Προφίλ του χρήστη ak.kf.mk

Πληροφορίες

Εμφάνιση όλων των εικόνων
Μέλος από 27/06/2013
Έγινε μέλος με πρόσκληση από τον χρήστη ταβερνοαλάνι
Περισσότερα στοιχεία προσεχώς :-)

Εικόνες (0)

Εμφάνιση όλων των εικόνων

Σχόλια (87)

Προσοχή! Τα σχόλια που ακολουθούν γράφτηκαν πριν από 4 χρόνια τουλάχιστον.
Ο χαρακτήρας του καταστήματος πιθανόν να έχει αλλάξει από τότε και επομένως ενδέχεται τα σχόλια να αποκλίνουν από τη σημερινή πραγματικότητα.
ak.kf.mk
στο κατάστημα Λιβάδι Γερανού Ψαροταβέρνα, Λιβάδι Γερανού, Πάτμος, Ν. Δωδεκανήσου
Στην ομώνυμη παραλία αποφασίσαμε να ξαποστάσουμε μετά το απογευματινό μας μπάνιο. Παραγγείλαμε ένα φαγκρί (περίπου 1 κιλό) και μερικά συνοδευτικά: χταπόδι βραστό ξυδάτο, κολοκυθοκεφτέδες, χόρτα βραστά, πατάτες τηγ. (όλα πολύ καλά) και τα «σβήσαμε» με τσιπουράκια. Το φαγκρί ήταν εξαιρετικά καλά ψημένο, με την πετσούλα του ξεροψημένη και όλα τα υγρά του στο εσωτερικό. Ο μάστορας ήξερε τι έκανε! Όλα μαζί στα 60 περίπου Ευρώ. Ωραία θέα στην παραλία και χαλαρή αλλά καλή εξυπηρέτηση. Πολύ καλή επιλογή!
στο κατάστημα Το Τρεχαντήρι Ψαροταβέρνα, Σκάλα, Πάτμος, Ν. Δωδεκανήσου
Στον πεζόδρομο της Σκάλας βλέπαμε για μερικές μέρες ότι αυτό το ταβερνάκι ήταν συνεχώς γεμάτο. Αποφασίσαμε να το επισκεφθούμε την τελευταία μέρα των διακοπών μας. Πήραμε 2 φαγκριά (περίπου 1 κιλό μαζί). Επίσης, κολοκυθοκεφτέδες και χταποδοκεφτέδες (πολύ καλοί), μαρίδα τηγανητή (καλή), χόρτα βραστά (καλά), πατάτες τηγ. (πολύ καλές πήραμε και 2η μερίδα). Όμως η απογοήτευση ήταν το ψάρι. Ο ψήστης κατά την άποψή μας δεν ήξερε πως να ψήσει ένα τέτοιο ψάρι. Δεν ήταν ωμό αλλά σου έδινε την αίσθηση ότι ήταν σαν βρασμένο και όχι ψημένο. Το σίγουρο όμως είναι πως το ψάρι δεν είχε καθαριστεί σωστά. Στο πρώτο που φάγαμε βρήκαμε τουλάχιστον 10 λέπια ενώ στο δεύτερο πάνω από τριάντα. Στην πράξη σε κάθε μπουκιά βγάζαμε και λέπι. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο, πόσο μάλλον για ψάρια που καθαρίζονται τόσο εύκολα. Στην επισήμανσή μας στους 2 σερβιτόρους για το τι συμβαίνει μας απάντησαν με κυνικό ύφος ότι αυτό συμβαίνει μερικές φορές με τα ψάρια… Δηλαδή νόμιζαν ότι πρώτη φορά τρώμε ψάρι; Γενικά συνειδητοποιήσαμε ότι ξέρουν πως το μαγαζί τους είναι περατζάδα και επειδή είναι γεμάτοι πάντα δεν τους νοιάζει ο Έλληνας. Λυπάμαι!
στο κατάστημα Τζιβαέρι Ταβέρνα, Σκάλα, Πάτμος, Ν. Δωδεκανήσου
Βόρεια του λιμανιού (σε κοντινή απόσταση) σε ένα υπερυψωμένο μπαλκόνι με πολύ ωραία θέα στον κόλπο της Σκάλας δοκιμάσαμε τη σπεσιαλιτέ τους, πιπερόπιτα (έτσι κι έτσι), επίσης συμιακό γαριδάκι και τηγανητό μαριδάκι (σούπερ), κολιούς ψητούς (έτσι κι έτσι), χόρτα-κολοκύθια βραστά (πεντανόστιμα). Μαζί με ½ κρασί πληρώσαμε σχεδόν 60 Ευρώ. Η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή και το προσωπικό έκανε ότι μπορούσε για να μας ευχαριστήσει. Ίσως λίγο πιο ακριβό από ότι περιμέναμε αλλά οκ.
στο κατάστημα το τσιπουράδικό μας Ψαροταβέρνα, Σκάλα, Πάτμος, Ν. Δωδεκανήσου
Πάνω στην άμμο πολύ κοντά στο λιμάνι της Σκάλας μια ψαροταβέρνα που σε προσκαλεί να γευθείς πεντανόστιμα ψάρια. Παραγγείλαμε 1 κιλό μπαρμπούνια τα οποία ήταν φρεσκότατα και λόγω του διαφορετικού μεγέθους τους ζητήσαμε να μας κάνουν τα μισά ψητά και τα άλλα μισά τηγανητά. Πριν όμως από τα μπαρμπούνια «χτυπήσαμε» τη σπεσιαλιτέ: φάβα με καραμελωμένο χταπόδι. Αξίζει τη φήμη της! Δεν επεκταθήκαμε σε άλλα ορεκτικά μιας και στόχος μας ήταν το ψάρι. 2 πατάτες τηγ., χωριάτικη και η έκπληξη μια σαλάτα τομάτα με ξινομυζήθρα. Βάλτε και ½ κιλό κρασί και ο λογαριασμός στα 90 Ευρώ περίπου. Τα ψάρια πολύ καλά ψημένα/τηγανισμένα. Το ελαιόλαδό τους στη φάβα και τις σαλάτες εξαιρετικό. Άψογη εξυπηρέτηση. Κατά την άποψή μας το καλύτερο μαγαζί στη Σκάλα.
στο κατάστημα Το μαγαζάκι που λέγαμε Μεζεδοπωλείο, Μυτιληνιοί, Σάμος, Ν. Σάμου
Στην πλατεία του χωριού κάτω από τη δροσιά και τη σκιά των πλατανιών βρεθήκαμε ένα απογευματάκι τέλος Αυγούστου. Μας έκανε εντύπωση το γεγονός ότι σε λίγο γέμισαν όλα τα τραπέζια. Αλλά εκτός από το περιβάλλον και τον κόσμο που ερχόταν σιγά-σιγά μετά το μπάνιο στη θάλασσα, ενθουσιαστήκαμε με την ποικιλία, την ποιότητα αλλά και την ποσότητα του φαγητού (τα μισά τα πήραμε μαζί μας και γιατί ήταν μεγάλες οι μερίδες αλλά και γιατί ήταν όλα πεντανόστιμα). Τι να ξεχωρίσουμε; Κότσι; Κεφτεδάκια; Ρεβυθοκεφτέδες; Τυλιχτή μελιτζάνα; Το ένα καλύτερο από το άλλο. Ακόμη και κλασικές επιλογές όπως μια μπριζόλα χοιρινή και μια χωριάτικη ήταν σαφώς από τα καλύτερα που φάγαμε στο νησί. Οι σερβιτόροι που μας φρόντισαν ήταν εξαιρετικά έξυπνοι, σβέλτοι και ευγενικοί. Μην το χάσετε αν είστε στην περιοχή, εμείς μέναμε στον Μαραθόκαμπο αλλά δεν μας χάλασε που κάναμε τα χιλιόμετρα ως το χωριό των Μυτιλινιών. Φροντίστε να είστε πεινασμένοι πολύ και καλού-κακού κλείστε ένα τραπέζι. Μην το χάσετε!
στο κατάστημα Άμπελος Ταβέρνα, Άμπελος, Σάμος, Ν. Σάμου
Στη δροσερή πλατεία μπροστά την εκκλησία του χωριού φάγαμε καταπληκτικό κουνέλι με μέλι και θυμάρι και απογειωθήκαμε με το αρνί με αγκινάρες. Η μπριζόλα γάλακτος ήταν εξαιρετική, όπως και τα ντολμαδάκια, οι μελιτζάνες ψητές με τυρί και η χωριάτικη. Όλα αυτά συν ένα μισόκιλο κρασί στα 45 Ευρώ. Οι άνθρωποι ιδιαίτερα πρόσχαροι μας εξυπηρέτησαν με χαμόγελο και πολλά από τα πιάτα που μας πρόσφεραν ήταν εκείνη την ημέρα εκτός καταλόγου (επειδή κάποιος σύλλογος είχε κλείσει σχεδόν όλα τα τραπέζια). Ευχαριστούμε! Αν είστε στην περιοχή ότι πρέπει, ειδικά μετά από μια βόλτα στους καταρράκτες. Προσοχή! Μεγάλες μερίδες…
στο κατάστημα Μύλος Ψαροταβέρνα, Μπάλος, Σάμος, Ν. Σάμου
Στην ταβέρνα πήγαμε αφού είχαμε παραγγείλει ένα μεγάλο ψάρι (ροφός 1,2 Kg). Για αυτό και περιοριστήκαμε λίγο στα στον αριθμό των ορεκτικών: Καλαμαράκια ψητά (γενικά δεν είμαστε λάτρεις αλλά αυτά ήταν τέλεια!), ντοματοκεφτέδες (πολύ καλοί), χόρτα και χωριάτικη (οκ), 2 πατάτες τηγ. (πολύ καλές) και ένα μπουκάλι εμφιαλωμένο κρασί, σύνολο μαζί με το ψάρι 103 Ευρώ. Μας κέρασαν φρούτα στο τέλος. Το ψάρι ήταν φρεσκότατο και εξαιρετικά προσεκτικά ψημένο. Η εξυπηρέτηση πολύ ευγενική και με σωστό ρυθμό, ενώ το περιβάλλον (πανέμορφα τραπέζια με κοχύλια) όπως και η θέα συμπλήρωσαν την όμορφη εμπειρία μας.
στο κατάστημα Ορίζοντας Εστιατόριο, Πλάτανος, Σάμος, Ν. Σάμου
Από τα λίγα εστιατόρια στο νησί που προσφέρουν όλο το πακέτο. Υπέροχη διπλή θέα, τόσο προς το Καρλόβασι όσο και προς τον Κάμπο Μαραθόκαμπου, ειδικά στο ηλιοβασίλεμα. Σε συνδυασμό με πολύ καλό περιβάλλον. Αλλά και με πολύ καλή κουζίνα, συνδυασμός ελληνικής παράδοσης και νέων προσεγγίσεων. Πήγαμε 2 φορές: επειδή μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι την πρώτη και επειδή θέλαμε να δοκιμάσουμε και μερικά άλλα πιάτα. Στην πρώτη επίσκεψη: χωριάτικη (πολύ καλή), μιλφέιγ παντζαριού (πολύ ιδιαίτερη γεύση, σε προσωπικό επίπεδο δεν τρελαθήκαμε), ντόπιο κατσικίσιο τυρί (καλό αλλά για τους λάτρεις των αλμυρών τυριών), φιλέτο χοιρινό (άψογο), κουνέλι με ταλιατέλες (λουκούμι, αν και βρήκαμε ένα μικρό κοκαλάκι…), πανσέτα με θυμάρι και μέλι (άπαικτη), τάρτα σοκολατίνα και τσιζκέικ (wow), εμφιαλωμένο τοπικό κρασί που μας πρότειναν, στο σύνολο 88 Ευρώ. Στη δεύτερη επίσκεψη: χωριάτικη (πολύ καλή), σαλάτα του σεφ με μάνγκο (τέλεια), κότσι (εξαιρετικό), ρολάκια με τυρί (πολύ καλά), ribeye (φοβερό), φιλέτο χοιρινό (άψογο), 2 μπανόφι (μιαμ) εμφιαλωμένο τοπικό κρασί (διαφορετικό από το πρώτο), στο σύνολο κοντά στα 95 Ευρώ. Μας κέρασαν κι άλλο γλυκό και ποτό στο τέλος. Για να πάτε πρέπει πρώτα να έχετε κλείσει, είναι πάντα γεμάτο, και να οδηγήσετε. Χαλάλι τα λίγα χιλιόμετρα! Ο Άγγελος και ο Βασίλης που τρέχουν το σερβίρισμα και την κουζίνα είναι άξιοι συγχαρητηρίων. Must!
