Προφίλ του χρήστη popov

Πληροφορίες

Μέλος από 29/09/2018
Περισσότερα στοιχεία προσεχώς :-)

Εικόνες (2)

[εικόνα]
Το Ρακοδικείο
Γαριδάκια στη σέσουλα...

Σχόλια (32)

στο κατάστημα Το σπιτικό της Λουκίας Ταβέρνα, Μικρολίμνη, Ν. Φλώρινας
Μετά το γκόλ που φάγαμε στου Χάσου, την συννεφιασμένη Κυριακή 17-03-24, είπαμε "ΟΚ, ας πάμε στη Λουκία". Ήταν ρεσερβέ όλο το μαγαζι μέχρι το βράδυ. 2-0.
στο κατάστημα Τα Ψαράδικα του Χάσου Μεζεδοπωλείο, Μικρολίμνη, Ν. Φλώρινας
Επίσκεψη Κυριακή 17-03-24, ήταν κλειστό. Μεγάλη ήττα.
popov
στο κατάστημα Το Καρνάγιο Ψαροταβέρνα, 28ης Οκτωβρίου 17, Καλοχώρι, Ν. Θεσσαλονίκης
Επίσκεψη 10/03/24 Κυριακή μεσημέρι στις 14:30, 5 άτομα και σταθήκαμε γιατι το βρήκαμε απλά μπροστά μας. Ευχάριστη έκπληξη. Έχει τραπέζια έξω και καθίσαμε μιας και το επέτρεπε ο καιρός. Από το μέσα δεν ξέρω πως είναι. Σέρβις φαινομενικά αργό αλλά επί τις ουσίας κανονικό και επικοινωνία 100/100. Δεν είχε τίποτε από κρεατικά και μας το είπε εξ αρχής. Οπότε πήγαμε προς τα θαλασσινά. Πήραμε: 1 χόρτα βραστά (θεϊκά) 1 Σκουμπρί (εξαερώθηκε) 1 πατάτες (χεράτες, έφαγα και εγω που δεν τρώω), 2 καλαμαράκια τηγανητά (εξαερώθηκαν), 1 σουπιά τηγανητή (δέος), 1 σουπιά στιφάδο (σοκ και δέος), 1 μύδια σαγανάκι (ωραιότατα). Νερό ήρθε σε καράφα και ψωμί 1/2 καρβέλι, φρέσκο και αφράτο. Συν 2 αναψυκτικά, 1 μπύρα και 1 καραφάκι τσίπουρο, σούμα 68 € με απόδειξη και πιάτο με γλυκά που τιμήθηκαν δεόντως, (για το χαλβαδάκι έπεσε ξύλο ποιος θα το φάει.)

Ωραίο, λαϊκό, καθαρό μαγαζί. Θα ξαναπάω.
στο κατάστημα Nikos & Anna Ψαροταβέρνα, Πολύριζος, Ν. Ρεθύμνου
Για την Κρήτη, όπου η έννοια της “ψαροταβέρνας” είναι σχεδόν άγνωστη, το "Νίκος & Άννα" (ο Γιώργης το τρέχει αλλά ΟΚ) είναι μονόδρομος.

Μας είχε φέρει εδώ φίλος από το Ρέθυμνο, πριν από 11 χρόνια, που είχε κάνει χρόνια στη Β. Ελλάδα και γνώριζε τι εννοούμε "ψαροταβέρνα". Τότε μου είχε κάνει εντύπωση μεγάλη που είχε μέσα βιτρίνα με "χοντρά ψάρια".

11 χρόνια μετά έχει αλλάξει το παιχνίδι, έχει πολλά μαγειρευτά κλπ λόγω του ότι και η παραλία εκεί στο Πολύριζο του Ροδάκινου έχει αλλάξει άρδην. Τον Ιούλιο του 2011 είμαστε μία παρέα των 6 σε όλη την παραλία, εμείς και το μαγαζί, και το συζητούσαμε "είναι δυνατόν;". Και τώρα δεν βρίσκαμε που να παρκάρουμε. Τα μαγειρευτά που έχει πλέον φυσικά και είναι νιαμ νιαμ, λαϊκά και δυνατά. ΚΑΙ εξακολουθεί, αφού σου πει τι έχει η κουζίνα, να αραδιάζει και τα “της ώρας” εννοώντας φυσικά ψάρι: “από της ώρας έχουμε … μαρίδα, γαύρο, σαρδέλα, φρέσκο χταπόδι και καλαμάρι και έχουν μείνει και κάνα 2 χοντρά μέσα, πέρνα να δεις…”

