Trata tinned [έχει κλείσει]

χάρτης

Πληροφορίες

Εμφάνιση όλων των εικόνων
Το κατάστημα αυτό έχει κλείσει.
ΚατηγορίαΛοιπά, Fast food
ΔιεύθυνσηΑγορά "Μοδιάνο", Ερμού 24 & Βασιλέως Ηρακλείου 33, Θεσσαλονίκη
ΝομόςΘεσσαλονίκης
Χάρτης
Λέξεις κλειδιά
ΆνοιξεΔεκέμβριο 2022
ΈκλεισεΙανουάριο 2024
Πρόσθετες πληροφορίες:
Ανήκει στην κονσερβοποιία Trata.

Η γνώμη μας

Εμφάνιση όλων των εικόνων
ταβερνοαλάνι
Δοκίμασα Δεκέμβριο 2022. Πρωτότυπη ιδέα για δεδομένα Θεσσαλονίκης από την γνωστή κονσερβοποιία Τράτα, όπου πέρα από παρουσίαση της προϊοντικής γκάμας τους, μαγειρεύουν μερικά snacks χρησιμοποιώντας τα υλικά τους. Είχα προσδοκίες επειδή τρώω συχνά στο σπίτι Τράτα και αναφέρουν ότι το μενού επιμελήθηκε ο γνωστός Παπουτσάκης (βλέπε χαρούπι, δέκα τραπέζια). Δυστυχώς όμως αυτά που έφαγα ήταν άνοστα και ακριβά. Θα τα προτιμούσα πληθωρικά, να γεύεσαι τον τόνο και όχι να ψάχνεις τα ψίχουλα στο πιάτο. Ελπίζω να αναθεωρήσουν το μενού, μιας και μόλις άνοιξαν.

Εικόνες (5)

Εμφάνιση όλων των εικόνων
[εικόνα]
"Σάντουιτς με σολομό" (αδιάφορο, το ψωμί όχι στην καλύτερη κατάσταση και υπερκάλυπτε τη γέμιση)
[εικόνα]
"Σάντουιτς με σολομό" (αδιάφορο, το ψωμί όχι στην καλύτερη κατάσταση και υπερκάλυπτε τη γέμιση)
[εικόνα]
"Ζυμαρικά με καπνιστό πικάντικο τόνο" (χωρίς γεύση και πανάκριβο)
[εικόνα]
"Τορτίγια με πικάντικη σαρδέλα" (απλώς οκ)
[εικόνα]
Εξωτερικά (Δεκέμβριος 2022)

Κατάλογος (1)

Εμφάνιση όλων των εικόνων
[εικόνα]
Κατάλογος Δεκεμβρίου 2022

Σxόλια (17)

Εμφάνιση όλων των εικόνων
Προσοχή! Τα σχόλια που ακολουθούν αφορούν ένα κατάστημα που έχει κλείσει.
Rat Pack
@VTP
Από όσο γνωρίζω δεν είχαν ούτε έχουν εμπειρία σε αγορές τροφίμων ούτε στην εστίαση.
Η κύρια ενασχόληση του ομίλου είναι η ένδυση.
Το δε management προέρχεται από τον τραπεζικό χώρο.

Η έλλειψη ενημέρωσης από μέσα της πόλης αλλά και της Αθήνας δείχνει ότι δεν υπάρχει τίποτα να ειπωθεί.
Στην κατηφόρα μένει μόνο να ακουστεί το μπαμ.

Θα περάσω σε λίγο να δω τι γίνεται.
varethika ton prologo
Μα η τωρινή ιδιοκτησία εχει σχέση με την εστίαση και τα εμπορικά κέντρα εκεί ήταν η παγίδα που τσίμπησαν οι επιχειρηματίες …δεν άνοιξε το Μοδιανο ένας άσχετος …
Δεν υπήρχαν πίσω από τον σχεδιασμό μάνατζερ και ντεκόρατερς, υπήρχε υποτίθεται ενας σοβαρός όμιλος
Φήμες από μέσα λένε ότι για οικονομικούς λόγους σταμάτησαν την συνεργασία με μια εταιρία του εξωτερικού που θα είχε την επιλογή των χωρών ,συνεργατών επιχειρηματιών ακριβως μόλις πριν το άνοιγμα και την επιλογή καταστημάτων κλπ
Εγώ περνάω συχνά και το χρησιμοποιώ για να κόβω δρόμο
Παντως αυτό μονο στοά τροφίμων δεν είναι
Ειναι ένα mall αεροδρομίου (μου θυμίζει τα μαγαζιά εκτός Σέγκεν στο Ελ Βενιζέλος)
Γίνομαι κουραστικός αλλά εξακολουθεί να με εκνευρίζει ότι τα μέσα ενημέρωσης της πόλης, που γράφουν χιλιαδες λέξεις για οτιδήποτε μαλλον δεν περνούν από εκεί και δεν ξέρουν τι γίνεται και ποιος φταίει για αυτή την κατάσταση
Rat Pack
@all
Έκλεισε τον κύκλο του και έκλεισε και σαν κατάστημα.

