Προφίλ του χρήστη dokimastis

Πληροφορίες

Εμφάνιση όλων των εικόνων
Μέλος από 09/09/2013
Έγινε μέλος με πρόσκληση από τον χρήστη ταβερνοαλάνι
Περισσότερα στοιχεία προσεχώς :-)

Εικόνες (5689)

Εμφάνιση όλων των εικόνων
[εικόνα]
Εξωτερικά, φωτό από την πλατεία, κάτω από τον πλάτανο
[εικόνα]
Η πίσω αυλή, όντως ευχάριστη
[εικόνα]
Κάρτα
[εικόνα]
Η ετοιμασία του cig kofte από την κυρία
[εικόνα]
Χυμός παντζάρι (μόνο για μυημένους, καλός)
[εικόνα]
Λουκάνικο πέταλο (σα σουτζούκι, καλό) και σουτζουκάκια (αφρός)
[εικόνα]
Μπουγιουρντί (καλό, άρεσε πολύ στην παρέα και τα παράγγελναν συνέχεια)
[εικόνα]
Χωριάτικη με φέτα πλακάκι (καλή)
[εικόνα]
Μπουγάτσα κιμά (μέτρια, τυποποιημένη)
[εικόνα]
Πινακίδα κράχτης
[εικόνα]
Μπουγιουρντί
[εικόνα]
Μπουγιουρντί, σαλάτα, μελιτζάνα ψητή, πίτες για καλωσόρισμα και καβουρμάς
[εικόνα]
Ρεβανί και γιαούρτι με μέλι
[εικόνα]
Τουρκικός καφές
[εικόνα]
Ποικιλία κρεατικών 2 ατόμων (καλή. Ξεχώρισαν οι κιμάδες και το μοσχαρίσιο λουκάνικο)
[εικόνα]
Άνω χώρος
[εικόνα]
Άνω χώρος, τραπεζαρία
[εικόνα]
Άνω χώρος, υπνοδωμάτια
[εικόνα]
Γεμιστά πιπεριές (Καλές. Διαλέγεις αν θες ντομάτες ή πιπεριές, και το χρώμα της πιπεριάς!)
[εικόνα]
Φασολάκια (μια χαρά)
[εικόνα]
Bun με φιλετάκια πέρκας (οκ, τα φιλετάκια καλά. Το ψωμάκι χωράει βελτίωση. Η μαγιονέζα απλή, θα την ήθελα πιο γλυκόξινη ή κάτι πιο ιδιαίτερο)
[εικόνα]
Ανακοίνωση καλοκαίρι 2026
[εικόνα]
Πατσάς ανάμικτος (κοιλιά, ποδαράκι. Καλός, χυλωμένος, νόστιμος)
[εικόνα]
Βραστό (καλό)
[εικόνα]
Focaccia με αβγό και τρούφα και μανιτάρια (πολύ καλή. Άξιζε και για τη γεύση και για την ικανοποιητική ποσότητα)
[εικόνα]
Τηγανητές πατάτες (φρέσκες, αλλά όχι τραγανές)
[εικόνα]
Τζατζίκι (μέτριο), παντζάρια (οκ) και Μαρούλι σαλάτα (πολύ καλή)
[εικόνα]
Ψωμί (μέτριο, όχι φρέσκο)
[εικόνα]
1 μπιφτέκι που είχε μείνει (καλό) και κεμπάπ εμπορίου με το τεμάχιο (μέτρια)
[εικόνα]
Παντσετομπριζόλα σιγοψημένη (πολύ καλή, ζουμερή, 15€)
[εικόνα]
Κοτόπουλο με cashews (καλό, κοτόπουλο βελούδινο, σάλτσα πολύ απλοϊκή)
[εικόνα]
Dumpling με κιμά (καλά, αργούν πολύ και έρχονται στο τέλος, όπως γράφει και το ταβερνοαλάνι)

Σχόλια (3795)

Εμφάνιση όλων των εικόνων
dokimastis (πριν από 1 μέρα και 9 ώρες)
στο κατάστημα Τα Πλατάνια [νεκροταφείο] Ταβέρνα, Αγίου Δημητρίου 14, Νέα Ευκαρπία, Ν. Θεσσαλονίκης
Εδώ υπάρχει νέα δραστηριότητα. Για την ακρίβεια έχω την εντύπωση ότι το κτίριο γκρεμίστηκε και ξαναχτίστηκε, ή ανανεώθηκε το παλιό με πολύ ενδιαφέροντα τρόπο. Ετοιμάζεται νέο μαγαζί. Ακόμα και καφέ μόνον να έχει, εγώ θα έρχομαι, γιατί είναι πολύ δυνατό σημείο κάτω απ' τα πλατάνια.
dokimastis (πριν από 3 μέρες και 4 ώρες)
στο κατάστημα Β [νεκροταφείο] Εστιατόριο, Λεωφόρος 3ης Σεπτεμβρίου 2, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Στη θέση του θα ανοίξει η Λέσχη.

Ομάδα επιχειρηματιων και σεφ εδώ:
https://www.voria.gr/article/leshi-neo-kefalaio-stin-estiasi-gia-ton-emblimatiko-horo-dipla-sto-moyseio-byzantinoy
dokimastis (πριν από 3 μέρες και 9 ώρες)
στο κατάστημα προτάσεις φαγητού ανά περιοχή Λοιπά, Ν. Θεσσαλονίκης
@selanikli δες σχόλιό μου στον Τσιώτα, Αργυροπουλι Λάρισας, όχι τόσο για το ίδιο το μαγαζί, αλλά πιο πολύ για το τι μπορεί να αντιμετωπίσεις γυρνώντας
dokimastis (πριν από 4 μέρες και 12 ώρες)
στο κατάστημα Ο Θεσσαλός Ταβέρνα, Ατλαντίδος 60, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Βρέθηκα σε μεγάλο τραπέζι Φεβρουάριο- Μάρτιο. Γενικά καλή εικόνα, αλλά ο εξωτερικός χώρος μού δημιουργεί ανάμικτα συναισθήματα. Έχω δοκιμάσει και παλιότερα σε πακέτο και εξυπηρέτησε καλά.

Ψαροταβέρνα παλιάς κοπής, αλλά μέσα στο πακέτο είναι και το γεγονός ότι στην κουζίνα καπνίζαν όσο μαγειρεύαν.
dokimastis (πριν από 4 μέρες και 12 ώρες)
στο κατάστημα Βόσπορος Ψαροταβέρνα, Λεωφόρος Οικονομίου 73, Αγία Τριάδα, Ν. Θεσσαλονίκης
Το είχα στο στόχαστρο από τότε που άνοιξε, και Μάρτιο '26 μάς δόθηκε η ευκαιρία να το δοκιμάσουμε.
Ψαροταβέρνα με λευκό τραπεζομάντιλο, σχετικά νέα. Ο εσωτερικός χώρος καθαρός, απλός, λειτουργικός, αλλά στην πράξη είχε πολλή έως αφόρητη βαβούρα.
Το φαγητό καλό, πάνω από τον μέσο όρο ψαροταβέρνας στον δήμο Θερμαϊκού.
Δυστυχώς σε πέρασμά μου από την κουζίνα, μέλος τού προσωπικού κάπνιζε ενώ μαγείρευε. Δεν το θεωρώ και το καλύτερο.
Τιμές καλές.

Τέλος πάντων θα ξαναερχόμουν μόνο για να κάτσω σε υπαίθριο χώρο, άρα τέλος άνοιξης ως αργά φθινόπωρο.
dokimastis (πριν από 4 μέρες και 15 ώρες)
στο κατάστημα Moozy's Γυράδικο, Γεωργίου Σταύρου 14, Ξάνθη, Ν. Ξάνθης
Ντονερ σε γιουφκα καλό. Ο ίδιος ο μοσχαρίσιος γύρος ήταν τρυφερός, νόστιμος. Θα ήθελε μια σως, που όμως δεν μού την πρότειναν. (5,1ε)

Εντύπωση μού έκανε ότι μπορείς να πάρεις Ντονερ μέσα σε λαχματζουν, τυλιχτο! Δεν περίμενα αυτόν τον συνδυασμό.
dokimastis (πριν από 5 μέρες και 7 ώρες)
στο κατάστημα Κοντραμπάντο Μεζεδοπωλείο, Γκαρμπολά 2, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Έχω φάει καλά εδώ, και το έχω στα καλά μαγαζάκια τού κέντρου (μού αρέσει η εκζήτηση στο μαγείρεμα). Επίσης έχει 1 πιάτο εντελώς vegan (που το χρειάζεται η παρέα, και γκρίνιαζαν ότι είναι λίγο, κιόλας) και την τελευταία επίσκεψη το συκώτι ήταν φανταστικό!

Το μόνο αρνητικό σε αυτή τη συνεδρία ήταν η απουσία 1-2 πιάτων finger food, για συνοδευτικό πιοτού με διάρκεια. Πάντως πολύ οκ.
dokimastis (πριν από 5 μέρες και 12 ώρες)
στο κατάστημα Το Κουρμπέτι Μεζεδοπωλείο, Βαΐου 2, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Νέα επίσκεψη Απρίλιο 2026, βραδάκι καθημερινής, 3 άτομα.
Τα πράγματα έχουν αλλάξει: τα προηγούμενα χρόνια είχα 1-2 εμπειρίες, που μού είχαν αρέσει τα πιάτα τους κι ο τρόπος μαγειρέματος τους (όπως λέω στα άλλα σχόλια). Όμως τώρα τα πιάτα ήταν όλα μικροσκοπικά, και τα υλικά κάπως σα πεταμένα μέσα. Όταν το είπαμε στον σερβιτόρο, μάς δικαιολογήθηκε ότι υπάρχει νέο άτομο στην κουζίνα που εκπαιδεύεται.