στο κατάστημα Ψιλή Άμμος Ταβέρνα, Ψιλή Άμμος, Σάμος, Ν. Σάμου
Ωραία θέα ειδικά όταν βραδιάζει αλλά από εκεί και πέρα αργή εξυπηρέτηση. Το προσωπικό ήταν λίγο σαν χαμένο. Πρώτα ήρθε το φαγητό και μετά το ψωμί και τα μαχαιροπήρουνα! Γενικά υπήρχε στην ατμόσφαιρα η αίσθηση μη ζητάτε και πολλά είμαστε πάντα γεμάτοι… Κυρίως ξένοι πελάτες. Δύο μερίδες σαρδέλες (καλές), θράψαλο (απαράδεκτα κρύο), χόρτα και ντολμαδάκια (οκ), κολοκυθανθοί (πολύ καλοί) και κρασί ½. Όλα αυτά 52 Ευρώ. Πιστωτική δεν έπαιζε γιατί κάτι είχε το μηχανάκι… Αυτά τα λέμε όμως πριν κάτσουμε… Αν δεν είχαμε μετρητά;
στο κατάστημα Πάρις Ταβέρνα, Ψιλή Άμμος, Σάμος, Ν. Σάμου
Ενώ έχουμε ακούσει καλά λόγια για τη συγκεκριμένη ταβέρνα δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιαστήκαμε… Ωραίο το περιβάλλον σε ένα υπερυψωμένο μπαλκόνι με θέα την ομώνυμη παραλία και ευγενικό το παλικάρι που μας σέρβιρε. Αλλά η εξυπηρέτηση πολύ αργή. Όλα τα πιάτα (ορεκτικά και ψάρι) ήρθαν ταυτόχρονα (!), κατά συνέπεια το ψάρι το φάγαμε κρύο… 2 τσιπούρες (ιχθυοτροφείου; είπαν άγριες, αλλά μάλλον δεν ήταν, φρέσκες και καλοψημένες ωστόσο), τηγανητός γαύρος (οκ), μελιτζάνα ψητή με τυρί (έτσι κι έτσι), κολοκυθοφτέδες (καλοί), ντολμαδάκια (καλά) και ½ κρασί. Στα 61 Ευρώ. Όχι και φθηνά. Ήμασταν οι μοναδικοί Έλληνες ενώ το μαγαζί ήταν γεμάτο. Σε ερώτηση γιατί δεν έχετε άλλα ψάρια πρώτα πήραμε την απάντηση ότι γενικά δεν έχει ψάρι αυτές τις ημέρες και δεύτερον ότι οι ξένοι που έρχονται δεν γνωρίζουν άλλα ψάρια εκτός από τις τσιπούρες. Άρα ή πάτε για κρέας ή το παίζετε ξένοι τουρίστες ή πάτε αλλού.
στο κατάστημα Κώστας Ταβέρνα, Δρακαίοι, Σάμος, Ν. Σάμου
Ταβέρνα με υπερυψωμένο μπαλκόνι που προσφέρει καταπληκτική θέα για το ηλιοβασίλεμα. Παράλληλα δεν υστερεί στο καλό φαγητό ενώ οι τιμές είναι εξαιρετικές. Τέλειοι οι κολοκυθανθοί με τυρί, πολύ καλοί οι ρεβυθοκεφτέδες όπως και η κοκκινιστή γίδα. Βάλτε μια χωριάτικη, μια μοσχαρίσια (καλή) και 3 μπύρες. 40 Ευρώ. Γρήγορη εξυπηρέτηση με χαμόγελο και όμορφη διάθεση. Ότι πρέπει για την επιστροφή από το Μεγάλο Σεϊτάνι προς Δρακαίους.
στο κατάστημα Μετόχι Ψαροταβέρνα, Παραλία Αλυκές, Αμμουλιανή, Ν. Χαλκιδικής
Όμορφο μαγαζί χωρίς να έχει ιδιαίτερη θέα. Δοκιμάσαμε την αστακομακαρονάδα του που ήταν πραγματικά πολύ καλή! Σαφώς και οι παντρεμένες σαρδέλες είναι ένα πολύ ιδιαίτερο και νόστιμο πιάτο τους. Χωρίς να έχουμε πάρει πολλά πράγματα μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι. Πολύ καλή εξυπηρέτηση, γρήγορη και χαρούμενη. Μεγάλες μερίδες. Κέρασμα (μιαμ καρυδόπιτα με παγωτό) και απόδειξη οκ. Δεν είχε POS....! Αλλά ας μην είναι και όλα τέλεια... :)
στο κατάστημα Tzanis Ψαροταβέρνα, Αμμουλιανή, Αμμουλιανή, Ν. Χαλκιδικής
Πολύ όμορφο μαγαζί πάνω σε ένα μικρό λιμανάκι από την άλλη μεριά της Χώρας της Αμμουλιανής. Τα παιδιά που μας σέρβιραν ήταν εξαιρετικά ευγενικά παρόλο που το μαγαζί ήταν γεμάτο και έτρεχαν κυριολεκτικά πανικόβλητα. Το φαγητό σαφώς άνω του μετρίου, μεγάλες μερίδες και πολύ καλές γεύσεις. Κουτσουμούρες τηγανητές πολύ φρέσκες και άριστα τηγανισμένες, γαύρος τηγανητός και γαρίδες σαγανάκι τέλεια προετοιμασμένα. Γενικά μεγάλες χορταστικές μερίδες από τις σαλάτες μέχρι τα κυρίως πιάτα. Κέρασμα πολύ ωραίο γλυκάκι και απόδειξη κανονικά. Φυσιολογικές τιμές. Κατά την αποψή μας 1η μας επιλογή και την επόμενη φορά στο νησί.
στο κατάστημα Μαμά Κατερίνα Ψαροταβέρνα, Αμμουδέλι, Πλωμάρι, Λέσβος, Ν. Λέσβου
Πρώτη εντύπωση ελαφρώς αρνητική: σε ερώτηση που μπορούμε να παρκάρουμε πήραμε μιαν αδιάφορη απάντηση «θα βρείτε παρακάτω». Καλή θέα. Στα πιάτα: φρεσκότατα μπαρμπούνια, μέτριοι κολοκυθανθοί, εξαιρετικές πατάτες τηγανητές, καλές σαρδέλες (παστές μιας ημέρας), ικανοποιητικές σαλάτες. Αρκετά καλός ο λογαριασμός για μπαρμπούνια (55 ευρώ, σκάσαμε) αλλά χωρίς να κεραστεί κάτι… Δυστυχώς η εξυπηρέτηση ήταν σημαντικά αργή ενώ το μαγαζί ήταν μόνο μισογεμάτο…
στο κατάστημα Μελτέμι Ταβέρνα, Μόλυβος, Λέσβος, Ν. Λέσβου
Οικογενειακή υπόθεση. Εξαιρετική προσπάθεια και αποτέλεσμα. Θέα και καλό φαγητό. Γαρίδες σαγανάκι με σκόρδο, μελιτζάνα ψητή με τυρί, λουκάνικο σαγανάκι, ντολμαδάκια, η απογείωση το ψαρονέφρι με δαμάσκηνο. Πήραμε και μια μικρή πίτσα γιατί είχαμε ακούσει πως φημίζεται. Δεν ενθουσιαστήκαμε με την πίτσα, όσο με τα υπόλοιπα. Ωστόσο ήταν αρκούντως καλή για να την πάρουμε πακέτο για την επόμενη. Μας κεράστηκε δεύτερο κρασί. Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε πως παρόλο που το μαγαζί ήταν γεμάτο τα παιδιά που μας σέρβιραν ήταν ομιλητικότατα και διαθέσιμα για συζήτηση. Πολύ καλή επιλογή.
στο κατάστημα Η Γοργόνα Ψαροταβέρνα, Σκάλα Ερεσού, Λέσβος, Ν. Λέσβου
Φινετσάτο εστιατόριο με υπερυψωμένο μπαλκόνι πάνω από την παραλία. Οι καλύτερες επιλογές μας το μοσχάρι φασολάκια, οι κολοκυθανθοί και το μπιφτέκι. Ωραία θέα και σωστή εξυπηρέτηση. Αν και μας έκανε εντύπωση ότι για ένα σεβαστό λογαριασμό δεν μας κεράστηκε κάτι το προτείνουμε ως το καλύτερο στην περιοχή.
στο κατάστημα Θάλασσα Ψαροταβέρνα, Πέτρα, Λέσβος, Ν. Λέσβου
Εστιατόριο σε καλό, ήσυχο σημείο στην Πέτρα. Πολύ ενδιαφέροντα πιάτα από τα οποία μας άρεσαν ιδιαίτερα το κλέφτικο, η μελιτζανοσαλάτα με καρύδι, το σφουγγάτο και οι λαχανοντολμάδες. Πολύ ευγενικός ο σερβιτόρος και ο βοηθός του σε ένα μαγαζί γεμάτο. Στα πλην: δεν κεράστηκε κάτι για έναν καλό λογαριασμό που κάναμε και το εμφιαλωμένο κόκκινο ξηρό κρασί των 25 ευρώ μας σερβιρίστηκε παγωμένο πράγμα που δεν μας επέτρεψε να το απολαύσουμε όπως θα έπρεπε με το πολύ καλό φαγητό. Γενικά μας φάνηκε ελαφρώς υπερεκτιμημένο και σχετικά περισσότερο ακριβό από αυτό που προσέφερε…
στο κατάστημα Ακρωτήρι Ψαροταβέρνα, Άγιος Φωκάς, Λέσβος, Ν. Λέσβου
Πρώτη εντύπωση έτσι κι έτσι ως εικόνα του μαγαζιού. Το φαγητό πολύ καλό: καραβιδο-γαριδομακαρονάδα ως κύρια επιλογή. Τα θαλασσινά φρεσκότατα και το μακαρόνι ακριβώς όσο χρειάζεται βρασμένο. Επιπλέον τιμήσαμε μπαρμπουνάκια, ανθούς, λαδοτύρι και σαλάτες. Ιδιαίτερα θετική εντύπωση τα λαχανικά που ήταν δικά τους πεντανόστιμα (τέτοιες τομάτες είχαμε πολλά χρόνια να φάμε). Η μακαρονάδα έμεινε και για την επόμενη. Λογαριασμός φυσιολογικός για αυτά που πήραμε. Αλλά ρε παιδιά σε μια κατοστάρα ευρώ (3 άτομα) κερνάμε και ένα φρούτο ή γλυκάκι. Αρνητικό: δεν δούλευε το POS. Γενικά πιστεύω αξίζει τον δρόμο.
στο κατάστημα Ο Γαβρίλος Ταβέρνα, 5ο χλμ Πέτρας - Καλλονής, Λέσβος, Ν. Λέσβου
Καλή η θέα, σχετικά καλή η εξυπηρέτηση (λίγο αγχωμένη λόγω μεγάλης παρέας που προϋπήρχε στο μαγαζί) αλλά γενικά απογοητευθήκαμε γιατί δεν είχε μερικά από τα πιάτα για τα οποία φημίζεται (π.χ. αρνί). Στην πορεία και πιάτα που παραγγείλαμε ενημερωθήκαμε πως είχαν τελείωσει. Πήγαμε νωρίς το απόγεμα οπότε μας φάνηκε λίγο περίεργο να μην κάνει το κουμάντο του το κατάστημα καλύτερα. Αυτά που πήραμε, λεπίδια, παστουρμαδόπιτα, ντολμαδάκια, μπιφτέκι και σαλάτες όλα πολύ καλά. Εντούτοις ούτε κέρασμα μας προσφέρθηκε και μας φάνηκε και λίγο ακριβό...
στο κατάστημα Η μουριά του Μυριβήλη Ψαροταβέρνα, Σκάλα Συκαμιάς, Λέσβος, Ν. Λέσβου
Εξαιρετικό ταβερνάκι πάνω στο λιμανάκι. Ένα μαγαζί που στις λεπτομέρειες ξεχωρίζει και δεν περιμένεις να το βρεις εδώ. Μας έψησαν μια μοναδική σκορπίνα γούνα αλλά και τα υπόλοιπα (γαύρος τηγανητός, κουκιά, κολοκυθανθοί, γκιουζλεμέδες, σαλάτες) ήταν απόλυτα άνω του μετρίου. Δοκιμάσαμε και το δικό τους ούζο, πολύ καλό. Ο φίλος που μας σέρβιρε αλλά και ο ιδιοκτήτης δοσμένοι 100% στην εξυπηρέτηση των πελατών. Κέρασμα χαλβάς και απόδειξη κανονικά. Μοναδική παραφωνία ο υπερβολικός αριθμός γατών που σε κάποια φάση μας ενόχλησε.