Υ.Γ. άμα δεν βρείτε ψάρι, συμβιβαστείτε και πάρτε τους κεφτέδες φούρνου με κόκκινη σάλτσα και τηγανητές πατάτες… κλάψαμε...
στο κατάστημα Μεράστρι Ταβέρνα, Σελλιά, Ν. Ρεθύμνου
Πέρα από τη θέα... να συμπληρώσω: Top of Tops, VFM ταβέρνα-εστιατόριο στα Σελλιά. Τι κουζίνα, τι service*, τι να περιγράψω; Μπράβο τους και πάλι μπράβο! Και, οι καλύτεροι μπουρμπουριστοί που έχω φάει ποτέ στη ζωή μου, (χωρίς κάτι από τα υπόλοιπα να υπολείπεται...) Αν περάσετε από εκεί, βάλτε το στόχο, αξίζει!

*Έχουν σύστημα, φέρνουν πρώτα μεζέδες και σαλάτες και παρακολουθούν, άμα τελείωσες φέρνουν τα κυρίως, με πάρα πολύ προσεγμένο timing...
popov
στο κατάστημα To Ρακοδικείο Μεζεδοπωλείο, Εμμανουήλ Βερνάρδου 7, Ρέθυμνο, Ν. Ρεθύμνου
Αγαπημένο μαγαζί, στο κέντρο του Ρεθύμνου, έχουμε πάει και ξαναπάει και ξαναφάει χρόνια τώρα. Άψογοι, Στη full season πάτε απογευματάκι καλύτερα. Και μεζέδες και όλα καλά, ίσως να έχει και τους καλύτερους χοχλιούς εκει γύρω. Εστιατόριο-Μεζεδοπωλείο VFM.
στο κατάστημα Κράτεργο Ταβέρνα, Ορεστείων 19, Καστοριά, Ν. Καστοριάς
Ωραίοι είναι. Εξυπηρέτηση και φαγητά ένα και ένα. Μας βόλεψαν στο επάνω μπαλκόνι απο μόνοι τους χωρίς να το ζήτήσουμε. Θέα και δροσιά ΑΑΑ. Η τηγανιά και οι πατάτες τηγανητές (ναί οι πατάτες) έγραψαν ιστορία. Και ότι πήραμε απο τα περισέματα πακέτο... μιά χαρα μεζέδες για το βράδυ. Δεν ξέρω απο τιμές, μουσαφίρηδες είμασταν και μας κέρασαν οι φίλοι μας. Αξίζει επίσκεψη 101%.
στο κατάστημα Βοροινό Μεζεδοπωλείο, Λεωφόρος Νίκης 80, Καστοριά, Ν. Καστοριάς
Μικρή έκπληξη στην ήσυχη βόροια παραλία της Καστοριάς. Το επιλέξαμε μετά απο "α μπε μπα μπλομ". Ωραίο το έξω του αλλα είχε "πολύ πολύ πολύ κρύο" και καθήσαμε στο μέσα. Το μέσα είναι περοιποιημένo απο άποψη διακάσμησης αλλά σε σχέση με την αρχιτεκτονική του εσωτερικού χώρου έιναι κάπως... περίργο. Service άψογο και ταχύτατο. Το μαγαζί είναι μεζεδοπωλέιο με τις μερίδες του μεζέ στα όρια του + και έχει και κάποια πιάτα στη σχάρα/τηγάνι που είναι κανονικές μερίδες. Πήραμε: Σαλάτα πικάντικη (ΟΚ!) πιπεριά φλωρίνης, κασεροκροκέτες (!!!), σκουμπρί καπνιστό (!!!), φασόλια γίγαντες (!!), μανιτάρια γεμιστά (!!), τηγανια χοιρηνή με μανιτάρια (!!) και κεφτεδάκια τηγανητά (!!!!!!). 1/2 λιτρο χύμα κρασι, που άρεσε, +2 αναψυκτικά 45€. 4 ενήλικες και ένα παιδί, φύγαμε με την αίσθηση της επιτυχίας :)
στο κατάστημα Τα Κουμπαριά Ψητοπωλείο, Νικολάου Παρασκευά 2, Συκιές, Ν. Θεσσαλονίκης
Πρόσφατη (πρώτη) δοκιμή: Συνεννόηση στην παραγγελία... χμ... έτσι και έτσι. Delivery: fast forward & αξιοπρεπές!!! Τύλιγμα σάντουιτς: όπως πρέπει! Τιμές λογικές. Στο δια ταύτα: πίτα γύρος ΟΚ, πίτα σουτζουκάκι Νot Βad, κουμπαράβικη με χοιρινό κοντοσούβλι... κάπως "στεγνό" αλλά άρεσε. Θα ξαναδοκιμάσουμε.
στο κατάστημα Romina Πιτσαρία, Ηρώων 13, Ιερισσός, Ν. Χαλκιδικής
Ωραία, νόστιμη πίτσα, με λεπτή καλοψημένη ζύμη και υλικά ΑΑΑ. 9 ευρώ έκαστη, (ένα κλικ πιο μικρή όμως από την κλασική μαργαρίτα γνωστής αλυσίδας). Τα περισσεύματα την επόμενη, για πρωινό, ήταν εξίσου νόστιμα.
στο κατάστημα Αρίστος Ψαροταβέρνα, Όρμος Παναγιάς, Ν. Χαλκιδικής
Πήγαμε καθημερινή, Πέμπτη απόγευμα στις 6, και μας ρώτησε η υποδοχή αν έχουμε κάνει κράτηση... Με τα μαγιό και την άμμο ακόμα επάνω μας εμείς... "Πως είπατε;" της είπα απορώντας. Χαμογέλασε, "για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε". Σε λιγότερο από 2 λεπτά μας είχαν βολέψει, στα 5’ ήρθαν για παραγγελία, στα 20 λεπτά τρώγαμε. Το σέρβις το έχουν κάνει επιστήμη εκεί. Και ότι πήραμε ήταν από ωραίο ως σούπερ. 3 ενήλικες - 3 παιδιά φάγαμε και ήπιαμε καλά. Δεν είναι ακριβός για αυτό που προσφέρει (θαλασσινά κλπ πήραμε, όχι ψάρι....). Not bad, not bad!