Όπως φαίνεται, το μαγαζί επηρεάζεται από την έντονη τουριστική κίνηση στην περιοχή. Για τα πρόχειρα πιάτα μπορώ να σκεφτώ πως έτυχε μια άσχημη μέρα, αλλά το μέγεθος τών μερίδων είναι οριακά πιατάκι τού καφέ! Οπότε bye-bye για πολύ καιρό.
dokimastis (πριν από 6 μέρες και 8 ώρες)
στο κατάστημα Hija de Sanchez Ξένο, Slagterboderne 8, København, [εξωτερικό]
Εδώ οι συνάδελφοι μιλάνε για τη Rosio Sanchez, πρώην επικεφαλής pastry chef στο Noma.
dokimastis (πριν από 12 μέρες και 10 ώρες)
στο κατάστημα Parco Λοιπά, Δεσπεραί 1, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Βγάζει εξωτερικά τραπεζάκια στο πεζοδρόμιο, αλλά και απέναντι στο πάρκο.
Σέρβις μουτρωμένο και ψυχρό (μπρρρ!- μακριά), αλλά ενδιαφέρουσες επιλογές brunch.

Διάλεξα τη φοκάτσια με τρούφα/ αβγά/ μανιτάρια και ήταν μια χαρά! Τηγανητές γλυκοπατάτες ήρθαν σε χάρτινο ποτηράκι και ήταν ήδη ιδρωμένες και νιανιά (όχι καλές). Τηγανητές πατάτες που δοκίμασα δε μού άρεσαν. Μπίρες από βαρέλι: Stella Artois & Bud (η Bud καλύτερη, η Στέλλα σα νερό).

Θα ξαναερχόμουν, ειδικά για το τραπεζάκι έξω.
dokimastis (πριν από 13 μέρες και 2 ώρες)
στο κατάστημα Parco Λοιπά, Δεσπεραί 1, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Κατάλογος: https://app.menurio.com/parco
dokimastis (πριν από 15 μέρες και 10 ώρες)
στο κατάστημα Αναψυκτήριο Καταχά Πευκώνας Ταβέρνα, Καταχάς, Ν. Πιερίας
Αναγνωριστική επίσκεψη Κυριακή μεσημέρι, μετά από πολύ καιρό που το είχα στο μάτι.

Το μαγαζί είναι στην κορυφή ενός λόφου στην άκρη τού χωριού, μέσα σε ένα λίγο παρατημένο πάρκο με πεύκα. Τώρα τέλος άνοιξης κάθεσαι έξω, στην περίμετρο τού κτιρίου, στα εξωτερικά τραπεζάκια. Όταν φτάσαμε ήταν όλα γεμάτα. Στην εξυπηρέτηση η Σοφία, δυναμική και μες στα πράγματα. Υπάρχουν σούβλες, αλλά είχαν τελειώσει πολύ νωρίς (πρέπει να ήταν λίγες ή τις κλείνουν τηλεφωνικά). Οπότε μείναν τα τής ώρας, κι αυτά ό,τι ήταν διαθέσιμο.

Το χάιλαιτ ήταν η παντσετομπριζόλα, που την διαφήμισε αρκετά, αλλά άξιζε.
Όλα τα φαγητά των φωτό με 1 μπίρα Βεργίνα μάς βγήκαν 55ε. Γενικά φάγαμε απλά και καλά. Θα ήθελα να ξαναέρθω.

Σημ. από την συζήτηση με την Σοφία: Το μαγαζί κλείνει τέλη άνοιξης και ανοίγει πάλι τον Οκτώβριο!! Επίσης το βράδυ πρέπει να γίνεται επίθεση από κουνούπια. Μέσα είδα θέρμανση από καλοριφέρ (μού έκανε εντύπωση). Το χειμώνα είπε ότι είναι ωραία πχ. όταν είναι χιονισμένο το τοπίο.
dokimastis (πριν από 15 μέρες και 14 ώρες)
στο κατάστημα Γιαγιά Μαργίτσα [νεκροταφείο] Βρώμικο, Δάσος Κουρί, Ν. Θεσσαλονίκης
τηλ. 6980961362
dokimastis (πριν από 15 μέρες και 23 ώρες)
στο κατάστημα Παυσίλυπος Λοιπά, Παυσιλίπου 30, Κολινδρός, Ν. Πιερίας
Πολύ ελκυστικό περιβάλλον έξω, με δροσιά και θέα. Από φαγητό μόνον της ώρας (έτρωγαν πολλοί όταν περάσαμε). Θα επισκεφτώ σε επόμενο πέρασμα, είναι πολύ όμορφο μέρος.
dokimastis (πριν από 16 μέρες)
στο κατάστημα Αναψυκτήριο Καταχά Πευκώνας Ταβέρνα, Καταχάς, Ν. Πιερίας
Από τηλέφωνα ισχύει μόνο το 6972553852
Όλα τα άλλα τα σβήνουμε, δεν ισχύουν.
dokimastis (πριν από 18 μέρες και 12 ώρες)
στο κατάστημα Brothers in Law Fast food, Γρηγορίου Λαμπράκη 244, Πυλαία, Ν. Θεσσαλονίκης
Επίσκεψη νωρίς βράδυ καθημερινής για μπέργκερ 3 άτομα.
Ψωμάκι μπριός μέτριο, μπέργκερ οκ, αλλά όλα ήταν κάπως ψυχρά, συγκρατημένα, μικρά... όλα μαζί.
Εξαίρεση η μερίδα τηγ. γλυκοπατάτες στα 8,10€ τεράστια, 3 άτομα δεν την καταφέραμε.
Γενικά δε μάς άρεσε, μέτρια εμπειρία και ακριβή και δε μάς βλέπω να ξαναερχόμαστε στα κοντά.
dokimastis (πριν από 20 μέρες και 2 ώρες)
στο κατάστημα Smash [νεκροταφείο] Fast food, Γρηγορίου Λαμπράκη 97, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Σκληρός ανταγωνισμός στην περιοχή, και δεν άντεξε.
Νεκροταφείο.
dokimastis (πριν από 20 μέρες και 3 ώρες)
στο κατάστημα Creplins [νεκροταφείο] Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Γρηγορίου Λαμπράκη 242, Πυλαία, Ν. Θεσσαλονίκης
Γιαπι και ενοικιάζεται. Νεκροταφείο.
dokimastis (πριν από 24 μέρες και 23 ώρες)
στο κατάστημα Rookie Fast food, Αλεξάνδρου Παπαναστασίου 132, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Εγκαίνια σήμερα και προφανώς άνοιξε (με χαμό).
dokimastis (πριν από 26 μέρες και 13 ώρες)
στο κατάστημα Friendly Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Βασιλίσσης Όλγας 219, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Ευγενικότατη κυρία όντως, αλλά πρασοτυροπιτα εμπορίου απλοική και ελλειπως ψημένη. Τίποτα το ιδιαίτερο εδώ.
dokimastis (πριν από 27 μέρες και 5 ώρες)
στο κατάστημα Τάσος Φούρνος-Ζαχαροπλαστείο, Κομνηνών 16, Πανόραμα, Ν. Θεσσαλονίκης
Πέρασμα για παραγγελία τριγωνακια.
Τα γέμισαν μπροστά μου, ένα ένα. Οκ έως εδώ, φρέσκο και τραγανό το περίβλημα. Όμως η κρέμα τής γέμισης δε με ικανοποίησε όπως του Ελενιδη. Δεν είχε τα αρώματα και το βάθος στη γεύση.

22€/ kg
dokimastis (πριν από 29 μέρες και 13 ώρες)
στο κατάστημα Σαμαράς Ταβέρνα, Άγιος Γεώργιος Φερών, Ν. Μαγνησίας
Επιβεβαιώνω το σχόλιο σημαδούρα του giannis7310: τιμιότατη χασαποταβέρνα με σούβλες, που προφανώς εξυπηρετεί Θεσσαλία, αλλά βολεύει πολύ και για στάση στο Αθήνα- Θεσ/νίκη. 2 χώροι πολύ μεγάλοι, καθώς και εξωτερικά τραπέζια διαφόρων τύπων.

Εξυπηρετικός ο αρχηγός που μάς υποδέχθηκε. Είχε 4 σούβλες Κυριακή βράδυ, τις τιμήσαμε και τις 4. Ξεχώρισε για μένα το τρυφερό πρόβειο, και το καλό χοιρινό.
Ο αρχηγός ανέφερε ότι έχουν ΚΑΘΕ μέρα σούβλα, Σ/Κ έχουν και κοκορέτσι και αρνί.
Τιμές πολύ τίμιες (μάς βγήκε ~18ε/άτομο με σαλάτες και ελαφρά ποτά)

Θα ήθελα να δω και τον Ριζόμυλο, αλλά θα ξαναρχόμουν εδώ άνετα για στάση σε ανέβασμα.
dokimastis (πριν από 29 μέρες και 13 ώρες)
στο κατάστημα Pinoy Ξένο, Δουκίσσης Πλακεντίας 77Β, Αμπελόκηποι, Αθήνα, Ν. Αττικής
Φιλιππινέζικο στην Πανόρμου, Αμπελόκηποι.
Τρί- Πεμ δουλεύει a la carte. ΠΣΚ δουλεύει με μπουφέ.