στο κατάστημα Vafios Ταβέρνα, Βαφειός, Λέσβος, Ν. Λέσβου
Ωραίο περιβάλλον και καταπληκτικό φαγητό. Κόκκορας κρασάτος με χυλοπίτες, χοιρινή, ποικιλία με μεζεδάκια (σουγλάνια, κεφτεδάκια, γκιουζλεμέδες, κολυκοθανθοί), παστουρμαδόπιτα και 2 σαλάτες. Με ένα πολύ καλό ντόπιο εμφιαλωμένο κρασί φτάσαμε τα 85 ευρώ. Για ένα τέτοιο λογαριασμό θα περιμέναμε και ένα κερασματάκι... Αλλά χαλάλι γιατί όλα ήταν πεντανόστιμα, το περιβάλλον και η εξυπηρέτηση εξαιρετικά.
στο κατάστημα Αγροτουριστικός Συνεταιρισμός Γυναικών Πέτρας Ταβέρνα, Πέτρα, Λέσβος, Ν. Λέσβου
Θετικότατη εντύπωση για ένα πολύ καλό εστιατόριο. Πήραμε μπαρμπουνάκια, ανθούς, φάβα και ντολμαδάκια, μεταξύ άλλων. Στα συν η εξαιρετική και ευγενική εξυπηρέτηση, η ποιότητα του φαγητού και η πολύ ωραία θέα (αν πετύχετε τραπέζει με θέα...). Μεγάλες μερίδες (εκτός από τις τηγ. πατάτες). Στα πλην ο πολύ κόσμος, αλλά και πάλι ίσως μια θετική ένδειξη του πόσο καλό είναι το εστιατόριο αυτό. Μας προσφέρθηκε κέρασμα στο τέλος και η απόδειξη δόθηκε μόλις ζητήσαμε λογαριασμό. Ένα από τα 2 καλύτερα εστιατόρια στην Πέτρα.
στο κατάστημα Ο Αντώνης Ψαροταβέρνα, Ταξιάρχες, Λέσβος, Ν. Λέσβου
Πήγαμε απογεματάκι προς ηλιοβασίλεμα. Μας γοήτευσε τόσο η θέα όσο και το φαγητό. Αξιομνημόνευτα: πολύ καλές γαρίδες και κουταβάκια (γαλέος), φάβα, κεφτέδες με ούζο. Ταλαντευόμενοι ανάμεσα στα τηγανητά μεζεδάκια μας πρόσφερε μια πολύ νόστιμη ποικιλία. Ευγένεια, χαμόγελο, ταχύτητα. Μας συμβούλευσε να μην πάρουμε πολλά πιάτια. Τόσο η όρεξή μας όσο και η νοστιμιά όσων φάγαμε τον διέψευσαν, πήραμε και επιπλέον! Μας πρότεινε τοπικό ούζο, πολύ καλό και μας κέρασε γλυκό στο τέλος. Τιμές φυσιολογικές και απόδειξη οκ. Πολύ καλή επιλογή.
στο κατάστημα Στάμος Ιωάννης [νεκροταφείο] Ψητοπωλείο, Αιανή, Ν. Κοζάνης
Πολύ καλές οι σούβλες: δοκιμάσαμε κεμπάμπ και αρνί, εξαιρετικές πατάτες (3 άτομα 3 μερίδες), αδιάφορες-μέτριες οι σαλάτες (αγγουροτομάτα, μπουγιουρντί, φλωρίνης με το τελευταίο πλαστικοποιημένες πιπεριές κονσέρβα). Καλούτσικη εξυπηρέτηση, το μαγαζί γεμάτο Κυριακή μεσημέρι. Κερασμένο παγωτό. Οι τιμές μέτριες προς τα πάνω για το είδος ταβέρνας.
στο κατάστημα κι όπου το πει [νεκροταφείο] Καφενείο, Νεοχώρι, Ν. Μαγνησίας
Ωραίο ταβερνάκι που αυτοπεριγράφεται ως παραδοσιακό καφενείο. Το έχουν εδώ και λίγα χρόνια νέα παιδιά που μετακόμισαν από την Αθήνα. Αν περιμένετε να βρείτε μεγάλους κατάλογους και αμέτρητη ποικιλία μην πάτε...! Λίγα πράγματα, πιάτα ημέρας κυριολεκτικά. Στην πράξη ο κατάλογος ήταν μια κόλλα Α4! Αλλά ότι και αν δοκιμάσαμε μας φάνηκε άνω του μετρίου: Σούπα από αρακά (πολύ καλή), τηγανιά με μανιτάρια και μπέϊκον (άψογη), πικάντικά κεφτεδάκια από λουκάνικο (μοναδική γεύση) και η σαλάτα τους, πράσινη με ψητό μανούρι (πέρα από κάθε προσδοκία)... Ικανοποιητικότατες μερίδες και τιμές (περίπου 15 ευρώ το άτομο για ζευγάρι) και ειλικρινής ευγένεια. Πολύ ευχάριστη έκπληξη. Αναμένουμε να το ξανατιμήσουμε, ίσως και το καλοκαίρι γιατί έχει πολύ ωραίο μπαλκόνι απέναντι, για να δοκιμάσουμε και άλλα πιάτα.
στο κατάστημα Νίκος & Γιάννα Ψαροταβέρνα, Παπακυριαζή 43-45, Βόλος, Ν. Μαγνησίας
Δεύτερη επίσκεψη μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μονόδρομος για τσιπουροκατάνυξη σε κάθε επίσκεψή μας στον Βόλο. Όλα καταπληκτικά, το μαρτυρά και το αδιαχώρητο μεσημέρι καθημερινής!
στο κατάστημα Η συνάντηση Εστιατόριο, Κισσός, Ν. Μαγνησίας
Το εστιατόριο ονομάζεται "Η συνάντηση" ενώ η Ρία είναι ο "εγκέφαλος" της κουζίνας. Ένα από τα καλύτερα εστιατόρια του νομού, ίσως το καλύτερο. Η κουζίνα του είναι ελληνική παραδοσιακή με γκουρμέ προσέγγιση. Το σύνολο αυτών που δοκιμάσαμε ήταν άνω του μετρίου. Από την εισαγωγή (φρυγανισμένο ψωμάκι με σποράκια και πατέ ελιάς συνοδευόμενα από τσιπουράκι), στα ορεκτικά (πράσινη σαλάτα-πολύ καλή, κρεμμυδόπιτα-αξιολογότατη και καθόλου βαριά, λαδοτύρι σαχανάκι με μάνγκο-απογείωση...) στα κυρίως (αρνάκι μαγειρεμένο με λουίζα και χοιρινό με καραμελλωμένα κρεμμύδια, και τα 2 μοναδικά) μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι. Κέρασμα στο τέλος και μάλιστα διπλό (!) όπως και καφεδάκι. Όμορφη προσέγγιση από το προσωπικό με ευγένεια, ταχύτητα, ενδιαφέρον. Μοναδικό μείον: τα συνοδευτικά στα κυρίως πιάτια (π.χ. πατάτες) δεν ήταν αρκούντως ζεστά. Για 2 άτομα με εμφιαλωμένο βιολογικό κρασί και με την κρεμμυδόπιτα να την παίρνουμε πακέτο γύρω στα 55 ευρώ. Όχι φθηνά αλλά άξιζε κάθε ευρώ. Πρώτη προτίμηση στην επόμενη επίσκεψη στην περιοχή.
στο κατάστημα Ναουμίδης Μεζεδοπωλείο, Άγιος Παντελεήμονας, Ν. Φλώρινας
Είχαμε ακούσει αλλά δεν περιμέναμε κάτι τέτοιο! Απλά υπέροχη εμπειρία. Ιδιαίτερο στυλ μαγαζιού προς το νεοκλασσικό. Με υπερυψωμένο μπαλκόνι κοντά στη λίμνη αλλά και το κυρίως εστιατόριο δίπλα στο δρόμο. Τέλειες γεύσεις, ότι δοκιμάσαμε ακόμα και οι λεπτομέρειες (π.χ. το ρυζώτο δίπλα στο κρέας) αξίζαν πραγματικά. Πολύ ικανοποιητικές μερίδες για το είδος του φαγητού. Δυστηχώς με ένα στομάχι τι να πρωτοδοκιμάσει κανείς... Η εξυπηρέτηση άψογη σε ένα σχεδόν γεμάτο μαγαζί και τέλειο κέρασμα στο τέλος. Ρίχνωντας μια ματιά μέσα στην κουζίνα εντυπωσιάστηκα από το πόσο οργανωμένα και καθαρά ήταν όλα! Μοναδικό φάουλ: στο κλεισμένο μπαλκόνι επιτρεπόταν το κάπνισμα... Πιστεύω η καλύτερη επιλογή σε μεγάλη ακτίνα.
στο κατάστημα η παράδοση Ψαροταβέρνα, Ψαράδες, Ν. Φλώρινας
Καλούτσικο μαγαζάκι. Για να είμαστε τίμιοι στόχος μας ήταν το διπλανό ταβερνάκι αλλά δεν βρήκαμε τραπέζι! Όμως μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από το φαγητό όσο και από τις τιμές. Πολύ καλό το γριβάδι, η πέστροφα και το χωριάτικο λουκάνικο. Για τους γίγαντες μία λέξη: πεντανόστιμοι. Σκάσαμε κυριολεκτικά 3 άτομα με 32 ευρώ. Η εξυπηρέτηση άψογη αν λάβει κανείς υπόψιν του ότι ήταν γεμάτο. Στα συν οι συμβουλές του κ. Γερμανού για την πεζοπορία στο Ρότι και φυσικά η τέλεια βαρκάδα που μας έκανε στη λίμνη.
στο κατάστημα Παλιά Πόλη Ταβέρνα, Ορεστιάδος 51, Ντολτσό, Καστοριά, Ν. Καστοριάς
Καλούτσικο εστιατόριο. Όμορφος προσεγμένος χώρος αν και σε ορισμένα τραπέζια είναι λίγο στριμωγμένα τα πράγματα λόγω και της διαρύθμισης (πρώην αρχοντικό). Το φαγητό άνω του μετρίου στα περισσότερα πιάτα που δοκιμάσαμε, με καλύτερο το κότσι. Περιμέναμε λίγο πιο ανεβασμένες τις σαλάτες. Καλή εξυπηρέτηση αν και στο ενδιάμεσο του δείπνου μας "πλάκωσε" λεωφορείο με τουρίστες. Παρόλα αυτά όλα ήταν στην ώρα τους. Σε ότι αφορά τις τιμές θα έλεγα φυσιολογικές για αυτό που προσφέρει. Κέρασμα πολύ καλό στο τέλος. Θα το ψήφιζα μέσα στο τοπ 3 της πόλης.
ak.kf.mk
στο κατάστημα villaggio Εστιατόριο, Γρηγορίου Λαμπράκη 85, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Το εστιατόριο έχει αλλάξει όνομα σε "Villagio", δηλαδή χωριό στα ιταλικά. Μας άρεσε πολύ το εσωτερικό του περιβάλλον αν και από έξω δεν σου δίνει την εντύπωση πως έχει τόσο ωραία διακόσμηση μέσα. Οι εντυπώσεις μας σε ότι αφορά το φαγητό είναι πολύ καλές και μπορούμε να πούμε ότι σε όλα τα επίπεδα (σαλάτες, ορεκτικά και κυριώς πιάτα) μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι. Θεωρούμε καλύτερες επιλογές μας τη σταυλίσια μοσχαρίσια μπριζόλα και το ασάδο. Εκτός από τις καταπληκτικές γεύσεις θα θέλαμε να επισημάνουμε τον πολύ όμορφο τρόπο σερβιρίσματος, τις ικανοποητικότατες μερίδες αλλά και τις σχετικά χαμηλές τιμές. Δηλαδή ο συνδυασμός γεύση-ποσότητα-τιμή από τους καλύτερους που έχουμε βρει. Καλός κατάλογος κρασιών αλλά φτωχός στα γλυκά, όμως μας κέρασε ένα πολύ ωραίο δικό του γλυκό και δεν χαλαστήκαμε! Η εξυπηρέτηση ήταν άψογη, ευγενική και γρήγορη. Στο τελευταίο ίσως να βρούμε και το μοναδικό ψεγάδι. Ήταν πολύ γρήγορη για τα γούστα μας και τον ρυθμό μας: τα πιάτα ερχόντουσαν το ένα μετά το άλλο και σε κάποια στιγμή δεν είχαμε χώρο στο τραπέζι...! Την επόμενη φορά (σίγουρα θα υπάρξει) θα ζητήσουμε εξ' αρχής πιο αργό σερβίρισμα...! Προτείνεται ανεπιφύλακτα.