Η εταιρεία ΤΡΑΤΑ είναι ναυαρχίδα της Βορείου Ελλάδος. Έχει εμπορικό σήμα το FLOCOΣ για όσους θυμούνται τις φοβερές τηλεοπτικές διαφημίσεις.

https://www.youtube.com/watch?v=RSyfkGQdwVA

Φλοοοκοςςςς, σσσρλλλουπ. Έχει χαραχθεί στην μνήμη μου.

Η προσπάθεια τους ήταν στα πλαίσια εταιρικής προβολής, για ενίσχυση του branding.

Τις συνταγές τις επιμελήθηκε ο κ. Παπουτσάκης από τα Χαρούπι, 10 τραπέζια, Φαραώ, κλπ.
Δεν μπορώ να πω ότι ήταν πολύ πετυχημένες.

Σε κάθε περίπτωση έκλεισε τον κύκλο του.
Σίγουρα το κόστος ήταν σημαντικό και αφορούσε προβολή.

Θα σημειώσω όμως ότι πολλοί ακόμα έχουν την ίδια στρατηγική στην Μοδιάνο, πχ εμφιαλωμένα νερά έχουν κατάστημα, παραγωγός αυγών έχει κατάστημα κλπ.
Πολλοί την Μοδιάνο την αντιμετώπισαν σαν περίπτερο σε έκθεση.

Η ΤΡΑΤΑ ήταν το πιο σημαντικό όνομα.

Εύχομαι στην Μοδιάνο να κάνουν πετυχημένη επανεκκίνηση.
Η εναλλακτική είναι νέος ιδιοκτήτης σχετικός με το αντικείμενο.

Η τωρινή ιδιοκτησία, απέτυχε όπως είναι προφανές εκ του αποτελέσματος.
Κίτσος
Αυτοί που στήσανε την "αγορά" (μανατζαραίοι, ντεκορατέρς, προμότερς και το κακό συναπάντημα) δεν είχαν ιδέα από Ελλάδα. Δεν κατάλαβαν σε ποια χώρα βρίσκονται και ηλιθιωδώς αγνόησαν ή καλύτερα αδιαφόρησαν πλήρως για το κοινωνικό, πολιτισμικό - και βασικότερα - οικονομικό συγκείμενο. Προσωπικά αδιαφορώ (και ίσως ενδόμυχα γουστάρω) που το εγχείρημα πάει άπατο γιατί δεν ήταν καθόλου μα καθόλου του γούστου μου, όπως φαντάζομαι και των περισσότερων συμπολιτών μου.

Κρίμα μεν για τους επιχειρηματίες που πέταξαν τα λεφτά τους αλλά πού πας ρε φίλε με το σαντουίτσι με τον τόνο μια σταλιά στα 5 ευρώπουλα; Το 'χω ξαναπεί και άλλη φορά: κοιτώντας το Θερμαϊκό μπορεί κανείς να θαυμάσει μια πανδαισία γλίτσας και μπίχλας, όχι πλατφόρμες εξόρυξης μαύρου χρυσού στο βάθος.

Υ.Γ.: Η αποτυχία της Μοδιάνο προκαλεί στο νου μου ευρύτερους κοινωνικοπολιτικούς παραλληλισμούς σχετικούς με τη διαχρονική υπόσταση της νεοελληνικής πολιτείας που είναι καλύτερο να μην αναλυθούν εδώ.
Piroski
@teris3 το πρόβλημα της Μοδιάνο δεν είναι το ότι δεν είναι αρκετά upmarket, ούτε οι τενεκέδες. Ο Θεσσαλονικιος δεν ψάχνει το upmarket έτσι κι αλλιώς.