Δοκιμάσαμε Παρασκευή απόγευμα. Οκ ο μπουφές, αναμενόμενα στον μέσο όρο. Οκ για γνωριμία με την κουζίνα, που μοιάζει αρκετά με τις άλλες κουζίνες της Ινδοκίνας. Όπως και σε άλλα ασιατικά, γράφουν ότι είναι αυστηροί στο να μην αφήσεις υπόλοιπα αφού φας. Δεν είδα πώς το τηρούν στην πράξη.

Μού άρεσαν αρκετά οι σούπες, ιδιαίτερα η sinigang. Αν ξαναερχόμουν, θα προτιμούσα να δω το αλα καρτ. Πάντως εξυπηρέτησε σε ειδική στιγμή κι όλα καλά.
dokimastis (πριν από 29 μέρες και 23 ώρες)
στο κατάστημα Ο Γιώργος Ταβέρνα, Άγιος Γεώργιος Φερών, Ν. Μαγνησίας
Σε πέρασμα βράδυ Κυριακής είχε μείνει μόνο χοιρινό κεμπάπ στη σούβλα από το μεσημέρι (τα άλλα τελείωσαν). Οπότε κατευθυνθηκαμε στον Σαμαρά. Πάντως ωραίος χώρος στο άκρο του χωριού, ευρύχωρος, άνετος.
dokimastis
στο κατάστημα Nine Grams Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Ερυθρού Σταυρού 14, Ερυθρός Σταυρός, Αθήνα, Ν. Αττικής
Πέρασμα Μάιο 2026. Δοκιμή πίτες κοτόπιτα, μεσογειακή, κιμαδόπιτα μια χαρά και οι 3.
dokimastis
στο κατάστημα Kherel [νεκροταφείο] Βρώμικο, Ν. Θεσσαλονίκης
Η καντίνα υπάρχει και συνεχίζει ως Avel Street Food
dokimastis
στο κατάστημα Al Furat Ξένο, Πτολεμαίων 16 & Αντιγονιδών 5, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
σημ. Al Furat στα αραβικά είναι ο ποταμός Ευφράτης.
dokimastis
στο κατάστημα Al Furat Ξένο, Πτολεμαίων 16 & Αντιγονιδών 5, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Πέρασμα για δοκιμή Πρωτομαγιά 2026 βραδάκι, για "μεζέ".
Μεζέ χοντρικά στην αραβική εθιμοτυπία είναι αυτό το πλατώ που γνωρίζουμε: 2-3 φαλάφελ/ κεφτεδάκια/ κάτι κεντρικό, γιαούρτι ή χούμους, ένα σωρό τουρσιά/γαρνιτούρες και πιτούλες.
Είναι πιο φιξ από την ελληνική έννοια τού μεζέ.

Γρήγορα μού ήρθε το πιάτο τής φωτό. Ικανοποιητικό και με ωραίο, μεστό κίμπε.
Επίσης, μού άρεσε η φυσιογνωμία τού ιδιοκτήτη.
Θα ξαναερχόμουν για νέα δοκιμή/ πιο πολλά.
dokimastis
στο κατάστημα Yong Ge Jia Chang Xiao Chi Ξένο, Γιαννιτσών 23, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Δοκιμή Σάββατο μεσημέρι (το πρόγραμμα λειτουργίας είναι πολύ ειδικό και απευθύνεται κυρίως στους ασιάτες που δουλεύουν στη γύρω περιοχή).

Πρόκειται καθαρά για μαγειρείο στα πρότυπα ίδιων μαγειρείων στην Κίνα: κάνει τα δικά του χειροποίητα noodles με χειροκίνητο μηχανάκι (εκεί μπροστά, στον πάγκο) και με αυτά φτιάχνει 3+1 πιάτα μόνον: Σούπα μοσχάρι, σούπα χοιρινό και σούπα θαλασσινών. Το εξτρά πιάτο είναι chow mein noodles χοιρινό (στεγνά, stir fry).

Στη δοκιμή έφαγα επί τόπου τη σούπα Μοσχάρι (πολύ καλή, πλούσια. Το μοσχάρι καλομαγειρεμένο, έλιωνε. Περιείχε επίσης bok choy & λαχανικά τουρσί) και πήρα πακέτο σούπα θαλασσινών (πολύ καλή, χορταίνουν άνετα 2, μπορεί και 3 άτομα) και Χοιρινό τσόου μέιν (πολύ καλό, ειδικά αν δε σάς αρέσει η σούπα).
Συνεννόηση δύσκολη, αλλά με καλή θέληση βγαίνει άκρη.
Οι μερίδες κάνουν 8ε, αλλά είναι τεράστιες.
Πληρωμή και με POS, αν και κάπως τούς δυσκολεύει, αλλά το κατάφεραν.

Συμπερασματικά πρώτη προσέγγιση θετική, μού άρεσε και το προτείνω στούς ανήσυχους εξερευνητές εκτός τής πεπατημένης.
dokimastis
στο κατάστημα Cho Ban Λοιπά, Εθνικής Αμύνης 13, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Ευχάριστο μαγαζάκι με καφέ και κάποια σνακ. Πέρασα πρωινή ώρα για έναν καφέ και ένα κρύο σάντουιτς. Το τελευταίο ήταν μια χαρά (μανούρι, ντομάτα και αλλαντικο σε στρογγυλό ψωμάκι με σουσάμι). Καφές καλός.

Ό χώρος δύσκολος. Έχει ουσιαστικά σταντ σε μπαρ για 2 άτομα, και μαθαίνει ο ένας τα μυστικά του άλλου. Είναι μόνον για take away το μαγαζί.
dokimastis
στο κατάστημα 35 street Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Ιωάννη Πασαλίδη 35, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Πέρασμα για πρωινό με καφέ καθημερινή πρωί.
Βασικά είναι σαν ανέκδοτο: ζήτησα μπουγάτσες, μού είπε δεν έχει κάτι έτοιμο και βγαίνει σύντομα Κασερόπιτα. Δέχθηκα.
Ζήτησα espresso americano και η μηχανή ήταν σταματημένη. Βολεύτηκα με έναν νες.

Για άλλο πήγα, και άλλο πήρα τελικά. Ποιότητα στον βαρετό μέσο όρο (εντάξει κασερόπιτα οοόταν βγήκε ήταν καλή)

Πάντως το σφίξιμο που αναφέρει ο Καθηγητής Mystery το νιώθεις... Τα κομμάτια από παλαιά κασεροειδή τυροπιτοειδή κείνται αδιάφορα εντός τής προθήκης σαν αρχαιολογικά κτερίσματα.
Δεν είναι το πιο ανοιχτόκαρδο μέρος, βρε αδερφέ!
dokimastis
στο κατάστημα Espressivo Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Μοναστηρίου 200, Μενεμένη, Ν. Θεσσαλονίκης
Κλασικό- κλασικότατο μπουγατσατζίδικο με τα γνωστά τυροπιτοειδή που αγοράζουν όλοι από τούς χονδρικούς τους προμηθευτές.