στο κατάστημα Οψοποιών Μαγγανείαι [νεκροταφείο] Εστιατόριο, Αιμιλίου Ριάδη 5, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Μικρό διαμαντάκι! Θυμίζει περισσότερο γαλλικό εστιατόριο αλλά στις γεύσεις θα έλεγα πως έχει μεσογειακή κουζίνα με gourmet διαθέσεις. Διακόσμηση: μοντέρνα χωρίς υπερβολές... Κατάλογος μικρός (καλό) με πολλά πιάτια να έχουν μικροαλλαγές λόγω του ότι μερικά συστατικά ήταν εκτός εποχής (μας μπέρδεψε λίγο στην παραγγελία αλλά σημαίνει πως στην κουζίνα χρησιμοποιούν ότι καλύτερο βρίσκουν κάθε μέρα). Όλα όσα πήραμε (4 ορεκτικά-σαλάτες, 6 κυρίως πιάτα και 5 επιδόρπια) ήταν σίγουρα άνω του μετρίου. Από απλά πιάτα (μπιφτέκι) μέχρι πιο περίπλοκα (π.χ. μαύρο ρυζότο καπνιστού σολωμού) όλα ήταν πεντανόστιμα και ισσοροπημένα και προς εκπληξή μας για τέτοιο είδος μαγαζιού οι μερίδες ικανοποιητικές. Η εξυπηρέτηση ήταν επίσης άνω του μετρίου, με χαμόγελο, ευγένεια και τέλειο timing στο σερβίρισμα, παρόλο που το εστιατόριο ήταν γεμάτο. 6 Άτομα με ένα εμφιαλωμένο μπουκάλι κρασί (36 ευρώ) μας βγήκε κάτι λιγότερο από 30 ευρώ το άτομο. Όχι φθηνά αλλά σίγουρα αξίζει για αυτό που προσφέρει... Θα ξαναπάμε για να δοκιμάσουμε και άλλα πιάτα! Συνδυάστε το με μια βόλτα στην παραλία μετά!
στο κατάστημα Τα Τέμπη του Νέστου Ταβέρνα, Γαλάνη, Ν. Ξάνθης
Επισκεφθήκαμε το μαγαζί μεγάλη παρέα Κυριακή μεσημέρι μετά από πεζοπορία στα στενά. Μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πόσο γρήγορα μας εξυπηρέτησαν και πόσο εύκολα διεκπεραίωσαν τις ατομικές μας παραγγελίες. Ιδιαίτερο θετικό γεγονός μια πλούσια ποικιλία σε παγωμένες μπύρες, μερικές δεν τις βρίσκεις σε ταβέρνες αυτού του τύπου ούτε σε μεγάλες πόλεις. Το φαγητό άνω του μετρίου για τα χρήματα που πληρώσαμε. Καλή επιλογή.
στο κατάστημα Bohème Bar-Restaurant, Εμπορικό "Φλόριντα", Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής 84, Πυλαία, Ν. Θεσσαλονίκης
Πήγαμε βραδάκι Πέμπτης για φαγητό. Μας άρεσε το περιβάλλον, η θέα και η ευγένεια του προσωπικού. Τα πιάτα που δοκιμάσαμε (ορεκτικά, σαλάτες και πίτσες) ήταν ενδιαφέροντα και οι μερίδες καλό μέγεθος ενώ οι τιμές λογικές. Καλή ποικιλία σε μπύρες. Η εξυπηρέτηση πολύ γρήγορη, εντούτοις ήμασταν οι μοναδικοί για φαγητό. Στα αρνητικά: 1) Τα κυρίως πιάτα ήρθαν 2 λεπτά μετά τις σαλάτες. 2) Οι μπύρες δεν ήταν παγωμένες. 3) Όλα τα ζεστά πιάτα δεν ήταν αρκούντως ζεστά. Π.χ. δεν μπορεί η πίτσα να έρχεται στο τραπέζι και να μην είναι καυτή... Θα δώσουμε δεύτερη ευκαιρία λόγω περιβάλλοντος και προσωπικού για να πετύχουμε ίσως καλύτερο αποτέλεσμα στο φαγητό.
στο κατάστημα Νερόμυλος Ταβέρνα, Λιτόχωρο, Ν. Πιερίας
Επίσκεψη Σάββατο μεσημέρι, 2 οικογένειες με παιδιά, σύνολο 8 άτομα. Φαγητό (μερικά μαγειρευτά και της ώρας, σούβλες δεν είχε) όλα μέτρια και γενικά αποδεκτά ενώ οι τιμές μας φάνηκαν προς τα πάνω για τη δεδομένη ποιότητα. Μας χάλασε η σνομπ συμπεριφορά του σερβιτόρου από τη στιγμή που μπήκαμε στο μαγαζί μέχρι που φύγαμε... Ίσως επειδή είχαν 2 μεγάλα τραπέζια με μνημόσυνα και δεν μας είχαν ανάγκη... Ακόμα χειρότερα μας εκνεύρησαν χωρίς λόγο. Διάλογος: "Τα κρέατα τα σερβίρετε με πατάτες τηγανητές;" "Ναι, τα σερβίρουμε με πατάτες". Έρχονται οι μερίδες με πατάτες φούρνου! Διαμαρτυρόμαστε και μας απαντούν "εμείς δεν σας είπαμε για πατάτες τηγανητές αλλά για πατάτες...". Μάλλον νομίζουν ότι απευθύνονται σε κρετίνους. Με τόσες επιλογές τριγύρω γιατί να ξαναπάμε;
στο κατάστημα Το Μουράγιο Ψαροταβέρνα, Αγία Κυριακή, Ν. Μαγνησίας
Δίπλα στη θάλασσα μια πολύ ενδιαφέρουσα ταβερνούλα. Προτιμήσαμε καραβίδες (καραβιδομακαρονάδα, 30 ευρώ για 2 άτομα) αν και τα ψάρια του φαινόταν εξίσου φρέσκα και λαχταριστά. Το σερβίρισμα γρήγορο, ο μαγαζάτωρας ειλικρινής και ευγενικός. Κέρασμα γιαούρτι με γλυκό καρότο, απόδειξη κανονικά. Καλή επιλογή, ίσως η καλύτερη της περιοχής.
ak.kf.mk
Ένα όμορφο και ήσυχο μαγαζάκι στην περιοχή των Παλαιών (πολύ κοντά στο λιμάνι). Το τσίπουρο (μόστρα) ήταν πολύ καλό και οι μεζέδες πολύ νόστιμοι και σε μεγάλη ποικιλία. Η Γιάννα σέρβιρε με χαμόγελο και μεγάλο κέφι. Δύο άτομα έχοντας σκάσει στο φαγητό και στα όρια μας σε ότι αφορά τα τσίπουρα 30 ευρώ.
στο κατάστημα Δειπνοσοφιστής Bar-Restaurant, Αγίων Ταξιαρχών, Τσαγκαράδα, Ν. Μαγνησίας
Μέσα σε ένα καταπράσινο περιβάλλον ένας καταπληκτικός χώρος με ρομαντική μουσική. Έχει καλή κάβα κρασιών και εξαιρετικές επιλογές τόσο από ορεκτικά όσο και από κυρίως πιάτα. Στα συν το εξαιρετικό σερβίρισμα και κάποια ιδιαίτερα πιάτα όπως τα νιόκι με κολοκύθα και η εισαγωγή με προζυμένιο ψωμί και δικά τους πολύ νόστιμα dips. Το φαγητό μας άρεσε γενικά αν και το ψαρονέφρι ήταν ιδιαίτερα σκληρό (ένδειξη παραμαγειρέματος;), ενώ τα μοσχαρίσια μπριζολάκια ήταν ανώτερα. Στα μείον δεν κεράστηκε γλυκό και το γεγονός ότι ο σερβιτόρος κάπνιζε μέσα στο εστιατόριο. Απόδειξη κανονικά. Τιμές φυσιολογικές.
στο κατάστημα Ο Βλάχος Ταβέρνα, Πετροκέρασα, Ν. Θεσσαλονίκης
Οικογενειακή ταβέρνα. Κλασικό στυλ. Καλό φαγητό. Δοκιμάσαμε παϊδάκια, αρνάκι σούβλας, κεμπάμπ και διάφορες σαλάτες. Όλα πολύ καλά. Η εξυπηρέτηση λίγο αργή (ευγενική πάντως...), αλλά δικαιολογημένα: το μαγαζί ήταν γεμάτο. Στα θετικά οι μεγάλες μερίδες και οι τιμές. Στα αρνητικά: Το κάπνισμα μέσα στο μαγαζί (Ελληνάρες...). Επίσης, δεν υπήρχε γλυκό. Ούτε ως κέρασμα ούτε για να παραγγείλουμε. Με δεδομένο ότι στο χωριό δεν υπήρχε μέρος για να φάμε ένα γλυκάκι μετά την κρεατοφαγία λίγο μας χάλασε (πολύ λίγο όμως...). Γενικά, αξίζει τον κόπο μια βόλτα μέχρι εκεί!
στο κατάστημα Πριόνια Ταβέρνα, Θέση "Πριόνια", Ν. Πιερίας
Μέτριο φαγητό. Γίδα βραστή, φασολάδα. Θα θέλαμε ένα κλικ πάνω στην ποιότητα για τις συγκεκριμένες τιμές. Αλλά δεν υπάρχει και άλλη επιλογή...
στο κατάστημα Η ωραία θέα Ταβέρνα, Λιβάδι, Ν. Θεσσαλονίκης
Επίσκεψη Κυριακή μεσημέρι. Το περιβάλλον σχετικά αδιάφορο, όμρφη θέα στα μέσα τραπέζια στο χωριό. Δυστηχώς δεν είχε σούβλες και αρκεστήκαμε σε κρεατικά σχάρας.
Στα θετικά: Τα κρέατα ήταν πολύ καλής ποιότητας και φρέσκα. Δοκιάσαμε παϊδάκια, λουκάνικο, σουβλάκι, παντσέτες. Τα ίδια ακριβώς έφαγε και η οικογένεια του ιδιοκτήτη που κάθισε στο παραδιπλανό τραπέζι (καλό σημάδι).
Στα αρνητικά: Η φωτιά του ψήστη πολύ δυνατή. Τα κρέατα από έξω καλά ψημένα και από μέσα έσταζαν αιματάκι. Μερικά τα δώσαμε πίσω για να ξαναψηθούν με συνέπεια να είναι τελικά ψιλοκαμμένα από έξω.

Συνολικά πολύ καλές τιμές, κέρασμα στο τέλος και απόδειξη κανονικά.

Αν δεν υπήρχε το φάουλ με το ψήσιμο σίγουρα μια καλή ενναλακτική του Αγ. Προδρόμου. Θα δώσουμε στο μέλλον και 2η ευκαιρία.
στο κατάστημα Το Κοράλι Ψαροταβέρνα, Καλαμάκια, Αλόννησος, Ν. Μαγνησίας
Η καλύτερη ταβέρνα στα Καλαμάκια και μάλλον μία από τις καλύτερες για αστακομακαρονάδα στην Αλόννησο. Το μακαρόνι ήταν ακριβώς όσο έπρεπε βρασμένο. Πολύ καλοί οι κολοκυθοκεφτέδες του και το ξυνόγαλο. Άψογη εξυπηρέτηση από την Αλεξάνδρα. 80 ευρώ (τρία άτομα). Τη μισή αστακομακαρονάδα την πήραμε πακέτο, ήταν τέλεια και την επόμενη μέρα. Αρνητική έκπληξη δεν κεράστηκε κάτι, έστω λίγο καρπούζι. Παρόλα αυτά αξίζει για την πολύ καλή αστακομακαρονάδα του.