Το πρόβλημα της Μοδιάνο είναι ότι είναι μια αγορά που δεν θυμίζει αγορά αλλά food court εμπορικού κέντρου.

Αγορά σημαίνει τριβή. Σημαίνει βαβούρα. Σημαίνει συγχρωτισμός. Η αγορά δεν είναι αποστειρωμενη, η αγορά δεν είναι αποκομμένη από το περιβάλλον της. Μια αγορά πρέπει να σου μεταδίδει τον αέρα και την αίσθηση της πόλης μέσα σε μια βόλτα. Η αγορά είναι η ψυχή μιας ολόκληρης πόλης εγκλωβισμένη σε λίγα τετραγωνικά. Είναι φορέας του θυμικού μας, κουβαλάει τις αναμνήσεις μας και την κουλτούρα μας.

Εκεί είναι που αποτυγχάνει πλήρως κατά τη γνώμη μου. Η Θεσσαλονίκη δεν είναι σεβιτσεριες, γουοτερ μπαρ και γερμανικό στριτ φουντ. Πάρε την Μοδιάνο όπως είναι και μετέφερε την στην Αθήνα. Δεν θα κάνει καμία διαφορα. Δεν έπιασαν το πνεύμα της πόλης και η πόλη τους γύρισε την πλάτη.

ΥΓ. Το instagram της Μοδιάνο την αναφέρει ως "a place of social gathering and culinary cluture". Gathering. Culture. Που είναι αυτά;