Αυτό που είναι όχι τόσο συνηθισμένο είναι ότι είχει Πιροσκί (τυρί/πατάτα).
Δοκίμασα ένα πιροσκί πατάτα και ήταν καλό. Αφράτο, μαλακό, ένοχος πειρασμός. (1,5ε)
dokimastis
στο κατάστημα Casa Del Cafe [νεκροταφείο] Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Μοναστηρίου 200, Μενεμένη, Ν. Θεσσαλονίκης
Στη θέση αυτή υπάρχει το Espressivo.
Μπουγατσατζιδικο καφέ.
dokimastis
στο κατάστημα Συν Ένα [νεκροταφείο] Μαγειρείο, Τυρολόης 12, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Τελικά η ανακαίνιση τελείωσε και πάλι Συν Ένα λέγεται.
Δε γνωρίζω αν είναι η ίδια ιδιοκτησία.
dokimastis
στο κατάστημα Mickey Burger Fast food, Jorgo Osmano ?, Bitola, [εξωτερικό]
Φαστφουντάδικο που έχει μπέργκερ, αλλά και cevapi και pljeskavica. Τιμές καλες.
dokimastis
στο κατάστημα Donerium Γυράδικο, Shirok Sokak ?, Bitola, [εξωτερικό]
Μικρό ντονεραδικο πάνω στον κεντρικό πεζόδρομο. Έχει μοσχάρι και κοτόπουλο, όμως βράδυ Πάσχα μετά την ανάσταση ο μοσχαρίσιος δεν έπαιζε. Φιλότιμη προσπάθεια γενικά, αλλά καμία σχέση με τα ντονεραδικα των Σκοπίων.
dokimastis
στο κατάστημα Giradiko Γυράδικο, Εμπορικό "Bliss Mall", Ilidenska 1, Bitola, [εξωτερικό]
Αν σας πιάσει λυσσαλέα νοσταλγία για Ελλάδα, εδώ έχει γύρο στον ελληνικό μέσο όρο και κάτω. Πίτα στην κετσαπ, με προκάτ πατάτες, τα γνωστά. Στο mall της πόλης.
dokimastis
στο κατάστημα Yong Ge Jia Chang Xiao Chi Ξένο, Γιαννιτσών 23, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Κυριακή ανοιχτά. Χονδρικά 11πμ- 5μμ.
dokimastis
στο κατάστημα Μαρίνα Φούρνος-Ζαχαροπλαστείο, Μελεάγρου 4, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Οι ίδιες πίτες (πολύ καλές και μπαμπάτσικες), το ίδιο χαλαρό, συνοικιακό στιλ. Η ίδια νοσταλγική ατμόσφαιρα γειτονιάς.
Θα ξανάρχομαι.
dokimastis
στο κατάστημα [Χωρίς Όνομα] [νεκροταφείο] Φούρνος-Ζαχαροπλαστείο, Μελεάγρου 4, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Πλέον ονομάζεται Μαρίνα.
dokimastis
στο κατάστημα Ka®bounomania [νεκροταφείο] Ψητοπωλείο, Δημητρίου Γούναρη 54, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Νεκροταφείο.
dokimastis
στο κατάστημα Grill Box Fast food, Δελφών 96, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Βράδυ Δευτέρας και η παρέα ήθελε burger. Είπαμε να δοκιμάσουμε το grill box, νέα προσπάθεια στην οδό Δελφών.
Ο κατάλογος μικρός, αλλά πολλή πληροφορία. Μέσα δούλευαν 2 νεαροί. Σε κάποια στιγμή έπιασε το μάτι μου τον έναν να βάζει μέλι πάνω από ψημένο μπέικον, και μού άρεσε η εικόνα! (τελικά υπάρχει όντως ο συνδυασμός, δείτε κατάλογο)

Πήραμε ένα Fire Chipotle 2πλο smash, ένα truffle burger 2πλο smash κι ένα BBQ Crispy Chicken.
To μπέργκερ τρούφα ξεχώρισε εύκολα. Πλούσιο, δυνατή γεύση, πολύ καλό. Τα άλλα ήταν κάπως αδύναμα μπροστά του.

Μάς άρεσε, και θα το ξαναβλέπαμε. Ο χαρακτηρισμός που πήρε από την παρέα ήταν "ποιοτικό".
dokimastis
στο κατάστημα ντάκι Fast food, Παύλου Μελά 48, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Επιβεβαιώνω ανοιχτό Κυριακή βράδυ.
dokimastis
στο κατάστημα Grill Box Fast food, Δελφών 96, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
https://grillbox.foodaway.gr/menu/grillbox_thessaloniki
dokimastis
στο κατάστημα Ραντεβού Μεζεδοπωλείο, Διογένους 11-13, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
"Εμένα μού άρεσε."

Εξηγούμαι: οι μεζέδες είναι τίμιοι, και είναι μικροί (γιατί είναι μεζέδες). Οι πιο πολλοί ήταν ικανοποιητικοί σε γεύση, αλλά στο κλασικό μοτίβο δλδ. κατά κύριο λόγο Κρύα κουζίνα (παστά, σαλατικά κτλ.)
Βλέπω συναδέλφους να έχουν πάρει κρεατικά. Προσωπικά δε βλέπω γιατί θα έπρεπε να μπω στα κρεατικά σε τέτοιο μαγαζί. Για μένα το βολιώτικο πηγαίνει με μεζέ ψαρικού, ως επί το πλείστον.

Το κριθαρότο δεν μού είπε πολλά, χωρίς να είναι κακό.
Θα ξαναέρθω. Χάρηκα που βράδυ καθημερινής είχε αρκετό κόσμο.
dokimastis
στο κατάστημα Bagetto Μαγειρείο, Dalmatinska, Bitola, [εξωτερικό]
Μέσα στην όμορφη παλιά αγορά τής Μπίτολα έχει ένα σωρό ταβέρνες με σουτζουκάκια, αλλά μόνον αυτό το μαγειρείο. Μαγειρείο όπως το ξέρουμε Ελλάδα, με ταψιά μαγειρευτών φαγητών, είναι πολύ σπάνιο αν όχι ανύπαρκτο πράγμα στη χώρα αυτή. Σε πέρασμα περίεργη ώρα ο χώρος μού τράβηξε ιδιαίτερα την προσοχή και θα ήθελα να έρθω να φάω εδώ, έστω και περαστικός από την πόλη.
dokimastis
στο κατάστημα Food Republic Εστιατόριο, Dobrivoje Radosavljevic 10, Bitola, [εξωτερικό]
Πολύ καλό μαγαζί στο κέντρο τής Μπίτολα, δίπλα στην πλατεία.
Στην ουσία είναι κάβα και παντοπωλείο, αλλά στο βάθος έχει ωραία χαλαρά ξύλινα τραπέζια για φαγητό. Χώρος καπνιστών και μη καπνιστών χωριστά εντελώς. Σέρβις νεανικό και τρέντι. Αυτό που μάς ξένισε ήταν ότι η κουζίνα άργησε πολύ (περ. 1 ώρα για τα κυρίως πιάτα). Τα πιάτα ερχόνταν αργά και βασανιστικά. Επίσης, το μαγαζί φημίζεται ότι έχει πολλά τοπικά προϊόντα πχ. μπίρες από τοπικές μικρές ζυθοποιίες.

Σε κάθε περίπτωση μάς άρεσε πολύ η φάση του μαγαζιού. Ήταν μια όαση σε διάφορα κιτς και αναχρονιστικά που βλέπεις τριγύρω στην βόρεια γείτονα.
dokimastis
στο κατάστημα Winelaw Λοιπά, Ίωνος Δραγούμη 19, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Βρέθηκα με παρέα σε οργανωμένη τυφλή δοκιμή κρασιών. Μάς έβγαλαν 4 διαφορετικά κρασιά, αλλά όλα τα λεφτά ήταν ο κύριος Τάσος, που σε πάει προσεκτικά στο να συμπεράνεις τι πίνεις (πολύ καλός, μοναδικός), και κάνει ιδιαίτερη συζήτηση για τις γεύσεις και τις ποικιλίες, χώρες κτλ.

Μαζί παραγγέλθηκαν και μερίδες από το μενού, που ήταν μια χαρά (θα ανεβάσω φωτό).

Μού άρεσε πολύ η εμπειρία και την προτείνω, καθώς και το μαγαζί.
dokimastis
στο κατάστημα ο Νοστιμούλης Γυράδικο, Οδυσσέως & Αποστόλου Φωκά 10, Συκιές, Ν. Θεσσαλονίκης
Κλασικό το σημείο, πρέπει να έχω φάει 2-3 φορές υπό διαφορετική ιδιοκτησία/ logo κτλ.

Αυτή τη φορά το έτρεχαν ένα παλικάρι και μια κοπέλα.
Το παλικάρι κατέβαλε προσπάθειες να περιποιηθεί, και έβαλε πάρα πολύ υλικό. Από κάτι όμως που είναι ο μέσος όρος χοιρινού γύρου και κάτω (σκληρός, άγευστος, μέτριο ψήσιμο). Τιμή στα γνωστά που έχει φτάσει (5ε). Δυστυχώς δε θα το ξαναδώ.
dokimastis
στο κατάστημα Γευστικός Κήπος Μαγειρείο, Νυμφαίου 30, Εύοσμος, Ν. Θεσσαλονίκης
Πέρασμα για δοκιμή μαγειρευτού. Παλιακό, απλό περιβάλλον. Γιαγιαδίστικο το φαγητό, με τις αστοχιούλες του, αλλά καλό. Τιμές πολύ καλές (λαδερά 5ε- 5.5ε).

Θα ξαναέπαιρνα.
dokimastis
στο κατάστημα Tino Bar-Restaurant, Spas Bandzhov 5a, Ohrid, [εξωτερικό]
Καλός μάς φάνηκε ο Τίνο, και ίσως είχε και κάτι σε πίτσα/ πάστα που θέλαμε, αλλά δεν έχει εξωτερικά τραπεζάκια. Είναι όλα καλυμμένα και κλειστά με κούφωμα. Οπότε, μια και είχε πολύ καλή μέρα, πήγαμε παρακάτω (ΝΑ).
dokimastis
στο κατάστημα Adana Ψητοπωλείο, Goce Delchev ?, Ohrid, [εξωτερικό]
Στο δικό μου πέρασμα από την περιοχή Πάσχα 2026, έφτιαχναν τα πεζοδρόμια μπροστά στα μαγαζιά αυτά με τις τουρκικές σπεσιαλιτέ. Αποτέλεσμα ήταν να είναι γεμάτα τα Άδανα με κόσμο, και μέσα και σε τραπέζια έξω (τελειωμένα τα έργα έξω), ενώ τα διπλανά μαγαζιά ήταν κλεισμένα μέσα και ήταν μαραζωμένα. Πάντως ο χαμός από πολυκοσμία τελικά μάς απέτρεψε από το να κάτσουμε.
dokimastis
στο κατάστημα Falaifel Ξένο, Γεωργίου Δροσίνη 12 & Κατακουζηνού 7, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Επίσκεψη Μεγάλη Πέμπτη βράδυ για χερατο.
Κιμπε πολύ καλό, με έντονες γεύσεις μέσα. Και Φαλαφελ σε τυλιχτα που δοκίμασε η παρέα πολύ καλά. Πλούσια σε υλικά, καλοί συνδυασμοί με τις σαλάτες, χορταστικά.
Τα 2 άτομα που το τρέχουν πήγαιναν σφαίρα από την πολλή δουλειά. Τούς θαύμασα.
dokimastis
στο κατάστημα προτάσεις φαγητού ανά περιοχή Λοιπά, Ν. Θεσσαλονίκης
@vegan g ως ορκισμένος φαν τού εξωτερικού τραπεζιού σε καφενείο, θα συμπληρώσω στο ταβερνοαλάνι:
Ποδήλατο στην πλατεία Καούδη, Ηραίον (Γιάννη Χαλκίδη), Ροκόμελο κάτω απ' τα πλατάνια στην Σακελλαρίδη, η Φιλοσοφική (με την πλαϊνή αυλίτσα), τα Delaco και Κόζι (κοντινά μεταξύ τους), το Πλατανάκι στη Φλέμινγκ (προς μεζεδοπωλείο, αυτό).