στο κατάστημα Μιχάλης Μπουγατσατζίδικο-Τοστάδικο-Κρεπερί, Χώρα, Σκόπελος, Ν. Μαγνησίας
Σε ένα δρομάκι της χώρας μακριά από τις καφετέριες της παραλίας. Η καλύτερη τυρόπιτα Σκοπέλου με διαφορά. Έχει μόνο 4-5 τραπεζάκια οπότε χρειάζεται και τύχη όταν έχει κόσμο αλλιώς τα παίρνεις πακέτο. Η γλυκιά του πίτα (με κρέμα) εξίσου άψογη. Την πίτα με κρέας δεν τη δοκιμάσαμε. Θα πρέπει όμως να σημειώσουμε πως τη δεύτερη φορά χαλαστήκαμε ελαφρώς από το γεγονός ότι η τυρόπιτα είχε εξωτερικά μικρά μαυραδάκια (ένδειξη επαναχρησιμοποιημένου λαδιού;). Εντούτοις, συνίσταται ως την καλύτερη στο νησί.
στο κατάστημα Αγνάντι Εστιατόριο, Γλώσσα, Σκόπελος, Ν. Μαγνησίας
Πολύ καλό. Ελληνική κουζίνα διασταυρωμένη με γκουρμέ αναζήτηση. Καταπληκτική θέα κυρίως στην ταράτσα. Πήραμε μυλοκόπι στη λαδόκολλα (μιαμ), κότσι αρνιού λεμονάτο (ήθελε κι άλλο λεμόνι, αλλά καλό), κοτόπουλο τυλιχτό σε αμπελόφυλλα (εξαιρετικό), χορτοκεφτέδες, κρεμμυδοπιτάκια και σαλάτα με απάκι. Ενώ οι μερίδες στα κυρίως πιάτα ήταν καλές στα ορεκτικά θα έλεγα πως ήταν λειψές. Εντούτοις, οι γεύσεις ήταν γενικά προσεγμένες. Το προσωπικό άψογο. Δεν κεράστηκε κάτι, οπότε πήραμε γλυκά εμείς (μους και τσιζκέϊκ). Στο λογαριασμό χτυπήσαμε 100ευρώ (το μπουκάλι κρασί κόστιζε μόνο 23 ευρώ) οπότε για την ποιότητα θεωρώ πως ήταν ικανοποιητική τιμή. Καλό θα είναι να κλείσετε τραπέζι από το πρωί γιατί τα καλά τραπέζια ρεζερβάρονται από νωρίς.
στο κατάστημα Stafylos Ταβέρνα, Στάφυλος, Σκόπελος, Ν. Μαγνησίας
Σε ένα μπαλκόνι πάνω από τον όρμο της Στάφυλου. Εξαιρετική θέα. Το φαγητό του σε φυσιολογικά επίπεδα. Είχε αρκετά ψάρια αλλά μόνο λίγα ήταν πραγματικά ημέρας. Επιλέξαμε ένα μικρό φαγκρί και μερικά μπαρμπουνάκια τα οποία τα ετοίμασε άψογα. Συνοδεύσαμε με διάφορες σαλάτες και ορεκτικά, αξίζει να αναφέρω τους κολοκυθοκεφτέδες και το γαύρο μαρινάτο. Οι μερίδες τους μας φάνηκαν σχετικά μικρές. Η εξυπηρέτηση γρήγορη και ευχάριστη ειδικότερα από τον νεότερο σερβιτόρο. Θα πρέπει να προσέξουν λίγο περισσότερο το ντύσιμό τους. 60 περίπου ευρώ για 3 άτομα. Μας κεράσαν φρούτα. Αν η θέα είναι σημαντικός παράγοντας τότε επιλέξτε το. Στο φαγητό (ποιότητα, ποσότητα) δεν εντυπωσιαστήκαμε.
στο κατάστημα Το Κοράλι Ψαροταβέρνα, Αγνώντας, Σκόπελος, Ν. Μαγνησίας
Το πιο φρέσκο ψάρι που φάγαμε στη Σκόπελο. Αξίζει τα λίγα χιλιόμετρα μέχρι τον Αγνώντα για να φάει κανείς εκεί. Έχει δεξαμενές με ολόφρεσκους αστακούς. Το τιμήσαμε 2 φορές. Την πρώτη πήραμε μουσμούλια και καλαμάρια στα κάρβουνα σαλάτες και τηγ. κολοκυθάκια. Μας εντυπωσίασαν τόσο ο τρόπος ψησίματος όσο και οι μεγάλες μερίδες. Τη δεύτερη φορά χτυπήσαμε μια σκορπίνα στα κάρβουνα και μπαρμπουνάκια τηγανητά. Το μοναδικό φάουλ: είχαν ξεχάσει να αλατίσουν τη σκορπίνα στο ψήσιμο. Πολύ φιλική και γρήγορη εξυπηρέτηση. Τιμές φυσιολογικές για ψάρι. Κέρασμα και τις 2 φορές παγωτό. Ίσως το καλύτερο στο είδος του στο νησί.
στο κατάστημα Ο Μώλος Ταβέρνα, Χώρα, Σκόπελος, Ν. Μαγνησίας
Ελληνική κουζίνα με μια πινελιά γκουρμέ διάθεσης. Πολύ καλό φαγητό μπροστά στο παλιό λιμάνι της χώρας. Μπορέσαμε να βρούμε τραπέζι μόνο τη δεύτερη φορά που πήγαμε (κατά τις 20:30), αργότερα πολύ δύσκολο. Δοκιμάσαμε πάπια με δαμάσκηνο (πολύ καλό), ψαρονέφρι με μανιτάρια, σουβλάκι ψαρονέφρι, λαδοτύρι σαχανάκι και σάλτσα βατόμουρο (κορυφαίο), ψητά λαχανικά με χαλούμι και μια σαλάτα. Καλή εξυπηρέτηση αν υπολογίσουμε πως ήταν γεμάτο. Γύρω στα 70 ευρώ (σκάσαμε 3 άτομα). Κέρασμα γλυκό. Πολύ καλή επιλογή για τη Χώρα.
στο κατάστημα Ο Άγγελος στα Κύματα Ταβέρνα, Χώρα, Σκόπελος, Ν. Μαγνησίας
Καλή προς την πολύ καλή κουζίνα ελληνική κουζίνα. Το ταβερνάκι είναι μπροστά στο παλιό λιμάνι της Χώρας. Πήραμε κεφτεδάκια (καλά), κατσικάκι με δαμάσκηνα (πολύ καλό), μαχαλά (άψογος), σουβλάκι ψαρονέφρι, κολοκυθανθούς (πολύ καλοί). Φυσιολογικές τιμές. Πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση και κέρασμα παγωτό. Ωστόσο, νομίζω το μαγαζί πρέπει να παραλείψει τον κράχτη. Καλή επιλογή. Η ταμπέλα του μαγαζιού είναι πια "Ο Άγγελος στα Κύματα".
στο κατάστημα ο Ελαιώνας Εστιατόριο, Λεφτός Γιαλός, Αλόννησος, Ν. Μαγνησίας
Υπέροχο περιβάλλον μέσα σε έναν ελαιώνα (εξού και το όνομα…). Τα τραπέζια βρίσκονται κάτω από τις ελιές αρκετά απομακρυσμένα το ένα από το άλλο δίνοντάς σου την αίσθηση της ιδιωτικότητας. Πολύ ευγενική, πρόθυμη και γρήγορη εξυπηρέτηση. Μας άρεσε πάρα πολύ και γιαυτό το τιμήσαμε δύο συνεχόμενες βραδιές. Έχει διάφορα ψαρικά και κρεατικά αλλά εμείς προτιμήσαμε τα παραδοσιακά αλοννησιώτικα πιάτα του: μπουρέκι με γίδα, μπγκι (χορτόπιτα στο σνι), χταποδόπιτα, κρεμμυδόπιτα και γαλατόπιτα (όλα στο σνι) και επιπλέον σουβλάκι ψαρονέφρι. Συνοδευτικά: κολοκύθι γεμιστό με τυρί, γιαπράκια και σαλάτα. Κέρασμα χαλβάς σιμιγδαλένιος. Κατά μέσο όρο (για τις δύο επισκέψεις) 50 ευρώ για τρία άτομα. Κατά την άποψή μου το καλύτερο φαγητό στην Αλόννησο.
ak.kf.mk
στο κατάστημα Ο δύτης και η Καλυμνιά Ψαροταβέρνα, Στενή Βάλα, Αλόννησος, Ν. Μαγνησίας
Ενδιαφέρουσα επιλογή στη Στενή Βάλα. Υπερυψωμένο μπαλκόνι με ωραία θέα. Δοκιμάσαμε τόνο Αλοννήσου, μαγιάτικο (φέτα) στη σχάρα και σκορπίνα στη σχάρα. Ειδικά η σκορπίνα ήταν τέλεια τόσο από άποψη φρεσκάδας όσο και ψησίματος. Πήραμε επίσης σαλάτα με παξιμάδι (και ένα σουβλάκι). Καλή εξυπηρέτηση με χαμόγελο και ταχύτητα. 88 ευρώ (3 άτομα) Κέρασμα: φρούτο. Καλή επιλογή (καλύτερη από ότι περιμέναμε).
στο κατάστημα Sossinola Ψαροταβέρνα, Στενή Βάλα, Αλόννησος, Ν. Μαγνησίας
Sossinola είναι το αντίστροφο του Αλόννησος (διαβάστε ανάποδα). Αρχικά διστακτικοί λόγω του ότι το όνομα μας φάνηκε ιταλικό και δεν είχαμε πάει στην Αλόννησο για να φάμε σε ιταλικό εστιατόριο. Ωστόσο, αποδείχθηκε πραγματική ανακάλυψη, τόσο από άποψη φαγητού όσο και της εξαιρετικά ειλικρινούς και απόλυτα ευχάριστης εξυπηρέτησης. Φάγαμε ροφό λεμονάτο (άψογος), χορτόπιτα, σουβλάκι ψαρονέφρι. Ίσως η καλύτερη σαλάτα κρίταμα στην Αλόννησο. 79 ευρώ (3 άτομα). Κέρασμα: γιαούρτι με γλυκό κουταλιού. Συνίσταται.
στο κατάστημα Tassia's Cooking Ψαροταβέρνα, Στενή Βάλα, Αλόννησος, Ν. Μαγνησίας
Κατά την άποψή μου καλό αλλά υπερκτιμημένο εστιατόριο. Κοντά στη θάλασσα σε ένα πανέμορφο λιμανάκι (Στενή Βάλα). Μάλλον επειδή πήγαμε σχετικά αργά την πρώτη μέρα (22:45) δε βρήκαμε ψαράκι εκτός από σαρδέλλα και γαύρο (και αστακομακαρονάδα). Εντούτοις όσες φορές (10 μέρες) προσπαθήσαμε τηλεφωνικά να διερευνήσουμε τη πιθανότητα να έχουν κάτι πιο αξιόλογο σε ψάρι (ροφό, σκορπίνα κ.τ.λ.) η απάντηση ήταν αρνητική. Η αλοννησιώτικη τυρόπιτά του ήταν οκ. Η εξυπηρέτηση αρκετά καλή αν και μας φάνηκε πολύ επιφανειακή. Κέρασμα: καρπούζι. Για όχι κάτι το ιδιαίτερο πληρώσαμε 60 ευρώ. Όπως είπα και παραπάνω: υπερεκτιμημένο.
στο κατάστημα Νησάκι Ψαροταβέρνα, Άγιος Νικόλαος, Ν. Ημαθίας
Σίγουρα δεν περιμένεις πολλά πράγματα από ένα μαγαζί σε ένα τουριστικό μέρος και ειδικά μιαν Κυριακή μεσημέρι με 6-7 πούλμαν στο πάρκινγκ. Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν ορισμένα πράγματα που σε χαλάνε. Π.χ. όταν περιμένεις για 45 λεπτά να αδειάσουν το τραπέζι από τα αποφάγια των προηγούμενων και να καθαρίσουν τα λάδια που τρέχουν πάνω σου. Όταν χρειάζονται άλλη μισή ώρα για να σου φέρουν μαχαιροπήρουνα, αφού πλέον έχουν αποφασίσει ότι μάλλον αξίζει να ασχοληθούν μαζί σου. Όταν εντελώς τυχαίως 3 τραπέζια ντόπιων (σύμπτωση;) σερβίρονται πριν από σένα παρόλο που έχουν έρθει μετά από εσένα. Όταν η σειρά που έρχονται τα πράγματα στο τραπέζι είναι: 1) Πέστροφα και ψωμί, 2) Σαλάτα, 3) Πατάτες, 4) Κρασί και νερό (αφού έχουμε θερμοπαρακαλέσει σε κάθε βήμα... Όταν η πέστροφα είναι μια χαρά ψημένη από μέσα αλλά κάρβουνο από έξω και κολυμπάει στο λάδι, ενώ δεν υπάρχει σταγόνα από το τελευταίο στη σαλάτα... Συμπερασματικά: πολύ όμορφο περιβάλλον αν και θορυβώδες λόγω της πολυκοσμίας (οκ για αυτό) αλλά εξυπηρέτηση για κλάμματα, με ύφος αδιάφορο ως και ελαφρώς "μη μας τα πρήζεις", το φαγητό κάκιστο (10 ευρώ η καμμένη πέστροφα). Θετικό η απόδειξη για κέρασμα δεν ξέρω έτσι κι αλλιώς μας πήρε τόσες ώρες που στο τέλος φύγαμε με τη ψυχή στο στόμα. Λυπάμαι δεν ξανακάνω το ίδιο λάθος.