στο κατάστημα Dionisos Ταβέρνα, Δεβελίκι, Ν. Χαλκιδικής
Α μπα, δεν ξαναπάω. Ωραίος χώρος, με άποψη (ΟΚ, όλοι έχουμε μια άποψη) και σχετικά καλό φαϊ. Αλλά... 45' για να έρθει το κουβέρ (αφού έχουν συμμαζέψει όλα τα διπλανά άδεια τραπέζια χωρίς να ρίξουν ούτε ματιά… λες και ήμασταν αόρατοι) και με 3 παιδιά να λιμοκτονούν; Συν το οτι είναι ακριβός για αυτό που προσφέρει.
στο κατάστημα ο Γράμμος Καφενείο, Βούρμπιανη, Ν. Ιωαννίνων
Περάσαμε του Αγ. Πνεύματος μετά από περιήγηση στα Μαστοροχώρια για σταθήκαμε για καφέ. Ωραία η Βούρμπιανη. Ο καφές έγινε τσίπουρο, τα γυναικόπαιδα κατά τις 3 πείνασαν... Και βλέπαμε τους ντόπιους να την κοπανάν σιγά σιγά λέγοντας “δεν έχει φωτιά ο Μήτσος". Οπότε ρωτήσαμε “Που τρώμε εδώ γύρω;"
“Εδώ. Έχω, αγριογούρουνο κοκκινιστό, τηγανιά κότα και χοιρινό, και πατάτες και πατατομελέτα…
Το κοκκινιστό αγριογούρουνο δεν ήταν ακριβώς όπως το φανταζόμαστε, αλλά ήταν λουκούμι και νόστιμο. Οι σαλάτες και τα λοιπά θεϊκά, όπως και η πατατομελέτα. Αλλά το χοιρινό τηγανιά… εκεί μπερδευτήκαμε όλοι γιατί ήταν με κάρυ. Μικρή αστοχία γι άλλους, ήταν νόστιμο, αλλά δοκιμασία για το στομάχι μου. Τιμές καφενείου (53€ όλα με παγωτά, καφέδες και δεν θυμάμαι πόσα τσίπουρα), φοβερή φιλοξενία, μας ρώτησε αν θέλουμε απόδειξη...
στο κατάστημα Ο Τόρης Ταβέρνα, Κόνιτσα, Ν. Ιωαννίνων
Επίσκεψη Χ2 στου Τόρη το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος. Τα πράγματα εκεί είναι απλά, νόστιμα, τιμές καθώς πρέπει, μερίδες τεράστιες (προσοχή σε αυτό...). Τη μια μέρα φτάσαμε αργά και καθίσαμε κατά τις 6 το απόγευμα οπότε δεν είχε σούβλες έτοιμες, της ώρας μόνο άλλα μείναμε κατευχαριστημένοι. Την επομένη πήγαμε νωρίς και ρώτησα πριν καθίσουμε τι έχει από σούβλα. “Μπες και δες” ήταν η απάντηση. ΟΚ γυρνούσε το σύμπαν εκεί μέσα, 3 κεμπάπ (χοιρινό, ζυγούρι, προβατίνα) 1 κοκορέτσι, 1 κατσίκι και ένα πρόβατο. Πήραμε κεμπάπ ζυγούρι(!!!!), κοκορέτσι(!!!!) και μια λουκάνικο(!!!), συν μια αγγουροντομάτα με τα όλα της και γαλοτύρι. Συν 5 μπύρες: 41€. Γλυκό του κουταλιού, απόδειξη και πακετο για τα υπόλοιπα στο τέλος. Must...
στο κατάστημα Δελτάριο Μεζεδοπωλείο, Συνταγματάρχη Κωνσταντίνου Δαβάκη 3, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Τρείς κουβέντες: Δελτάριο, αγάπη, σεβασμός.
στο κατάστημα Σωτήρης Ταβέρνα, Λεχόβου 8, Συκιές, Ν. Θεσσαλονίκης
Δύο λόγια: Σωτήρης, σεβασμός.
στο κατάστημα Μπίλλης Ψητοπωλείο, Άγιος Πρόδρομος, Ν. Χαλκιδικής
Φέτος περάσαμε 3 φορές από τον Μπίλλη. Και άλλες χρονιές, όποτε βόλευε η επιστροφή από εκεί, σταματούσαμε για φαγητό. Εγγύηση απλά.
στο κατάστημα Ο Λαμπίρης Γυράδικο, Ιερισσός, Ν. Χαλκιδικής
Trendy γυράδικο, με extras: burgers (not bad), hotdogs, club sandwich. Έχουμε πάει αρκετές φορές πέρσι και φέτος. Ο γύρος του μας άρεσε πολύ: ψαχνός, ξεροψημένος χωρίς περιτό αλλάτι κλπ. Και τα σουβλάκαι του και τα σουτζουκάκια του αξιπρεπέστατα. Τιμές λαϊκότατες και καλό service.
στο κατάστημα Μουράγιο Ψαροταβέρνα, Ιερισσός, Ν. Χαλκιδικής
Πήγαμε πρόσφατα, το προηγούμενο Σάββατο... Προσπερνώ το φαγητό γενικά (δεν άφησαν λέπι τα "μα δεν πεινάμε" γυναικόπαιδα), τις τιμές για την ποιότητα και την ποσότητα, τα γλυκό και το φρούτο στο τέλος, το επίπεδο του service για μαγαζί που οι πελάτες κρεμόντουσαν από τα μπαλκόνια, το περιβάλλον... Χταπόδι κρασάτο αγιορείτικο... Σνιφ, κλαψ, λυγμ…