Τα συνεργεία οργώνουν και προσπαθούν να δώσουν το στίγμα από όλα τα καφενεία, όπου χτυπά η λαϊκή καρδιά τής πόλης. Η έρευνα συνεχίζεται.
dokimastis
στο κατάστημα Tuareg Ξένο, Βασιλίσσης Όλγας 55, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Παρομοίως δοκίμασα κι εγώ shawarma με φίλο, ρέκτη τής ξένης κουζίνας και τού street food.

Η πίτα λαστιχωτή (ο φίλος το βρήκε διάνα και το είπε στον ιδιοκτήτη: βάζει γιαούρτι στη ζύμη!), το κρέας φουρνιστό, αλλά το σύνολο καλό. Επίσης μάς κέρασε από 1 μπρικ (παραφθορά τού burek), πίτα με σφολιάτα και μέσα ένα αβγό. Μάς άρεσε πολύ, αλλά για μένα είναι πιο πολύ πρωινό έδεσμα.

Γενικά πολύ φιλικός, συμπαθής ιδιοκτήτης. Θα ξαναπήγαινα για να τον στηρίξω και για την ατμόσφαιρα.
dokimastis
στο κατάστημα κους κους ταβερνοχωριτών Λοιπά, Ν. Θεσσαλονίκης
Φίλε varethika θα πρότεινα το Μανιτάρι στη Σοφούλη. Επίσης δες τους Ανέστη και Μιχάλη στην Περαία. Θα στο πούνε εύκολα τηλεφωνικά.

Επίσης αυτή τη Λαδόκολλα Αστροφεγγια στο Ναυαρινο. Φαγητικα δεν την προτείνω, αλλά στην ανάγκη... Μόνο τα απαραίτητα.

Για να γενικεύσω, κάθε μαγαζί που στέκεται ανοιχτό Χριστούγεννα ή/και Πρωτοχρονιά, έχει πιθανότητες να είναι ανοιχτό και Πάσχα & 2η μέρα.
dokimastis
στο κατάστημα [Χωρίς Όνομα] Καφενείο, Θησέως 50, Αμπελόκηποι, Ν. Θεσσαλονίκης
Είναι κάτι μεταξύ καφενείου και Μπιραρίας (έξω είχε 2 μεγάλες πινακίδες για μπίρα, η μία φαίνεται και στη φωτο). Ήταν κλειστό για Δευτέρα.
Μόνο μια επιτόπια έρευνα θα δώσει πλήρη απάντηση.
dokimastis
στο κατάστημα Κασσιανή Καφενείο, Μαυροκορδάτου 15, Αμπελόκηποι, Ν. Θεσσαλονίκης
Η Κασσιανή είναι ένα ευχάριστο λαϊκό καφενείο που έχει πολλούς θαμώνες μουσικούς. Ωραίο ευχάριστο απογευματινό σκιερό τραπεζάκι και λαϊκή ατμόσφαιρα με τις ιστορίες των θαμώνων. Μεζές ικανοποιητικός (φωτο).

Η ίδια μου είπε ότι ανοίγει κάθε μέρα, και σερβίρει μέχρι βραδάκι. Μεζέδες και σε κρεατικο αλλά και σε ψαρικά. Θα ξανακαθομουν με χαρά.
dokimastis
στο κατάστημα Η γωνία... Καφενείο, Κατσάνου 21, Αμπελόκηποι, Ν. Θεσσαλονίκης
Δυστυχώς δεν έχει καθόλου χώρο για εξωτερικά τραπεζάκια.
Θα προσπαθήσω να το δω ακόμα και έτσι, γιατί μού αρέσει η γειτονιά του.
dokimastis
στο κατάστημα Μασσαλία Μεζεδοπωλείο, Φιλικής Εταιρείας 14, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Επίσκεψη 2 ατόμων Κυριακή μεσημέρι, με κράτηση, που μάλλον χρειαζόταν.
Στο μαγαζί χαμός και πολλή βαβούρα. Πάντως ο χώρος είναι ωραίος μέσα. Και έξω τα τραπέζια γεμάτα, όπως ήταν αναμενόμενο.

Σέρβις καλό και εξυπηρετικό. Πήγαμε με τα δυνατά χαρτιά τού καταλόγου, τα πιο "ασυνήθιστα": Καρπάτσιο Λαβράκι και Τηγανιά τόνου. Το καρπάτσιο ήταν καλό, αλλά είχε πολύ αλάτι για τα δικά μου δεδομένα (ένιωθες τούς κρυστάλλους). Η δε τηγανιά τόνου ήταν μετριοκαλή, μια και το κρέας τού τόνου είχε σφίξει στο σοτάρισμα. Μαζί μία σαλάτα με σπανάκι, ρόκα, φράουλες και απάκι (τις φράουλες και το απάκι τα έψαχνες. Τα άλλα ήταν καλά).

Κρασί συνοδευτικό sauvingon blanc Λευκός Ελέφαντας (κτήμα Σκίουρος, 20ε πολύ προσιτή τιμολόγηση. Ήταν ό,τι έπρεπε).

Στο τέλος πήραμε ένα σουφλέ σοκολάτας με παγωτό (καλό). Συνολικά ήταν καλούτσικα, προσμετρώντας και το περιβάλλον, που μάς άρεσε. Τιμές τσιμπημένες (εξαιρώ το κρασί).
Αν ξαναερχόμουν στα κοντά, θα δοκίμαζα πιο συμβατικά πιάτα.
dokimastis
στο κατάστημα Yiam House [νεκροταφείο] Φούρνος-Ζαχαροπλαστείο, Παναγή Τσαλδάρη 16, Νεάπολη, Ν. Θεσσαλονίκης
1. Ήταν μάλλον φούρνος ζαχαροπλαστειο και
2. Google maps οριστικά κλειστό.
dokimastis
στο κατάστημα Ο Μιχάλης Γυράδικο, Βούλγαρη 3, Σταυρούπολη, Ν. Θεσσαλονίκης
Πέρασμα νωρίς απόγευμα Σαββάτου.

Μόλις μπήκαμε στο μαγαζί η κυρία μάς σκαναρε με τον σκάνερ οφθαλμού του Terminator 1 και αποθήκευσε τα βιομετρικά μας και τις σχέσεις μας. Ύστερα, λίγο οκνηρα, πήρε την παραγγελία μας και έφτιαξε ένα Πιτογυρο με ρετρό ψωμάκι σάντουιτς κυλικείου.

Ό γύρος λιπαρός, βιντατζ ως αναμενόταν από τα σχόλια. Καλός, εύγευστος. Θα τον ξαναγευομουν, ειδικά μαζί με βολτίτσα στην διπλανή πλατεία Άνω Ηλιούπολης.
dokimastis
στο κατάστημα Μπουκίτσες Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Μακροχωρίου 1, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Μπουγατσατζιδικο κοντά στα σχολεία. Χάρη στην κίνηση που δημιουργείται από αυτά, η περιοχή έχει την πολυτέλεια να συντηρεί 2 Μπουγατσατζιδικα στον ίδιο δρόμο με μικρή απόσταση.

Είχε μπουγάτσες, αλλά κιμά που ήθελα εγώ είχε μόνο σε πιτακια με το κομμάτι. Στοχευμενος στον κιμά πήρα 4 για να συμπληρώσω μερίδα. Κατόπιν σκέφτηκα ότι μπορείς να φτιάξεις μια ποικιλία από τις γεύσεις (είχε και τυρί και σπανάκι).

Πολλή κίνηση από περαστικούς και γενικά καλή ποιότητα.
dokimastis
στο κατάστημα Ουτοπία Καφενείο, Ναούμ 2, Φλώρινα, Ν. Φλώρινας
Λειτουργεί κανονικά, συνάδελφε.

Καταστροφικό καφενείο στα στενα της Φλώρινας. Ζει στον δικό του χώρο, χρόνο, διάσταση. Όλα μέσα είναι ποτισμένα με καπνό. Εξωτερικά τραπέζια γιοκ. Είναι μακρουλό σα λεωφορείο, και στο βάθος υπάρχει μπαρ με τον ιδιοκτήτη ιερέα μύστη (συμπαθής). Στην τηλεόραση μεταδιδοταν η κηδεία της Μαρινελας.