στο κατάστημα Τζίμης Ψαροταβέρνα, Λεωφόρος Δημοκρατίας ?, Αγριά, Ν. Μαγνησίας
Απλό μαγαζάκι πάνω στην παραλία. Νοστιμότατοι μεζέδες, καλή εξυπηρέτηση και σωστές τιμές. Κέρασμα στο τέλος και απόδειξη δόθηκε χωρίς να ζητηθεί. Χωρίς να είναι από άποψη περιβάλλοντος κάτι το εξαιρετικό προτείνεται!
στο κατάστημα Παπαδής [νεκροταφείο] Μεζεδοπωλείο, Αργοναυτών 6 & Σόλωνος 1, Βόλος, Ν. Μαγνησίας
Ενδιαφέρον τσιπουράδικο στην παραλία. Πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση και νόστιμοι μεζέδες. Το τσίπουρό του (χωρίς γλυκάνισο) δε μας ενθουσίασε αλλά αποδεκτό. Μερικοί μεζέδες αρκετά κρύοι, θα μπορούσαν να είναι και πιο ζεστοί. Τιμές πολύ καλές, στα πλαίσια ενός τσιπουράδικου. Κέρασμα στο τέλος και απόδειξη χωρίς να ζητηθεί.
στο κατάστημα Ζορμπάς Ταβέρνα, Άφησσος, Ν. Μαγνησίας
Πολύ καλή επιλογή, πάνω στην παραλία της Αφύσσου. Ο ιδιοκτήτης ιδιαίτερα εξυπηρετικός και χαμογελαστός. Μας κέρασε τσίπουρο με δύο μεζέδες (κανονικές μερίδες) στην αρχή. Το ψάρι που διαλέξαμε (μελανούρι) πολύ φρέσκο αν και ήθελε λίγο περισσότερο ψήσιμο. Το ζητήσαμε και πολύ ευγενικά μας ικανοποίησε. Κέρασμα και στο τέλος. Απόδειξη δόθηκε χωρίς να ζητηθεί. Οι τιμές στα φυσιολογικά επίπεδα.
στο κατάστημα La Bene Πιτσαρία, Πευκί, Ν. Ευβοίας
Αναπάντεχα για ένα τόσο τουριστικό μέρος από τις καλύτερες πίτσες που έχουμε φάει. Όντας σε διακοπές, για πίτσα δε θα πηγαίναμε αλλά οι πληροφορίες ήταν πολύ θετικές. Το ίδιο και οι εντυπώσεις μας. Το ζυμάρι πλάθεται, ανοίγεται, στρώνεται με τα υλικά και ψήνεται σε κοινή θέα. Άψογο αποτέλεσμα και σε φυσιολογικές τιμές.
στο κατάστημα Μαϊστράλι Ταβέρνα, Άγιος Νικόλαος, Ν. Ευβοίας
Έχει κρέατα και ψαρικά. Εμείς προτιμήσαμε κρέατα. Μπριζόλα και μπιφτέκι άψογα, το λουκάνικο έτσι και έτσι. Το χειροποίητο τυροπιτάρι τους άπαιχτο. Κρασάκι και συνοδευτικά 3 άτομα 40 ευρώ. Επιπλέον συν: η πρόσχαρη εξυπηρέτηση από την ιδιοκτήτρια (Κική) και η μοναδική θέα στο νησάκι του Αγίου Νικολάου (φωτίζεται τη νύχτα). Κέρασμα δεν έκατσε, απόδειξη οκ.
στο κατάστημα Μαστρογιάννης [νεκροταφείο] Ταβέρνα, Καματριάδες, Ν. Ευβοίας
Παραγγείλαμε από την προηγούμενη κοκκινιστό κόκκορα με χυλοπίτες. Ήταν καλομαγειρεμένος και τα συνοδευτικά όπως και το χύμα κρασί του μας έφτιαξαν. 5 άτομα, σύνολο λογαριασμού 70 ευρώ. Απόδειξη και κέρασμα οκ.
στο κατάστημα Ναυτιλία [νεκροταφείο] Ψαροταβέρνα, Ωρεοί, Ν. Ευβοίας
Πήραμε θαλασσινά με τσίπουρο. 3 πιάτα και 5 σαλάτες. Άνω του μετρίου. Πολύ ευγενική εξυπηρέτηση. 44 Ευρώ, κέρασμα παγωτό και απόδειξη οκ.
στο κατάστημα Γρι-Γρι Ψαροταβέρνα, Πευκί, Ν. Ευβοίας
Πήραμε θαλασσινά με ουζάκι. Κάτω του μετρίου τα περισσότερα πιάτα. Ήρθαν όλα χλιαρά ακόμα και οι τηγ. πατάτες. Παλιότερα είχαμε πληροφορηθεί πως σε όλα τα πιάτα, συμπεριλαμβανομένων και των τηγανητών, χρησιμοποιεί μόνο ελαιόλαδο. Σε εμάς και η σαλάτα είχε σπορέλαιο. Αδιάφορο από θέα. Σε πολύ τουριστική περιοχή και το εκμεταλεύεται. 43 ευρώ, κέρασμα καρπούζι και απόδειξη οκ.
στο κατάστημα Η φωλιά του κόκορα Ταβέρνα, Καστανιώτισσα, Ν. Ευβοίας
Ταβέρνα με κρεατικά (της ώρας). Δοκιμάσαμε: παϊδάκια και λουκάνικο και τα 2 πολύ καλά, τυροπιτάρι πολύ νόστιμο (σε μέγεθος κλασσικής πίτσας). Ενδιαφέρουσα η σαλάτα με πράσινα φασολάκια. Μαζί με μία ακόμα σαλάτα και κρασί χύμα 30 ευρώ. Κέρασμα καρπούζι και απόδειξη οκ. Αξίζει μια επίσκεψη αν κανείς είναι στην περιοχή.
στο κατάστημα Το κλιμάκι Ταβέρνα, 30ο χλμ Χαλκίδας - Αιδηψού, Ν. Ευβοίας
Από τους ντόπιους πληροφορηθήκαμε πως έχει καταπληκτική μακαρονάδα (με καμμένο βούτυρο) και μπακαλιάρο σκορδαλιά. Η δική μας εμπειρία: Η μακαρονάδα σερβιρίστηκε με λάδι (σπορέλαιο) και τριμμένο τυρί. Στην κυριολεξία κολυμπούσε στο λάδι... Στην ερώτησή μας αν το μακαρόνι είναι δικό τους μας απάντησαν (με απόλυτη ειλικρίνεια) πως είναι Νο 6 γνωστής μάρκας... Από τα άλλα πιάτα που δοκιμάσαμε: ο μπακαλιάρος ήταν καλός αλλά ήθελε περισσότερο ξαλμύρισμα. Μπριζόλα μοσχαρίσια καλή αν και σκληρή γιατί δεν ήταν σιτεμένη. Το μόνο που έσωσε την κατάσταση ήταν το τυρόψωμό τους που ήταν πραγματικά καλό. Μαζί με σαλάτα και μπύρες κοντά 38 ευρώ. Κέρασμα γλυκό και απόδειξη οκ.
στο κατάστημα Ο Βούδας Ψαροταβέρνα, Μιαούλη 24, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Νόστιμα και φρέσκα ψαρικά. Τις τιμές τις βρήκα φυσιολογικές: 4 άτομα και 1 παιδί 100 ευρώ. Χταπόδι, καλαμάρι ψητό, 1/2 Kg μπαρμπούνια τηγ., 400 gr μουσμούλια ψητά, πατάτες (2) και 3 συνοδευτικά/σαλάτες μαζί με 1L βιολογικό λευκό (πολύ καλό). Όλα ήταν πολύ καλά μαγειρεμένα. Μπορεί να μην είναι πάνω στη θάλασσα αλλά σίγουρα αξίζει επίσκεψη. Πρόσχαρη εξυπηρέτηση και γρήγορη (Κυριακή μεσημέρι!). Απόδειξη οκ και γλυκό κερασμένο. Στα συν το πολύ άνετο πάρκινγκ απέναντι από το μαγαζί.
στο κατάστημα Πανόραμα [προσωρινά κλειστό] Ταβέρνα, Αγιά, Ν. Λάρισας
Ήσυχη ταβερνούλα με ωραία θέα στην άκρη του χωριού (το λέει και το όνομα...). Το τιμήσαμε αρκετές φορές. Μην περιμένετε μεγάλη ποικιλία στο μενού. Οικογενειακή ταβέρνα. Όμως, έχοντας εντρυφήσει στα περισσότερα μαγαζιά της περιοχής, νομίζω πως έχει το καλύτερο σουβλάκι. Παϊδάκια και σουβλάκι κοτόπουλο εξίσου δυνατά. 'Ολα καλοψημένα και σε πολύ καλές τιμές. Σαλάτες, γαλοτύρι, άνω του μετρίου. Πατάτες δεν πρόλαβα να δοκιμάσω, έγιναν ανάρπαστες, μάλλον θα ήταν πολύ καλές... Πολύ ευγενικοί άνθρωποι. Με στεναχώρησε το γεγονός ότι ενώ το φαγητό τους και οι τιμές τους ήταν σαφώς ανώτερα δεν είχαν πολύ κόσμο. Ίσως καλύτερα. Απόδειξη δόθηκε χωρίς να ζητηθεί. Το συνιστώ ως την καλύτερη επιλογή της περιοχής για σουβλάκι.
στο κατάστημα στην υγειά μας [νεκροταφείο] Καφενείο, Μεταξοχώρι, Ν. Λάρισας
Ενδιαφέρον περιβάλλον δίπλα στην κοίτη ενός χειμάρου. Γρήγορη εξυπηρέτηση (το μαγαζί μισογεμάτο). Σουβλάκι καλούτσικο, το αρνάκι κοντοσούβλι καλύτερο. Πολύ καλό το γαλοτύρι. Τιμές μέτριες. Χαλαστήκαμε στο τέλος: δεν ήθελε να δώσει απόδειξη!!!
στο κατάστημα Καρυδιές Ταβέρνα, Άνω Μεριά, Σαμοθράκη, Ν. Έβρου
Αν και έχουμε επισκεφτεί πολλές φορές τη Σαμοθράκη η συγκεκριμένη ταβέρνα μας είχε ξεφύγει. Μέγα σφάλμα. Πως το είδα εγώ: Κλασική ελληνική κουζίνα παντρεμένη με μια δόση νεωτερισμού. Όχι σε ακραία επίπεδα αλλά σε γευστικότατες αναζητήσεις. Για παράδειγμα η καλύτερη φασολάδα που έχω φάει μαγειρεμένη με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Από εκεί και πέρα. Κατσίκι (Σαμοθράκη είμαστε...) Κατσίκι σε παραλλαγές. Στη λαδόκολλα, με δαμάσκηνα κ.ο.κ. Για σαλάτες, ντολμαδάκια και τα λοιπά τι να πω... Τυρί (τύπου φέτα) κατσικίσιο: ΜΙΑΜ! Αν πάτε, πάτε μεγάλη παρέα. Εμείς δυστηχώς οικογένια 3 άτομα, τι να πρωτοδοκιμάσουμε;
Οικογενειακή ταβέρνα, όλα φτιαγμένα με τα χέρια τους. Οικογενειακή ατμόσφαιρα. Απο την πρώτη στιμγή. Ανταλλάξαμε συνταγές, μιλήσαμε για την ιστορία μας.
