιτές πατάτες λες και είχαμε να φάμε 3 μέρες (για την ακρίβεια μετρήσαμε 15 κεφτεδες στη μερίδα που παραγγείλαμε!!!)
πήραμε λίγα πράγματα (χωριάτικη, ομελέτα, κολοκυθοκεφτέδες και κεφτεδάκια) όλα σπιτίσια, πεντανόστιμα και σε τιμές κάτω του μέσου όρου! ευχάριστη έκπληξη, σίγουρα θα ξαναπάω όταν βρεθώ στο νησί !
στο κατάστημα Το Πατρικό Ταβέρνα, Καβαλλάρι, Ν. Κιλκίς
πρώτη (σχεδόν τυχαία) στάση πριν απο περίπου 1 χρόνο. Το περιβάλλον εκπληκτικό με ρυάκι δίπλα σε πλατάνια και το χειμώνα τζάκι και χουχούλι. πιάτα ό,τι πήραμε νοστιμότατο (πατάτες χεράτες, φοβερή ντομάτα, αποθέωση η μελιτζανοσαλάτα) και η Έλλη η ιδιοκτήρια, αλέγκρα φυσιογνωμία που κρατάει το ενδιαφέρον στη συζήτηση. Παρόμοια όπως τα λέει ο alan, πήγαμε στις 4 φύγαμε στις 11 έχοντας γνωρίσει την ιστορία της και σχεδόν όλο το χωριό. απο τότε έχουμε ξαναπάει άλλες 3 φορές, κάθε φορά φεύγουμε με την ίδια αίσθηση. Τιμές φυσιολογικές, αξίζει σίγουρα τη δοκιμή. Στα ατού ότι είναι αρκετά κοντά στην πόλη και συνδυάζεται άψογα με κυριακάτικη εξόρμηση!