Ποτήρι τσίπουρο- χωρίς οκ, και μεζές με χοιρινό παιδάκι κρύο παγωμένο, πατάτα, αβγό, ντομάτα ήταν για ζόρικους.

Θα ξανάρθω μόνον αν παραστεί ειδική ανάγκη.
dokimastis
στο κατάστημα TAYO Ξένο, Ανδρέα Παπανδρέου 113, Νεάπολη, Ν. Θεσσαλονίκης
Κατάλογος: https://drive.google.com/file/d/1ZJ_mDP4_wRYUjK9TCWEB4bzWHRlr1NQP/view?usp=drivesdk
dokimastis
στο κατάστημα Dimi & Ismini Γυράδικο, 28ης Οκτωβρίου 3, Αγία Τριάδα, Ν. Θεσσαλονίκης
Εμείς το έχουμε γυράδικο, αλλά σε πρόσφατη επίσκεψη στην περιοχή λειτουργούσε ως καφενείο. Μάλιστα είδα ωραίο μεζέ ατομικό με τηγανητό ψάρι. Χρήζει δοκιμής οπωσδήποτε, το γρηγορότερο.
dokimastis
στο κατάστημα Tian Tian Ξένο, Προμηθέως 3, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Λόγω τού ότι βρέθηκα ακριβώς δίπλα είπα 7 χρόνια μετά να πάρω ένα πακέτο.

Τώρα στο τιμόνι ήταν ο γιος τής κυρίας, με κάποια λίγα σπαστά ελληνικά.
Ισχύουν τα 4 διαφορετικά που σού δίνουν από τον μπουφέ, στο αλουμινένιο πιατάκι μιας χρήσης με τα χωρίσματα.
Τα φαγητά ήταν φουλ κινεζικά. Για μένα ξεχώρισε το καπνιστό τόφου (δείτε φωτό)
Τώρα πλέον το πακέτο έχει 8 ευρώ. Και "το POS είναι χαλασμένο"... (γκρρρ!) Μόνο μετρητά.

Τα ξαναλέμε μετά από 7 χρόνια τουλάχιστον!
dokimastis
στο κατάστημα Κούρος Καφενείο, 26ης Οκτωβρίου 48-50, Μενεμένη, Ν. Θεσσαλονίκης
Πέρασα καλοκαίρι 2025 να το δω, γιατί είχα στοιχεία ότι παίζει τσίπουρο με μεζέ.
Ενώ είναι δίπλα σε ένα κάποιο παρκάκι, δε βγάζει τραπέζια έξω, είναι όλα μέσα, "χωνευτά".

Οπότε δεν είναι για μένα, και το παραδίδω στην κοινότητα. Είναι για τούς σκληρούς τού είδους.
dokimastis
στο κατάστημα Duke's Chick-n-Sack [προσωρινά κλειστό] Fast food, Κατάστημα "foodcourt thermi", 5ο χλμ Χαριλάου - Θέρμης, Θέρμη, Ν. Θεσσαλονίκης
Προσωρινά κλειστό σίγουρα.
(Μπορεί και όχι μόνο προσωρινά...)
dokimastis
στο κατάστημα Masala Heritage Ξένο, Δημητρίου Γούναρη 45, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Συμφωνώ με τον doctor. Πολύ καλός ο χώρος και ευχάριστη εμπειρία ινδικού.
Στο σέρβις υπήρχε ελληνίδα κοπέλα σε εμάς, αρκετά εξυπηρετική.

Η κουζίνα καλή. Κάποιες μερίδες μοιάζουν πολύ μεταξύ τους (βλ. φωτό). Θα έλεγα ότι το απαραίτητο πιάτο είναι το butter chicken (μεγάλιθος τής κουζίνας αυτής).

Τιμές κάπως τσιμπημένες και ο λογαριασμός μπορεί να ξεφύγει εύκολα. Σε μάς 3 άτομα δώσαμε ~90ε.
Θα ξαναέρθω σίγουρα. Πολύ καλή προσπάθεια.
dokimastis
στο κατάστημα το μετέωρο βήμα [προσωρινά κλειστό] Μεζεδοπωλείο, Πλατεία Συντριβανίου 2 & Εγνατία 156, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Κλειστό και ανακαινίζεται.
dokimastis
στο κατάστημα Banana Ψαροταβέρνα, Λεωφόρος Οικονομίου 79, Αγία Τριάδα, Ν. Θεσσαλονίκης
Πλέον αυτοχαρακτηριζεται Seafood Restaurant.
Πάντως μέγας σεβασμός στον τολμηρό που ονομάζει την ψαροταβέρνα του Μπανάνα!
dokimastis
στο κατάστημα Rio [νεκροταφείο] Ψαροταβέρνα, Λεωφόρος Οικονομίου 53, Αγία Τριάδα, Ν. Θεσσαλονίκης
Κλειστό και ανακαινίζεται. Δεν ξέρουμε τι ακριβώς θα προκύψει.
dokimastis
στο κατάστημα giaHarysu! Μαγειρείο, Προφήτη Ηλία 22, Πυλαία, Ν. Θεσσαλονίκης
Μικροσκοπικό μαγειρείο πάνω στη στροφή τής Πυλαίας. Λίγο δύσκολο το πρόχειρο παρκάρισμα, αλλά εξυπηρετείσαι.
Μεσημέρι καθημερινής είχε διάφορα, και πήρα Κολοκυθάκια αβγολέμονο γεμιστά με κιμά (7.50ε) και Πατάτες φούρνου (3,50ε). Δείτε φωτό. Τα κολοκυθάκια μια χαρά, οι πατάτες λίγο πιο απλοϊκές.

Νομίζω ότι θα ξανάπαιρνα.
dokimastis
στο κατάστημα το πρώτο Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Αργυροπούλου 1, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Πέρασμα για δοκιμή καθημερινή πρωί. Ο χώρος μέσα είναι ζεστός, γιαγιαδίστικος, με πράσινα τραπεζομάντιλα όπως έξω. Μια υποψία κιτς αλλά υπερτερεί το θερμό.
Μπουγάτσα κιμά καλή ως πολύ καλή, μόλις βγήκε. Μερίδα ικανοποιητική σε μέγεθος. Καφές οκ.
Για μεγαλύτερο δείγμα πήρα και τη μανιταρόπιτα, αλλά ήταν πιο αδύναμη, με πιο χοντρό φύλλο και χαλαρή γέμιση.

Το μαγαζί το τρέχει ένα νεαρό αντρόγυνο (υποψιάζομαι 2η γενιά?) που νοιάζεται, κι από ό,τι κατάλαβα έχουν το κοινό τους, γιατί σε λίγη ώρα ήρθε πολύς κόσμος, και για πακέτο αλλά και για να κάτσουν.

Μού άρεσε, αξίζει, και θα ξαναρχόμουνα. Τιμές οι τυπικές για την κατηγορία.
dokimastis
στο κατάστημα Jokerman Fast food, Γρηγορίου Λαμπράκη 81, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
To Double burger ήταν άνοστο (μόνο λίγη μαγιονέζα καταλάβαινες) αλλά το spicy chicken burger (ειδικά με προσθήκη jalapenos) που πήρε η παρέα ήταν νόστιμο. Θα ξανάπαιρνα αυτό, αν και γενικά η αλυσίδα με αφήνει αμήχανο.
dokimastis
στο κατάστημα Carlo's Brunch Λοιπά, Εθνικής Αντιστάσεως 26, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Το βρήκα σε αναζήτηση μαγαζιού που μπορεί να προσφέρει brunch στη φάση "σάντουιτς αβγού".
Ο Carlo συμπαθητικός, έδειξε να το πονάει το σπορ.
Το burgegg που διάλεξα ήταν πολύ καλή περίπτωση. Για επόμενη φορά μού πρότεινε το "Σιγά τ' αυγά".
Θα το ξαναέβλεπα άνετα
(Σάββατο με ενημέρωσε ότι κλείνει 2.15μμ ακριβώς)
dokimastis
στο κατάστημα T.G.I. Friday's Bar-Restaurant, Εμπορικό "Mediterranean Cosmos", 11ο χλμ Ε.Ο. Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανιών, Πυλαία, Ν. Θεσσαλονίκης
Επίσκεψη βράδυ καθημερινής αρχές εβδομάδας, 3 άτομα.

Ένα το κρατούμενο: το καλό glazed pork ribs. Παλιότερα λεγόταν κάτι με Jack Daniels, τώρα είναι χωρίς το όνομα. Το καλύτερο πιάτο τής βραδιάς.
Ψάξαμε κάτι με τον σερβιτόρο που να περιέχει buttermilk chicken. Μάς πρότεινε το Country Style Chicken, το οποίο όμως δεν ήταν buttermilk και ήταν το πιο αδύναμο τής βραδιάς.
Τέλος, πήραμε τα Fajitas (ανάμικτα με κοτόπουλο και χοιρινό) για tex-mex εμπειρία και για χόρταση (σκάσαμε τελικά). Σε κάποιους στην παρέα άρεσαν, σε μένα όχι, παρά την ποικιλία.

Για ορεκτικό τα beef lime tacos. Μάς άρεσαν. Μικρή ποσότητα, τόσο-όσο για ορεκτικό.
Μάς βγήκε γύρω στα 80 ευρώ τα 3 άτομα (αναμενόμενο).