ΥΓ
Προσοχή: Μερίδες τεράστιες
popov
στο κατάστημα Marina Φούρνος-Ζαχαροπλαστείο, Κουρκουμελάτα, Κεφαλονιά, Ν. Κεφαλληνίας
Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσα και συμπληρώνω: αξιοπρεπέστατη πίτσα (και take away) συν ωραίο χώρο για τα παιδιά.
στο κατάστημα Ο Αλέξανδρος Ταβέρνα, Διβαράτα, Μύρτος, Κεφαλονιά, Ν. Κεφαλληνίας
Κάθε φορά κατά την επίσκεψη στο νησί περνάμε από τον Αλέξανδρο για φαγητό. Μας τον συστήσανε Κεφαλλονίτες φίλοι μας. Πολύ καλός, στο service, στα μαγειρευτά (φάγαμε μακράν την καλύτερη Κεφαλλονίτικη πίτα), στα της ώρας και στα ψαρικά του... Με τιμές λαϊκές και πάντα με χαμόγελο και φρούτο και γλυκάκι στο τέλος. Δουλεύει ποιο πολύ με "mouth to mouth κόσμο" όπως μας είπε. Αξίζει.
popov
στο κατάστημα Ο Παύλος στο ΚΤΕΛ Ψητοπωλείο, Αργοστόλι, Κεφαλονιά, Ν. Κεφαλληνίας
Update: Το επισκεφθήκαμε και φέτος τον Ιούλιο x2 φυσικά... Όλα όπως πρέπει...
στο κατάστημα Τζιβράς Μαγειρείο, Βανδώρου 1, Αργοστόλι, Κεφαλονιά, Ν. Κεφαλληνίας
Update: Το επισκεφθήκαμε και φέτος τον Ιούλιο φυσικά... Όλα όπως πρέπει...
στο κατάστημα Spiaggia Ταβέρνα, Βάτσα, Κεφαλονιά, Ν. Κεφαλληνίας
Επίσκεψη και φέτος, αξία σταθερή. Πήραμε και φάγαμε και ήπιαμε τον άπατο. Όλα ένα και ένα. Τα γαριδάκια στη σέσουλα έγραψαν. 'Όποιος διαβάζει και περάσει από εκεί γύρο... αξίζει τον κόπο 100%
Προσοχή! Τα σχόλια που ακολουθούν γράφτηκαν πριν από 4 χρόνια τουλάχιστον.
Ο χαρακτήρας του καταστήματος πιθανόν να έχει αλλάξει από τότε και επομένως ενδέχεται τα σχόλια να αποκλίνουν από τη σημερινή πραγματικότητα.
στο κατάστημα Ζιαμπέκας Ταβέρνα, Φαρδύκαμπου 5, Γρεβενά, Ν. Γρεβενών
Ενημέρωση.