Περιττό να πω το επιστέγασμα, τα γλυκά που μας κέρασαν ήταν εξίσου απολαυστικά και μοναδικά σε γεύση. Απόδειξη μας δόθηκε χωρίς να ζητήσουμε.
Μπράβο σε όλα.
στο κατάστημα Ο Βράχος Ταβέρνα, Προφήτης Ηλίας, Σαμοθράκη, Ν. Έβρου
Το καλύτερο κατσίκι που έχω φάει. Παίζει σίγουρα ρόλο το είδος του κατσικιού της Σαμοθράκης αλλά κακά τα ψέμματα, ο μάστορας δεν παίζεται... Δοκιμάσαμε και τη συκωταριά σούβλας, κάτι σαν κοκορέτσι αλλά χωρίς τα έντερα δηλαδή. Κόλαση! Δεν τα χορταίναμε, μόνος μας περιορισμός το μέγεθος του στομαχιού μας! Φρυγανισμένο ψωμάκι, προσεγμένες σαλάτες και τηγανητές πατάτες που έδεναν τέλεια με την πανδαισία του κρέατος. Πολύ ευγενική και άμεση εξυπηρέτηση, με κέρασμα στο τέλος και απόδεικη που δόθηκε χωρίς να ζητηθεί.
Ήταν η 5η φορά που πάω στο συγκεκριμένο μαγαζί, ελπίζω να είμαι καλά κι εγώ και ο μάστορας και να τις κάνω περισσότερες.
στο κατάστημα Ακρογιάλι Ψαροταβέρνα, Λάκκωμα, Σαμοθράκη, Ν. Έβρου
Είχαμε καιρό να γευτούμε τόσο φρέσκο ψάρι και σε τόσο χαμηλές τιμές: Την πρώτη μέρα φαγκριά περίπου κιλού 40 ευρώ, τη δεύτερη μπαρμπούνια 34 ευρώ. Αλλά και τα μικρά ψαράκια του άπαικτα και καλοψημένα ή τηγανισμένα. Ότι πήραμε από τα συνοδευτικά μας ευχαρίστησε επίσης: σαλάτες, τηγανητά. Το ψωμί του ίσως θα έπρεπε να ήταν λίγο πιο προσεγμένο αλλά να είμαστε ειλικρινείς: ποιος έφαγε ψωμί με όλες αυτές τις νοστιμιές στο τραπέζι; Εξυπηρέτηση με χαμόγελο και ενδιαφέρον, κέρασμα στο τέλος και απόδειξη χωρίς να ζητηθεί. Κρίμα να είναι τόσο μακριά από Θεσσαλονίκη....!
Σημείωση για την εντιμότητα του μαγαζάτωρα: Ενώ όταν πήγα να δω τα ψάρια στο ψυγείο μου είπε πως τα φαγκριά είχαν 45 ευρώ, αφού τα είχαμε παραγγείλει ήρθε στο τραπέζι και μου είπε συγνώμη έκανα λάθος η τιμή είναι 40 ευρώ.
ak.kf.mk
στο κατάστημα Μυρσίνη [νεκροταφείο] Μεζεδοπωλείο, Εθνικής Αμύνης 6, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Είχαμε καθίσει πριν μερικά χρόνια στο προηγούμενο κατάστημα που βρισκόταν μέσα στο στενό. Τότε θεωρηθήκαμε σχεδόν κρετίνοι επειδή είχαμε την απερίσκεπτη διάθεση να ρωτήσουμε κάτι για τη σαλάτα σταμναγκάθι. Αρκετά χρόνια μετά το ξαναεπισκεφτήκαμε τις προάλλες. Περιβάλλον οκ, εξυπηρέτηση μια χαρά (σε σχεδόν άδειο μαγαζί όμως). Μερικά πιάτα οκ αλλά μερικά υπερεκτιμημένα. Η σπεσιαλιτέ "πεντανόστιμα λαχανικά στο φούρνο με σάλτσα" που πρότεινε η σερβιτόρα εμένα μου έκανε σαν ένα φυσιολογικότατο μπριάμ. Όπως και να έχει οι τιμες μας φάνηκαν πάνω από αυτό που μας προσφέρθηκε. Απόδειξη δόθηκε και ξεροτήγανα προσφέρθηκαν στο τέλος. Νομίζω υπάρχουν και καλύτερες επιλογές.
στο κατάστημα Pax Fast food, Ελευθερίου Βενιζέλου 8 & Καλαποθάκη 2, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Το βρήκα ανώτερο των Friday's τόσο από άποψη διακόσμησης όσο και εξυπηρέτηση. Δε θα το χαρακτήριζα fast food. Άλλη έννοια έχει το fast-food. Τα burgers του είναι πολύ νόστιμα, σωστά ψημμένα και φαίνεται να προέρχονται από καλό κρέας. Θα μπορούσαν βέβαια να είναι μεγαλύτερα χωρίς να αυξηθεί η τιμή τους. Θα ξαναπήγαινα για το ευχάριστο περιβάλλον, το νόστιμο φαγητό, την τέλεια εξυπηρέτηση. Αν μεγαλώναν και λίγο τα burgers τους θα πήγαινα κάθε μέρα!!!
στο κατάστημα Μύγδος Ταβέρνα, Βαρβάρα, Ν. Χαλκιδικής
Μας εντυπωσίασε σαν μαγαζί (θέα και διακόσμηση), φαγητό, εξυπηρέτηση και τιμές. Αξιομνημόνευτα τα κρεατικά του στη γάστρα, οι τηγανιές αλλά και της ώρας ήταν πολύ καλά. Μελιτζάνα ψητή και αγιοτύρι τα κορυφαία συνοδευτικά που πήραμε. Γενικά όλα τα ορεκτικά-σαλάτες ήταν τουλάχιστον άνω του μετρίου. Παγωτό (δικό του) κερασμένο με γλυκό πορτοκάλι. Απόδειξη δόθηκε χωρίς να ζητηθεί. 15 Ευρώ το άτομο, κυρίως αντροπαρέα που σκάσαμε... Επειδή πήγαμε σχετικά αργά μεσημέρι είχε προθυμοποιηθεί να μας κρατήσει μερικά από τα κρεατικά του μετά από τηλέφωνό μας. Αξίζει σίγουρα είτε κάποιος είναι στην περιοχή είτε θέλει να κάνει μία σύντομη βόλτα από Θεσ/νίκη.
στο κατάστημα Πρέσπειον Ταβέρνα, Άγιος Γερμανός, Ν. Φλώρινας
Ένα συμπαθέστατο εστιατόριο στον Άγιο Γερμανό που μας το σύστησαν από την Καστοριά. Αν και το φαγητό του ήταν ιδιαίτερα καλό και σε τιμές πολύ λογικές εν κατακλείδι δεν καταλάβαμε για ποιον ιδιαίτερο λόγο θα πρέπει κανείς να κάνει αρκετά χιλιόμετρα για να έρθει και να φάει σε αυτό το μαγαζί. Πέρα από τους άπαικτους γίγαντες περιοχής που δοκιμάσαμε όλα τα υπόλοιπα θα μπορούσε κανείς να τα βρει και σε μια ταβέρνα της γειτονιάς μεγάλης πόλης. Έλειπε κυριολεκτικά η ιδιαίτερη πινελιά. Ο μαγαζάτορας μας ενημέρωσε πως μία από τις σπεσιαλιτέ του είναι οι βουβαλίσιοι κεφτέδες (εκείνη την ημέρα πάντως δεν είχε...). Μας εξήγησε, προς μεγάλη μας έκπληξη, πως φέρνει το κρέας από την Κερκίνη. Εύλογο ερώτημα που μας δημιουργήθηκε: γιατί να πάω στις Πρέσπες να φάω βουβαλίσιο κρέας που προέρχεται από μιαν άλλη περιοχή; Σούβλες δεν είχε, ούτε και ντόπιο λιμνήσιο ψάρι. Τα κρεατικά σχάρας που σέρβιρε ήταν πολύ καλά (ιδιαίτερα το λουκάνικο) αν και θα τα θέλαμε όλα λίγο περισσότερο ψημένα. Απόδειξη δόθηκε χωρίς να ζητηθεί και το κέρασμα στο τέλος ήταν πολύ νόστιμο. Συμπερασματικά αν και μείναμε ευχαριστημένοι τόσο από την εξυπηρέτηση όσο και και από το φαγητό μας φαίνεται λίγο δύσκολο να επισκεφτούμε ξανά το συγκεκριμένο ταβερνάκι εκτός και αν βρεθούμε για άλλο λόγο στο ίδιο χωριό.
στο κατάστημα Ντολτσό Ταβέρνα, Τσάκαλη 2, Ντολτσό, Καστοριά, Ν. Καστοριάς
Ενδιαφέρον περιβάλλον σε μια πανέμορφη συνοικία της πόλης. Άψογη, χαμογελαστή εξυπηρέτηση. Το φαγητό ήταν πολύ καλό αλλά δε μας ενθουσίασε, του έλλειπε αυτό το κάτι που να το κάνει ιδιαίτερο (ίσως εμείς περιμέναμε κάτι παραπάνω). Εξαιρετικές και πεντανόστιμες οι σαλάτες τους. Προσεγμένα τα υπόλοιπα πιάτα. Δε μας άρεσαν τα κεφτεδάκια της γιαγιάς (ντόπια συνταγή) για τα οποία όμως δεν έχουμε μέτρο σύγκρισης - ήταν η πρώτη φορά που τα δοκιμάσαμε. Τιμές πολύ καλές για το περιβάλλον και την ποιότητα (περιμέναμε υψηλότερες). Απόδειξη και κέρασμα οκ. Όχι πρώτη επιλογή στην επόμενη επίσκεψη αλλά συστήνεται.
στο κατάστημα Το Στέκι της Παρέας Ταβέρνα, Υπολοχαγού Αλεξάνδρου Διάκου 10, Καστοριά, Ν. Καστοριάς
Από έξω το συγκεκριμένο εστιατόριο δεν μας έκανε κάποιο ιδιαίτερο "κλικ" λόγω ίσως της πλαστικοποιημένης πρόσοψης του. Μπαίνοντας όμως μέσα, προς ευχάριστη έκπληξή μας, διαπιστώσαμε πως το περιβάλλον ήταν ιδαίτερα όμορφο και μέσα από μια σχετικά απλή διακόσμηση πολύ ενδιαφέρον και ζεστό. Μόνη αρνητική παραφωνία η ανοικτή τηλεόραση (!) η οποία δε νομίζουμε πως είχε λόγο ύπαρξης σε ένα τέτοιο μαγαζί. Το φαγητό πολύ καλό η εξυπηρέτηση ευχάριστη. Τα νέα παιδιά που μας εξυπηρέτησαν άψογα έδωσαν τις σωστές συμβουλές χωρίς να το παίζουν "ξερόλες". Τέλειοι οι λαχανοντολμάδες και τα ντολμαδάκια αλλά και το κότσι, παϊδάκια μας εντυπωσίασαν. Οι σαλάτες άπαικτες και μεγάλες, θα μπορούσαμε να χορτάσουμε και μόνο με αυτές! Δε διαπιστώσαμε κάποια ντόπια ιδιαίτερη πινελία (τα ίδια πιάτα έχουμε γευθεί εξίσου σωστά προτετοιμασμένα και σε άλλα μέρη). Απόδειξη δόθηκε χωρίς να ζητηθεί και κεράστηκε πολύ νόστιμο γλυκάκι. Από όσα δοκιμάσαμε στο top 3 της Καστοριάς.
στο κατάστημα Η Ίμβρος Ψαροταβέρνα, Αργοναυτών 47, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Ήμασταν μια μεγάλη αντροπαρέα που πήγε στο συγκεκριμένο μαγαζί για τσιπουροκατάνυξη. Το φαγητό (κυρίως τηγανητά) ήταν σε γενικά πλαίσια αρκετά καλό. Τα τηγανητά δεν ήταν βαριά (ένδειξη καλού λαδιού), το τσίπουρο έτσι και έτσι. Οι σαλάτες (χωριάτικη, ρόκα-μαρούλι) μας φάνηκαν λίγο φτωχές και σε ποσότητα αλλά και σε γεύση. Το σκουμπρί του έδωσε ρέστα. Η εξυπηρέτηση πολύ γρήγορη (το μαγαζί ήταν κατά 2/3 γεμάτο περίπου). Απόδειξη δόθηκε χωρίς να ζητηθεί και πλουσιοπάροχο κέρασμα (χαλβάς & κυδώνι) προσφέρθηκε. 16 ευρώ ανά άτομο με πολλά τσίπουρα και όλοι σηκωθήκαμε από χορτάτοι μέχρι σκασμένοι.