Θα ξαναερχόμουν μετά από καιρό, για κάτι σε pulled beef ή παρεμφερές, και φυσικά τα pork ribs.
dokimastis
στο κατάστημα Ορίτζιναλ Γυράδικο, Μεγάλου Αλεξάνδρου 20, Σταυρούπολη, Ν. Θεσσαλονίκης
Πέρασμα Κυριακή βράδυ για ένα ψωμάκι γύρο για δοκιμή.
Επιβεβαιώνω λαϊκό κλίμα, είχε και ματς ΠΑΟΚ..
Γύρος χοιρινός στα τελειώματα, καλός. Είχε λίγο στεγνώσει από τις ώρες.
Ο ηγέτης μού έκανε τον γύρο ακριβώς όπως τον ζήτησα, με πολλή ντομάτα. Συνήθως βάζουν λίγη όταν το ζητώ.
4ε το σάντουιτς. Θα ξαναερχόμουν, ακόμα και για καθιστές μερίδες. Λίγο με χάλασε το μπλε φως φθορισμού έξω, σα χειρουργείο, αλλά οκ.
dokimastis
στο κατάστημα Stopha Μαγειρείο, Κωνσταντίνου Καραμανλή 172, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Νέο μαγαζί (κανένα μήνα) με μοντέρνο ύφος επί τής Κων. Καραμανλή.
Καλή ποικιλία από μαγειρευτά. 2 μερίδες που δοκίμασα ήταν καλές, αλλά οι τιμές πολύ τσιμπημένες: με τα ίδια χρήματα αλλού θα έπαιρνα 3 μερίδες.
dokimastis
στο κατάστημα Γυροcosmos Γυράδικο, 25ης Μαρτίου 107, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Στη δική μου δοκιμή ο γύρος χοιρινός ήταν όντως ακριβώς στον μέσο όρο, αλλά συνάμα ήταν και λύσσα από αλάτι.
dokimastis
στο κατάστημα Ευ Ζην ΙΙ Ταβέρνα, Κρήνη, Ν. Χαλκιδικής
Νέα επίσκεψη Κυριακή μεσημέρι οικογενειακά.
Είναι σίγουρα μια λύση έξω απ' τα συνηθισμένα μέρη γύρω από την πόλη. Πάντως και αυτό γεμίζει. Εμείς με κράτηση λίγο πριν πάμε ήμασταν καλά. Ο μέσα χώρος ευχάριστος, αλλά προς στενός.

Μάς άρεσαν οι λεπτομέρειες στα πιάτα που περιγράφει ο tsimp (πχ. κρεμυδάκι πίκλα). Τυροκαυτερή πολύ καλή, rib eye καλό για τα λεφτά του. Δοκίμασα 3 λουκάνικα, που όμως δεν ήταν αξιόλογα. Καλύτερο πιάτο βγήκε με διαφορά το Λαχματζούν.
Τιμές πολύ καλές! (3 άτομα με μία Μάμος μάς βγήκε 60ε)

Θα ξαναερχόμουν. Είναι καλή επιλογή, αλλά όχι τοπ.
dokimastis
στο κατάστημα Φαίδιμος Εστιατόριο, Κονταξοπούλου 98 & Λεωφόρος Θεσσαλονίκης ?, Ωραιόκαστρο, Ν. Θεσσαλονίκης
Επίσκεψη Οκτώβριο 2025 Κυριακή μεσημέρι οικογενειακά, μετά από περιπλάνηση στα πιο δυτικά τού Ωραιοκάστρου χωριά, χωρίς αποτέλεσμα.

Το μαγαζί έχει το κοινό του και ο μέσα χώρος είχε πολύ κόσμο.
Παραγγείλαμε τα πιάτα των φωτό. Μού φάνηκε ένα γκουρμέ μαγειρείο comfort, χωρίς πολλές δοκιμές και φανταχτερά. Εκτίμησα το ριζότο που ήταν ό,τι πρέπει για την οικογένεια. Χοιρινά μπριζολάκια πολύ καλά, φτερούγες κοτόπουλο καλές.

Αν θυμάμαι καλά άργησαν να τα φέρουν, αλλά δικαιολογούνται από τον πολύ κόσμο.
Στο τέλος ήρθε στο τραπέζι ο μάγειρας και ιδιοκτήτης, πράμα που εκτιμώ.

Θα ξαναπήγαινα, ήταν καλό μαγαζί, χωρίς τον μεγάλο ενθουσιασμό την μία φορά.
dokimastis
στο κατάστημα ΤΟΠ [νεκροταφείο] Μεζεδοπωλείο, Στοά Καρύπη 27, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Αυτό δε ξέρω πώς μάς ξέφυγε: πρέπει να έχει κλείσει εντελώς εδώ και καιρό.
τούς χώρους του τούς πήρε η Ρούγα, που έχει επεκταθεί παντού στο στενάκι αυτό.
dokimastis
στο κατάστημα Pizza Spot Πιτσαρία, Ατλαντίδος 25, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Μαγαζί που έχει μείνει από τα 80ς-90ς χρονοκάψουλα!
Περάσαμε για μία πίτσα στο χέρι (1,5ε!).

Οι πίτσες στην όψη έδειχναν επίσης από εκείνες τις εποχές (αφράτο ζυμάρι). Και, θα το πω, έχεις την αίσθηση ότι το μαγαζί το τρέχουν οι Εντιμότατοι φίλοι μου νο1 ή 2!

Θα ερχόμουν για ταξίδι στο χρόνο και για το vfm.
dokimastis
στο κατάστημα Παλιά Πόλη Εστιατόριο, Ορεστιάδος 51, Ντολτσό, Καστοριά, Ν. Καστοριάς
Επίσκεψη μεγάλη παρέα Φεβρουάριος 2026, Σάββατο απόγευμα με κράτηση.
Ο χώρος μέσα στο παλιό αρχοντικό είναι χαμηλοτάβανος. Αν και περιποιημένος, με δυσκόλεψε.
Βασικά είχα συνέχεια την εντύπωση ότι υπάρχει και άνω όροφος, αλλά με πληροφόρησαν ότι είναι οικία και εντελώς χωριστός.

Σέρβις καλό. Πήραμε μια Παράγκα κόκκινη, αλλά στο 2ο κρασί έπεισα την παρέα και δοκιμάσαμε κτήμα από την περιοχή. Ήταν κάπως αδύναμο (δες φωτό). Στα φαγητά, μάς άρεσαν κάποιες κροκέτες και τις πήραμε εις διπλούν, όπως και κάποια αραντσίνι (μικρή διαφορά). Γενικά καλή κουζίνα αλλά σε συντηρητικό επίπεδο. Πάντως καλά.

Θα ξαναερχόμουν, ειδικά έξω στην αυλή, αλλά έχουν και άλλα παρόμοια εστιατόρια ενδιαφέρον.
dokimastis
στο κατάστημα Ovylos Εστιατόριο, Αναξιμάνδρου 35, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Εγώ πήγα απ' την αρχή τη χαλαρή μέρα: Δευτέρα απόγευμα, είναι και μια λύση το μαγαζί, γιατί πολλά είναι κλειστά, ειδικά στην κατηγορία του.

Σέρβις διεξοδικό, καλό. Το μαγαζί έχει μια χλιδή που δεν είναι εντελώς τού γούστου μου. Παρόλα αυτά η κουζίνα είναι ενδιαφέρουσα. Μού άρεσαν τα εξτρά που είχε πχ. κάποια offal (δες φωτό).
Τσίπουρο Μαύρο Ρόδο καλό.

Εξυπηρέτησε και ήταν καλό. Θα ξαναπήγαινα, ειδικά τέτοια μέρα με κάποια ησυχία.
dokimastis
στο κατάστημα Ντιέγκο Εστιατόριο, Πτολεμαίων 29Α & Αμβροσίου 8, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Επίσκεψη 3 φίλων βράδυ Κυριακής στα μέσα Φεβρουαρίου.
Το μαγαζί σχεδόν όλο δικό μας. Μια κυρία στο σέρβις συμπαθής, οκ.

Μάς άρεσε ο κατάλογος κρασιών, η σαλάτα και κάποια επιμέρους. Τα κυρίως και τα πρώτα πιάτα δεν ήταν αντάξια των προσδοκιών μας. Στο τέλος μάς έκαναν μια απίστευτη εξήγηση για τις αποδείξεις και τα Mydata, που ήταν πονοκέφαλος και μια ώρα εξήγηση. Και στο τέλος-τέλος η απόδειξη κόπηκε.

Δεν μάς έκανε το κλικ που θα θέλαμε. Ίσως αν τύχει επανάληψη, αλλά θα χρειαστεί πιο πολλή προσπάθεια από το μαγαζί.
dokimastis
στο κατάστημα mamapita Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Μητροπολίτου Καλλίδου 116, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Πέρασμα για πρωινό καφέ και μπουγάτσα κιμά.
Η μπουγάτσα πλούσια σε γέμιση και με μπόλικα καρυκεύματα. Ξεχώρισε το κύμινο. Όμως η βαριά γεύση του κιμά ήθελε κάτι να τη σπάσει (πχ. κρεμμυδάκι). Μερίδα οκ, πάντως.
dokimastis
στο κατάστημα Chouska Μεζεδοπωλείο, Στέφανου Δραγούμη 10, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Επίσκεψη βράδυ καθημερινής παρέα περίπου 7-8 ατόμων. Ήμασταν βέβαια η μόνη παρέα και είχαμε το μαγαζί σχεδόν όλο δικό μας.
Πήγαμε με λογική μεζέδων και vegetarian-vegan επιλογές.