ΥΓ1. Όντως ισχύει αυτό που λέει ο varethika ότι κανένα από τα τοπικά μέσα δεν αναφέρεται στην παταγωδη αποτυχία της αγορας.
varethika ton prologo
@teris3 εχεις δει σε τοπικά site parallaxi,thestival. Seleo etc και οποίο άλλο site θες κάποιο δημοσίευμα για την αποτυχία της Μοδιανο και για το ποια μαγαζιά έχουν κλείσει ;
Μια ανησυχία τοπικών δημοσιογραφων για το μέλλον της αγορας;
Στείλε μου το link μπορεί να μου διέφυγε ….
Αυτό που συζητάμε εδώ είναι μια πραγματικότητα τα τοπικά μέσα το γνωρίζουν αλλά για ευνόητους λόγους δεν θα το γράψουν (ο όμιλος Φάις έχει κ άλλες επιχειρήσεις οι οποίες διαφημίζονται στα εν λόγω μέσα και κάνουν πως δεν βλέπουν την κατάσταση)
teris3
Τί εννοείς "δεν θα το δούμε πουθενά γραμμένο";
Ολοι ξέρουμε ποιές επιχειρήσεις άνοιξαν και ποιές έκλεισαν και όλοι περνώντας βλέπουν τα κλειστά μαγαζιά! Ειναι κάτι που μας το κρύβουν και δεν μας το αποκαλύπτουν ή νομίζεις ότι η διαχειρίστρια εταιρία χαίρεται και με την αποτυχία τους θα είναι κάτι εύκολο όπως το αναφέρεις να "συνεχίσει η αγορά την ζωή της και να την πουλήσουν";
Πίστεψέ με, με την χαζομάρα που κάναν και δώσαν ελάχιστα τετραγωνικά σε κάθε μαγαζάκι, εμπορική στοά δεν μπορεί να γίνει ποτέ.
Επίσης υπάρχει ένας μύθος γύρω από τα ενοίκια του Μοδιάνο, απόσο γνωρίζω είναι δυο ζωνες των 2000 και 4000 + ποσοστό επί του τζίρου για όποιον αποφασίσει να αποχωρήσει.
Τα τετραγωνικά που αναλογούν στο κατάστημα ειναι ελάχιστα βέβαια. Σε καθε περιπτωση το τιμημα των ενοικιων δεν ειναι αυτό που δημιουργει το προβλημα στις επιχειρησεις που εχουν ικανοποιητικο τζιρο και κερδοφορια.
Ειναι καθαρά θέμα επισκεψιμότητας
Υ.Γ Υπενθυμίζω ότι η Μοδιάνο ΠΟΤΕ δεν ηταν λαική αγορά, σε σχέση με το διπλανό Καπάνι. H Μοδιάνο είναι upmarket αγορά, και ως τέτοια θα πρέπει να λειτουργήσει. Το προφανές πρόβλημα ήταν το ότι αυτοί που την αποκατέστησαν δεν έκαναν σωστή έρευνα αγοράς και στήσιμό της, ούτε επιλογη ενοικιαστών - premium αγορά με γυράδικα και τους τενεκέδες φέτα στη βιτρίνα δεν γίνεται.
Θυμάμαι όταν πρωτοπήγα, τα καταστήματα εστίασης της Μοδιάνο επί της Ερμού (με τραπεζοκαθίσματα στο πεζοδρόμιο της Ερμού) είναι όλα γυράδικα!!!. Πραγματικά, αυτή η πόλη δεν έχει κάτι άλλο να προσφέρει στο πιο upmarket μέρος της πιο upmarket αγοράς τροφίμων του κέντρου της; Δεν μιλάμε καν για κάποιο εστιατόριο με ψητά κρέατα, κανονικά, κλασικά, Σαλονικιώτικα γυράδικα...
varethika ton prologo
Μιλάμε για μια παταγώδη αποτυχία Μοδιανο
Έχουν αποχωρήσει ήδη οι παρακάτω επιχειρήσεις
Έχουν χαθεί πολλά λεφτά από αυτούς που επένδυσαν
Τερκενλης ,Picco Pinsa & Cocktails, Estrella, Cevicheria, Cookie Man, Kastor Farm , HiveO2
trata tinned ,Αυγοθηκη ,Φρεσκουλης ,Ikigai,
Εν καρπω ,πιτες Πασχαλης , Bax Bunny,Αϊβαλί (μαγειρευτα)
Αλλά δεν θα το δείτε ποτέ πουθενά γραμμένο
Η αγορά θα συνεχίσει την ζωη της ,θα κοιτάξουν να βάλουν κι άλλους μέσα μετά θα προσπαθήσουν να την πουλήσουν η να την αλλάξουν χρήση ( από αγορά τροφίμων να γίνει εμπορική στοά) η μεγαλύτερη ευθύνη είναι των διαχειριστών ούτε των επιχειρήσεων ούτε των θεσσαλονικιών που δεν γουστάρουν να πάνε (καλά κάνουν)
Maik
Όσοι εστιάζουν στις τιμές των μαγαζιών ας λάβουν υπόψη ότι τα ενοίκια στη Μοδιάνο συχνά είναι εφάμιλλα με αυτά της Λ.Νίκης. Ακούω δε ότι ακόμη και τα επιτυχημένα μαγαζιά της Στοάς συχνά δεν έχουν κέρδη. Αυτά για το μέλλον του εγχειρήματος αν δεν αλλάξει κάτι από την ιδιοκτησία της Στοάς.
Thanasis
Δεν ξέρω αν βγαίνω λίγο off topic, αλλά ακούω συχνά δεξιά και αριστερά για το Μοδιάνο που έχει χάσει τον λαϊκό του χαρακτήρα. Αν δεν κάνω λάθος (και πιθανόν να κάνω, οπότε συγχωρέστε με), ιστορικά το Μοδιάνο δεν θεωρούνταν η πιο "ακριβή" - αστική αγορά, σε αντίθεση με το Καπάνι που θεωρούνταν η φτηνή- "λαϊκή"?
Smirnoff
Νομίζω είναι πολύ εύστοχο αυτό που είπε για "instagrammable" προσέγγιση ο tsimp. Αυτό που αγνοούν πολλοί καταστηματάρχες στην Ελλάδα είναι ότι η... παράλληλη βιοτεχνία του "influencing" έχει -τουλάχιστον στη χώρα μας- περισσότερο χαρακτηριστικά κλειστού ανατροφοδοτούμενου συστήματος (που υπάρχει για να τρέφει τον εαυτό του, και πολύ λίγο επηρεάζει την υπόλοιπη κοινωνία/αγορά ή την κατανάλωση) παρά καμιά τρομερή πρωτοπορία στο χώρο της προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων. Για να το θέσουμε ωμότερα, όσο τρομερή επιρροή είχαν οι τριτοκλασσάτοι ανθυποστάρ σε τοπικούς τηλεοπτικούς σταθμούς της σαλονίκης όταν διαφήμιζαν τις σουβλακάρες του ενός και του άλλου αρχές 2000ς, άλλη τόση έχει ο γενναίος νέος κόσμος των σόσιαλ μύδια, και σίγουρα δεν στηρίζεις ολόκληρα εγχειρήματα γύρω από την προβολή σ'αυτόν. Αλλιώς πουλάς σε τιμές χρυσού φύκια για μεταξωτές κορδέλες σε ενσταντανέ των 150 mpixels, και τρως χώμα και κλείσιμο, όπως τα μαγαζάκια του νεο-μοδιάνο.
Ουαλός
Λαδόκολλες; Τσίπουρα; Μα...αυτά είναι για τους παρακατιανούς, τους λαϊκούς! Δε χωράνε τέτοια στον γκουρμέ παράδεισο που οραματιστήκαμε.
varethika ton prologo
@tsimp
Δεν ήταν κακή ιδέα στην Πορτογαλία έχει εστιατόρια που σερβίρουν ψάρια από κονσέρβα (που είναι νοστιμότατα)
Εχεις να διαλέξεις από εκατοντάδες κονσέρβες
Τώρα το πήγε λάθος με trata? Θα έπρεπε να είναι τελείως λαϊκό λαδοκολλες κονσέρβα, τσίπουρο, τουρσί κλπ σε καλές τιμές
Νομίζω ότι ήταν λάθος τελείως λάθος το στήσιμο του brand οπως και το μενού
https://www.instagram.com/canthecanlisboa
tsimp
Το πρόβλημα κατ' εμέ δεν ήταν τα μαγαζιά, παρόλο που φέρουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης (προσωπικά, ως κάτοικος της Θεσσαλονίκης, δε μπορώ να βρω κανέναν μα κανέναν λόγο η Trata και η κάθε Trata να ανοίγει μαγαζί, θυμίζοντας εκπομπές με τοποθέτηση προϊόντος στην tv, πόσο δε μάλλον να συνδεθώ μαζί τους καταναλωτικά).