Συμπέρασμα: χωρίς να έχουμε ξετρελαθεί θα ξαναπάμε γιατί η σχέση ποσότητας-ποιότητας και τιμών ήταν πολύ ικανοποιητική.
ak.kf.mk
στο κατάστημα το Κελάρι του Μπάμπη [νεκροταφείο] Ταβέρνα, Γιαννακοχώρι, Ν. Ημαθίας
Καλό ταβερνάκι που αξίζει να επισκεφτείτε αν περνάτε από το χωριό. Μας άρεσαν πολύ τα μπιφτεκάκια και το λουκάνικο αλλά και τα μπριζολάκια και σουβλάκια του ήταν οκ. Δυστηχώς ήταν μεσημέρι και δεν είχε σούβλες (την επόμενη φορά...). Πατάτες τηγανητές πολύ καλές και οι σαλάτες νόστιμες. Κρασί χύμα ξηρό μια χαρά.
Στα μείον: Το τζάκι ελαφρώς μύριζε. Το ψωμί θα μπορούσε να είναι κάτι καλύτερο από το κλασικό βιομηχανικό ψωμί της πόλης, σε χωριό βρισκόμασταν... Δεν υπήρξε κέρασμα.
Στα θετικά: Ωραίο περιβάλλον. Άψογη εξυπηρέτηση. Φρέσκα προϊόντα. Πολύ καλές τιμές.
Δύο μεγάλοι και ένα παιδί: Ποικιλία κρεάτων, 1 ορεκτικό, 2 σαλάτες, 2 πατάτες, κρασί: 29 ευρώ. Περίσσεψαν κρέατα (σκάσαμε) και τα πήραμε μαζί μας (doggy bag) αφού ήταν πολύ νόστιμα. Απόδειξη δόθηκε χωρίς να το ζητήσουμε.
στο κατάστημα Διογένης Ψητοπωλείο, Άγιος Πρόδρομος, Ν. Χαλκιδικής
Στη δικιά μας επίσκεψη:
Γύρω στο 13 ευρώ το άτομο για φυσιολογικό φαγητό (όχι του σκασμού). Καλό και ευγενικό service (το μαγαζί, μεσημέρι Κυριακής, ήταν κατά το 1/5 κατηλλειμένο). Κερασμένες χιονούλες. Απόδειξη δόθηκε χωρίς να ζητηθεί. Σούβλες δεν είχε.
Αλλά:
1) Τα κρεατικά θα τα χαρακτήριζα από μέτρια ως ποιότητος τύπου "βρώμικο", αν και τα βρώμικα είναι γενικά πιο νόστιμα. Επίσης υπερβολικά λιπαρά. Ως δια μαγείας ήρθαν στο τραπέζι 5 λεπτά αφού τα παραγγείλαμε και ήταν χλιαρά. Που σημαίνει πως ήταν προψημένα και απλά τα ζέσταναν εκείνη την ώρα.
2) Πατάτες τηγ. και ψημμένο ψωμάκι απλά ικανοποιητικά.
3) Κάποια από τις αλοιφές που πήραμε δεν ήταν για κατανάλωση. Εντελώς συμπτωματικά (;;;) ο μοναδικός που δεν έφαγε καμία από τις αλοιφές δεν είχε συμπτώματα στο στομάχι και στα έντερα το βράδυ.
Συμπέρασμα: Με τόσες επιλογές τριγύρω γιατί να ξαναπάω;
στο κατάστημα Κανέλα & Γαρύφαλλο Εστιατόριο, Βίτσα, Ν. Ιωαννίνων
Εάν είστε μανιταροφάγοι θα σας ξετρελάνει, αν πάλι δεν είστε γνώστες του αθλήματος θα αρχίσετε να εκτιμάτε περισσότερο τα μανιτάρια. Πολύ καλές συνταγές βασισμένες στα μανιτάρια, από σαλάτες, κυρίως πιάτα μέχρι και γλυκό κουταλιού μανιτάρι. Άψογα ευγενική και γρήγορη εξυπηρέτηση. Στο τέλος κερασμένο γλυκό. Οι τιμές μας φάνηκαν φυσιολογικές. Μακάρι να ήταν πιο κοντά...
στο κατάστημα Χαμόδρακας Εστιατόριο, Μανώλη Γαγύλη 13, Καλαμαριά, Ν. Θεσσαλονίκης
Ωραίο περιβάλλον, εξαιρετική θέα. Γενικά οι μερίδες και οι γεύσεις οκ. Η συναγρίδα στα κάρβουνα θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ζουμερή. Τιμές αναμενόμενες για μαγαζί τέτοιου είδους. Η εξυπηρέτηση ήταν λίγο αργή αλλά αν αναλογισθεί κανείς την απόσταση που διανύουν οι σερβιτόροι αποδεκτό το γεγονός. Απόδειξη δόθηκε και προσφέρθηκε κέρασμα. Θα ξαναπάω σε περιπτώσεις που έχω κάποιον καλεσμένο.
στο κατάστημα Νιβόλιανη Ταβέρνα, Μεγαλόβρυσο, Ν. Λάρισας
Πολύ όμορφο περιβάλλον και δροσιά.
Ζουμερά σουβλάκια, τραγανά παϊδάκια και νόστιμο συκώτι στη σχάρα. Οι σαλάτες, το γαλοτύρι και οι τηγανητές πατάτες αξιοπρεπή. Μας τα χάλασε λίγο στο μπουγιουρντί: το ζητήσαμε με καυτερή πιπεριά, ήρθε με κανονική πιπεριά και είχαν απλά προσθέσει μπούκοβο... λεπτομέρεια ίσως. Το χύμα κρασί του (ροζέ) δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και ευγενική και το μαγαζί ήταν σχεδόν γεμάτο. Θετική εξέλιξη από την προηγούμενη φορά που έφαγα εκεί (πέρυσι) τα κρέατα δεν ήταν προψημμένα. Απόδειξη δόθηκε χωρίς να τη ζητήσουμε. 5 μεγάλοι και τρία παιδιά. Φάγαμε αρκετά και πληρώσαμε γύρω στα 70 ευρώ. Λόγω του ωραίου περιβάλλοντος θα ξαναπήγαινα.
ak.kf.mk
στο κατάστημα Περί λαδόκολας ο λόγος Ταβέρνα, Κύπρου 24, Συκιές, Ν. Θεσσαλονίκης
Στο σύνολο (ποιότητα, εξυπηρέτηση, τιμές) πολύ καλό μαγαζί για τέτοιο είδος ταβέρνας. Συμπαθητικά τα τραπεζάκια έξω, χαμόγελο και ενδιαφέρον για τον πελάτη. Τα σουβλάκια του καλά, τα σουτζουκάκια του πολύ ενδιαφέροντα για τα δικά μου γούστα, οι παντσέτες τραγανιστές και άπαικτες, τα μπριζολάκια ίσως αδιάφορα αλλά τα φάγαμε τελευταία οπότε μπορεί να μας κάλυψε η γεύση από τα προγούμενα. Τα ψητά λαχανικά του νόστιμα αλλά γενικά ουδέτερα, οι πατάτες χειροπίητες, οι σαλάτες (αλοιφές και αγγουροντομάτα) πολύ καλές. Λίγα πράγματα αλλά όλα νόστιμα. Το παγωτό κερασμένο και καλό γευστικό επιστέγασμα ενός ευχάριστου γεύματος. Απόδειξη δόθηκε χωρίς να ζητηθεί και ο λογαριασμός 26 Ευρώ για 2 άτομα (σκάσαμε). Σίγουρα θα ξαναπάω.
στο κατάστημα Θεόδωρου Χατζάκου Μαγειρείο, Αγιά, Ν. Λάρισας
Το καλοκαίρι έχει τραπεζάκια έξω και ψήνει μπροστά σου σουβλάκια και άλλα κρεατικά. Τα σουβλάκια του καλοψημένα και ζουμερά. Οι αλοιφές δικές του και οι τηγ. πατάτες κομμένες στο χέρι. 4 σουβλάκια, 1 αγγουροτομάτα (μεγάλη), 2 αλοιφές, 2 τηγ. πατάτες, 2 μπύρες κοντά 25 ευρώ. Η εξυπηρέτηση πολύ καλή και στο τέλος μας πρόσφερε μια πατέλα με φρούτα. Απόδειξη οκ. Για μια απλή σουβλακοκατάνυξη είναι μια χαρά μαγαζί. Θα ξαναπάω σίγουρα.
στο κατάστημα Κεραμίδι Ταβέρνα, Μεταξοχώρι, Ν. Λάρισας
Πήγα στο συγκεκριμένο μαγαζί καλεσμένος σε εκδήλωση. Αξιομνημόνευτα τα ντολμαδάκια του (με κιμά), το γαλοτύρι και η μελιτζάνα του (σπεσιαλιτέ του με λιαστή ντομάτα). Προσωπική άποψη το πιάτο με τη μελιτζάνα θέλει λιγότερο ξύδι και σκόρδο. Το κρέας σούβλας ήρθε κρύο και ειδικά το δικό μου όχι καλοψημένο... Νομίζω ότι αδικούν τον εαυτό τους σε αυτό το σημείο. Το προσωπικό ήταν εξυπηρετικό αλλά δε μου άρεσε το γεγονός ότι κάπνιζαν την ώρα της δουλειάς! Τιμές και απόδειξη δε μπορώ να πω τι παίζει αφού ήμουν καλεσμένος. Θα ξαναπάω; Μπορεί...
στο κατάστημα Απειρωτάν Ταβέρνα, Γυμνασιάρχου Κωνσταντίνου Μικρού 32, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Ευχάριστη έκπληξη που θα έπρεπε να είχα ανακαλύψω νωρίτερα. Προσιτή ταβέρνα που κινείται σε αξιόλογα επίπεδα. Πολύ καλοψημένα κρέατα τα οποία ταυτόχρονα παρέμειναν ζουμερά και τα οποία ΔΕΝ τα είχαν λύσσα στο αλάτι για να τα νοστιμήσουν. Τα συνοδευτικά σαφώς πολύ καλά με πολύ ενδιαφέρουσα τη σπεσιάλ σαλάτα τους. Μερίδες μεγάλες και απόδειξη δόθηκε χωρίς να τη ζητήσουμε. Η εξυπηρέτηση καλή προς το μέτριο, θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο γρήγορη αλλά μιλάμε για μέρα καύσωνα. Πάντως σίγουρα όλοι ήταν πολύ ευγενικοί. Τιμές λογικές, 20 ευρώ το άτομο, αλλά μιλάμε για αντροπαρεά που τσάκισε τα κρεατικά τους... Σίγουρα θα το επισκεφθώ ξανά, ίσως μία από τις καλύτερες επιλογές για σουβλάκι μέσα στην πόλη.
ak.kf.mk
στο κατάστημα Πλατανόραμα Ταβέρνα, 8ο χλμ Γερακαρού - Ζαγκλιβέρι, Ν. Θεσσαλονίκης
Πολύ καλός και ασφαλής χώρος για να παίξουν τα παιδιά, έχει πάπιες και άλογα. Το φαγητό αδιάφορο ως μέτριο. Ενδεικτικά τιμές: 7 σουβλάκια, 3 σουτζουκάκια, 3 πατάτες => 20 ευρώ. Απόδειξη οκ.
στο κατάστημα ΠΕΚΑΜ Ψαροταβέρνα, Άγκιστρο, Ν. Σερρών
Οικογενειακή ταβέρνα για πολύ φρέσκια ψητή πέστροφα αλλά και καπνιστή. Σαλάτες (χόρτα και αγγουροντομάτα) πολύ καλά, προσφέρθηκε να μας τα φέρει μισά-μισά όταν μας είδε να αμφιταλαντευόμαστε στο τι να διαλέξουμε. Κολοκυθάκια τηγανητά άπαικτα αλλά οι τηγανητές πατάτες πολύ χοντροκομμένες. Τα ψάρια ήταν όπως έπρεπε ψημμένα αν και το ένα λίγο περισσότερο αλλατισμένο από ότι έπρεπε. 3 ψάρια, σαλάτες, τηγανητά, τσίπουρα: κοντά 45 Ευρώ.
Εξυπηρέτηση πολύ καλή (1/3 του μαγαζιού με πελάτες). Απόδειξη μας δόθηκε πριν τη ζητήσουμε. Γενικά καλή εντύπωση...