Πήραμε αρκετά πιάτα (υπάρχουν φωτό), και άλλα που δεν υπάρχουν, πχ. πικάντικη σαλάτα, φάβα, θράψαλο σχάρας (μετριούτσικο, δε θα το επέλεγα εγώ έτσι κι αλλιώς), καυτερή πιπεριά. Πατάτες τηγανητές χεράτες καλές, πήραμε επαναληπτικές μερίδες. Η παρέα άρεσε το Περέκ, που όντως εγώ το βρήκα απλοϊκό.

Σέρβις ακριβέστατο και πρόθυμο από μια κοπελίτσα. Κρασί λευκό χύμα οκ. Τιμές καλές για αυτά τα πιάτα, βγήκε ~20ε/ άτομο.

Γενικά μού άρεσε για αυτή τη φάση και θα ξαναπήγαινα. Ειδικά έξω στο πεζοδρόμιο τα λίγα τραπέζια πρέπει να είναι ευχάριστα το καλοκαίρι.
dokimastis
στο κατάστημα Locodays Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Ανατολικής Θράκης 15, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Ακριβέστατο το ρεπορτάζ του φίλου Θου-Βου. Όντως έτσι ακριβώς είναι, και κάπως περίεργο που η κοπέλα πρέπει να πάει να φέρει τον καφέ από το παραδιπλανό μαγαζί.

Όμως: όταν φέρει τον καφέ είναι όλα σε πλαστικά, ενώ κάθεσαι σε τραπέζι (μπορεί να είμαι παράξενος εγώ, θα το δεχθώ, φλιτζάνι είναι πολυτέλεια, υπάρχει πόλεμος στην Ουκρανία, πέφτουν βόμβες στην Παλαιστίνη, μπορεί να φύγουμε επιστράτευση) και κυριότερο, η χορτόπιτα έρχεται με ξύλινο πιρουνάκι, γιατί "δυστυχώς δεν έχουμε μεταλλικό, λυπάμαι". Εκεί είναι που πιστεύεις πλέον ότι είσαι επίστρατος ή είσαι στρατό θητεία και έχουμε σκοινάκια. Δεν εξηγείται αλλιώς.

Τιμές πολύ καλές, δεν είναι θέμα αυτό. Γενικά αυτό που αξίζει είναι ο πεζόδρομος.
Θα ερχόμουν με καλό καιρό να δοκιμάσω το ενδιάμεσο Phoenix κι ας μού δώσουν πιτοειδές βιομηχανικό τού χειρίστου είδους. Αρκεί να μου δώσουν ένα σκάρτο πιρουνάκι μεταλλικό.
dokimastis
στο κατάστημα Μίμης Ψητοπωλείο, Κομνηνών 78, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Ψητοπωλείο στο στυλ των νέων ψητοπωλείων, όπου τα σκευάσματα είναι ωμά και τα βλέπεις έτοιμα σε βιτρίνα και τα διαλέγεις.
Από τις πρώτες μέρες λειτουργίας έχει ουρές, αν αυτό σημαίνει κάτι.

Δοκιμάσαμε ένα σάντουιτς παντσέτα, που ήταν καλό. Αλλά δεν ήταν επαρκές δείγμα.
Θα δοκιμαστεί εκ νέου σύντομα.
dokimastis
στο κατάστημα προτάσεις φαγητού ανά περιοχή Λοιπά, Ν. Θεσσαλονίκης
@doctor: Δόκτωρα, έχω φάει πολλές φορές στα μέρη αυτά. Για θαλασσινά/ψαρικά προτείνω το Όστρακο στους Ν.Επιβάτες και ίσως και τα Μύθομαγειρέματα στην Περαία. Το Όστρακο με έχει βγάλει πολλές φορές ασπροπρόσωπο σε τραπέζια με μουσαφίρηδες στην πόλη μας. Αν νιώθεις περιπετειώδης και θέλεις κάτι γκαγκάν προτείνω το Πανόραμα (θα καίει και το τζάκι τώρα, χειμώνα).

Για κρεατικά δεν προτείνω τίποτα εγώ, ας προτείνουν άλλοι.
dokimastis
στο κατάστημα ΛΕΜΑΡΓΚΟ Εστιατόριο, Εμπορικό "Mediterranean Cosmos", 11ο χλμ Ε.Ο. Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανιών, Πυλαία, Ν. Θεσσαλονίκης
Επίσκεψη Σάββατο απόγευμα μεγάλη παρέα, γιατί έπρεπε να είμαστε στο εμπορικό κέντρο.
Αυτό είναι πολύ περιοριστικό, γιατί μόνον το συγκεκριμένο μαγαζί είναι στο στυλ ταβέρνα- μεζεδοπωλείο- τσίπουρο.

Σέρβις ευγενικό και σε μένα φάνηκε πιο σίγουρο από τους προλαλήσαντες.
Φαγητά καλούτσικα, αλλά τίποτε το συγκλονιστικό. Τιμές τσιμπημένες.

Μού έκανε θετική εντύπωση ότι είχε λευκό κρασί φιάλες σε λογικές τιμές πχ. Synastry του Ζαχαριά ή η γνωστή μας Παράγκα του κυρ-Γιάννη. (17-18ε)

Τέλος το πιάτο τής βραδιάς ήταν για μένα τα Νιόκι, που έρχονται με μια πολύ ωραία πηχτή σάλτσα ζωμού βοδινού. Το puff των νιόκι ήταν πολύ ωραίο.
dokimastis
στο κατάστημα Türk Mutfağı Ξένο, Φιλίππου 11, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Δοκιμή με ενθουσιασμό, γιατί μού έμοιασε αυθεντικό, παρά το ότι είναι πολύ ταπεινό.
Μάς εξυπηρέτησε μια κοπέλα με σπαστά ελληνικά. Η συνεννόηση ήταν κάπως. Ήμασταν οι μόνοι πελάτες.

Δυστυχώς ήταν όλα κάτω από μέτρια. Έχω σχόλια στις εικόνες. Πολλές μεγάλες αστοχίες, με αποκορύφωμα το Adana kebap που δεν τρωγόταν με τίποτα! Με το ζόρι έφαγα το λαχματζούν, που ήταν στην ουσία μια ετοιματζίδικη πίτα και πάνω της οι σάλτσες κι ο κιμάς.

Για 2 άτομα μάς βγήκε 30ε, αλλά δε νομίζω να ξαναέρθω στα κοντά. Όπως και στην Αψίδα, Ιασονίδου, τονίζω πάλι ότι αυτά τα φαγητά είναι standard fare στην Τουρκία και τα μαγειρεύει εξαιρετικά το μέσο μαγαζί εκεί. Δεν είναι πυρηνική φυσική.
dokimastis
στο κατάστημα ο Σωτήρης Ψητοπωλείο, Φιλελλήνων 1, Πολίχνη, Ν. Θεσσαλονίκης
Πέρασμα για δοκιμή Κυριακή βράδυ. Ανέμελα πήραμε ένα χοιρινό κοντοσούβλι σε πίτα κι ένα χοιρινό σουβλάκι, επίσης σε πίτα. Ήταν και τα δύο πολύ καλά, τρυφερά. Επίσης είχε πατάτες προκάτ ροδέλες, που ήταν όμως τραγανές απ' έξω και μαλακές μέσα. (Τα σάντουιτς 4,90ε & 4,80ε)

Θα ξαναέρθουμε για πλήρη, διεξοδική αξιολόγηση. Φάνηκε πάντως αντάξιος τής φήμης του.
dokimastis
στο κατάστημα Λουκοτσούρος [νεκροταφείο] Λοιπά, Πλατεία Μετεώρων ?, Πολίχνη, Ν. Θεσσαλονίκης
Κυριακή βράδυ προσωρινά κλειστό.
dokimastis
στο κατάστημα Εστιατόριο Μέσης Ανατολής Ξένο, Κώστα Κρυστάλλη 1, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Ξανάνοιξε και λειτουργεί με τις ίδιες πινακίδες, πιθανώς από άλλη ιδιοκτησία.
dokimastis
στο κατάστημα νάνες Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Κωνσταντίνου Καραμανλή 50, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Όχι, δεν ψήνουν επ' ουδενί.
Ας αφαιρεθεί.
dokimastis
στο κατάστημα Ουζούνης Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Ιωάννη Πασαλίδη 158, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Σού φέρεται ψυχρά, τυπικά.
Δε σού δίνει σημασία.
Σε βάζει στην ουρά με τούς άλλους.
Δεν είναι σχέση αυτή...

Ατμόσφαιρα φτιάχνει μέτρια. Αστειάκια φτηνά.
Μόνο για τα λεφτά. Είναι ακόμα μια συναλλαγή.
Σε έχει σχεδόν παραπεταμένο.

αλλά εκεί! Γυρνάς! Γιατί η μπουγάτσα είναι πολύ καλή! Ίσως η καλύτερη στην περιοχή.