Το όλο θέμα φαίνεται να ξεκινάει από τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίστηκε η ανάπλαση της Αγοράς. προϊόν της οποίας είναι και τα μαγαζιά που ήρθαν στο εγχείρημα. Καλογυαλισμένο/instagramable σημείο στήρας κατανάλωσης, απέχοντας παρασάγγας από τα στοιχεία που τη συνέθεσαν ως τόπο συνάθροισης και αγοροπωλησιών. Δεν λέω να έμενε παρατημένη και βρώμικη, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ξανα-γενήθηκε περισσότερο εξυπηρέτησε μία αισθητική και λογική πολυκαταστήματος και λιγότερο, αν όχι καθόλου, την καθημερινότητα των κατοίκων.

Μία χαμένη ευκαιρία για την πόλη, ώστε να θυμίσει λίγο περισσότερο "πόλη", είχα σκεφτεί όταν την πρωτοεπισκέφθηκα. Οι ταφόπλακες που πέφτουν (όχι μόνο για τα μαγαζιά, αλλά και για την επισκεψιμότητα και το πώς την βλέπει ο κόσμος), δυστυχώς, επιβεβαιώνουν την εξαρχής λάθος προσέγγιση.
varethika ton prologo
Μια εξαγωγική βιομηχανία με revenue 28 εκατομμυρια άντεξε να ταΐζει το Μοδιανο και να μπαίνει μέσα 14 μήνες
Είχαν και αυτοί το μερίδιο ευθύνης (λάθος στήσιμο κλπ) αλλά
Γενικά στο Μοδιανο τα θέματα ήταν πολλά οπως έλλειψη υποδομών κλπ έχει μόνιμα κρύο ,ζέστη το καλοκαίρι κλπ... Το θέμα δεν ήταν μονο οι τιμές αλλά συνολικά η έλλειψη πελατων
Και 3 ευρώ να το είχαν πάλι δεν θα κέρδιζαν αφού δεν θα είχαν κόσμο με τόσα μαγαζιά δίπλα στο κέντρο της πόλης
Και στο αεροδρόμιο έχει 6 το σαντουιτς αλλά το αγοράζουμε
Smirnoff
Κρύο σάντουιτς 5 ευρώ και έκλεισε. Τί παράξενο. Και θα ακολουθήσουν πολλοί ακόμα, στην Στοά της Παράνοιας με τις τιμές Μυκόνου.
Maik
Ένα ακόμη μαγαζί της Στοάς Μοδιάνο που έκλεισε..