Πρόσφατη επίσκεψη 27/02/19 μετά από πάρα πολλά χρόνια, όταν το μαγαζί το είχε ακόμη ο παππούς στην Ταλιαδούρη. Ξηγηθήκαμε τρίπτυχο κεμπάπ-ρετσίνα-φέτα, φάγαμε και αγαλιάσαμε...
Το κεμπάπ: ο ορισμός του κεμπάπ για τα δικά μου γούστα. Ξεροψημένο απ έξω, ζουμερό ψαχνό από μέσα χωρίς περιττό λίπος.

Τιμές: κεμπάπ μερίδα 6,50 ρετσίνα 2,50 φέτα 2,00.

Tip: από κρέας έχει μόνο κεμπάπ δεν θα βρείτε κάτι άλλο. Συνοδευτικά πατάτες τηγάνι, φέτα, ανεβατό, μπουγιουρντί και κάποιες σαλάτες.
popov
στο κατάστημα Μαμαλούκα Εστιατόριο, Ίωνος Δραγούμη 3, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Πρώτη επίσκεψη 29/12/18.

Περάσαμε μία απ’ έξω να κόψουμε κίνηση και μας φάνηκε “πολύ κυριλέ”. Μετά από μέσα όταν καθίσαμε το ξαναείδαμε και είπαμε “ΟΚ, απλά μοντέρνο”.

9 ενήλικες παραγγείλαμε σχεδόν όλο τον κατάλογο, και σε κάποια πιάτα Χ2, συν αρκετό αλκοόλ. 25 euro έκαστος με απόδειξη, γλυκό και λεμοντσέλο στο τέλος, το άξιζε.

