Είχα αποφασίσει βάσει αισθητικής στα σόσιαλ τους (νεοκαγκουράδικη Gen Z) να μην δοκιμάσω, αλλά τα θετικά σχόλια των Μάριος, Nic, Rosstrobon στο μαγαζί του Ευόσμου, καθώς και το βολικό ωράριο τους (κλείνουν 03:00), με οδήγησαν στην πρώτη δοκιμή και μάλλον όχι τελευταία.
Το όλο στήσιμο του μαγαζιού μου θύμισε Jackaroo. Απευθύνονται στο ίδιο καταναλωτικό κοινό, μεγάλο μαγαζί, με δυνατότητα γραμμής παραγωγής στην κουζίνα. Το Rookie μου φάνηκε λίγο πιο ακριβό και με πιο πληθωρική αισθητική. Βασικός εταίρος ο Βαρλάμης, γνωστός από τα Γύρος της Αριστοτέλους, ΓΡΝ και άλλα.
Το burger είναι smash, με μπιφτέκι ισχνό και καβουρδισμένο, αλλά σωστά εκτελεσμένο, σίγουρα καλύτερο από Kenedi.
Θα ξαναπήγαινα με χαρά για τζανκίλα.
Εικόνες (14)
Εμφάνιση όλων των εικόνων
"Lil rookie" (4 παναρισμένα φιλέτα κοτόπουλο και πολλή ψιλή τηγανητή πατάτα (αδιάφορο, δεν ήθελα καν να το πάρουμε)
Είχα αποφασίσει βάσει αισθητικής στα σόσιαλ τους (νεοκαγκουράδικη Gen Z) να μην δοκιμάσω, αλλά τα θετικά σχόλια των Μάριος, Nic, Rosstrobon στο μαγαζί του Ευόσμου, καθώς και το βολικό ωράριο τους (κλείνουν 03:
Το όλο στήσιμο του μαγαζιού μου θύμισε Jackaroo. Απευθύνονται στο ίδιο καταναλωτικό κοινό, μεγάλο μαγαζί, με δυνατότητα γραμμής παραγωγής στην κουζίνα. Το Rookie μου φάνηκε λίγο πιο ακριβό και με πιο πληθωρική αισθητική. Βασικός εταίρος ο Βαρλάμης, γνωστός από τα Γύρος της Αριστοτέλους, ΓΡΝ και άλλα.
Το burger είναι smash, με μπιφτέκι ισχνό και καβουρδισμένο, αλλά σωστά εκτελεσμένο, σίγουρα καλύτερο από Kenedi.
Θα ξαναπήγαινα με χαρά για τζανκίλα.