Από αυτά που με εντυπωσίασαν, "Σουτζουκάκια Ξάνθης" και "Χοιρινό με πράσο και λεμόνι". Αυτό που με χάλασε, πολύς κόσμος μετά τις 15:00 αλλά μάλλον ξέχασα πως είναι τα μαγαζιά στο κέντρο :) και ο δισκοπαίκτης... ΟΚ γούστα είναι αυτά, πάντως θα ξαναπήγαινα άνετα.
popov
στο κατάστημα Το στέκι του Παπαγάλου Ταβέρνα, Ιθάκης 65, Εύοσμος, Ν. Θεσσαλονίκης
Πήγαμε Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα.

16 ενήλικες παρέα, πήραμε και ήπιαμε τα πάντα όλα.... 13 euro το κεφάλι.
Από φαγητό σκίζει. 'Ότι πήραμε, και από αυτά που δοκίμασα εγώ τουλάχιστο, στη χειρότερη ήταν καλά (τα μπιφτέκια), στην καλύτερη εξαίσια!

Απόδειξη, γλυκά στο τέλος και τα σχετικά κανονικά. Λίγο μόνο με το κρασί το χύμα (κόκκινο ξηρό) ξενερώσαμε, δεν ήταν κρασί...
popov
στο κατάστημα Κήπος Ταβέρνα, Μαρτύρων 2ας Σεπτεμβρίου 83, Χορτιάτης, Ν. Θεσσαλονίκης
Ενημέρωση,

Πήγαμε ανήμερα Χριστούγεννα, μας κάλεσαν εκεί γιά ένα τραπέζι.
Αστοχία VS Επιτυχία:80/20
Το 20 "Επιτυχία" χαρισματικά γιατί: καλό service και κρασί χύμα αξιοπρεπές, το κότσι και το κοντοσούβλι τρωγόντουσαν, αλλά τα υπόλοιπα από φαγητό μηδέν.

Κρίμα.
στο κατάστημα Ο Τάκας Ταβέρνα, Πλατεία Αιμιλιανού 20, Γρεβενά, Ν. Γρεβενών
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες σε όλα. Έχουμε πάει πολλές φορές περαστικοί απο τα Γρεβενά στου Τάκα. Καί το αρνί και το κεμπάπ του είναι από αλλού. Το service πάντα ΟΚ και οι τιμές λαϊκότατες. Αλλά το μέσα, από άποψη περιβάλλοντος χώρου, είναι από άλλη εποχή και για δυνατούς παίκτες :).
Πήγαμε φέτος τον Αύγουστο, καθημερινή στις 14:30 γνωρίζοντας ότι κλείνει στις 5 το απόγευμα. Λαϊκό προσκύνημα, περιμέναμε 5 λεπτά ώσπου να αδειάσει τραπέζι και είχε πολύ μπές-βγές από κόσμο που έπαιρνε φαγητό για το σπίτι. Πάραυτα, το service σβέλτο και χωρίς παραξενιές. Πήραμε: μία παστίτσιο, μία κοτόπουλο λεμονάτο με πατάτες, μία γιουβέτσι (μοσχαράκι με φασολάκια που λιγουρευόμουν είχε τελειώσει), φέτα, αγγουροντομάτα 2 μπύρες, 1 νερό μεγάλο: 31 ευρώ (πληρώνεις στο ταμείο). Οι μερίδες τεράστιες και το φαγητό σπιτικό.
Tip: πάτε νωρίς, έχει μεγαλύτερη ποικιλία στο φαγητό.
popov
Εντός του ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς. Σβέλτο service, τιμές λαϊκές, φαγητό όπως πρέπει. Το υπερατού είναι το κοντοσούβλι του, θεαματικό και ένα "με απ' όλα" ταϊζει 2. Μόνο μη ζητήσετε "κεμπάπ" γιατί θα σας φέρουν σουτζουκάκια (την πάτησα μια φορά), "κοντοσούβλι"...
στο κατάστημα Spiaggia Ταβέρνα, Βάτσα, Κεφαλονιά, Ν. Κεφαλληνίας
Από Βάτσα πάντα περνάμε όποτε είμαστε στο νησί, έτσι και φέτος. Είναι πολύ ωραίο σαν περιβάλλον, καλό φαγητό, τιμές λογικές και service φιλικό προς τον χρήστη.