διαχείριση ταβερνοχώρου

χάρτης

Πληροφορίες

Εμφάνιση όλων των εικόνων
ΚατηγορίαΤαβέρνα
Διεύθυνση
ΝομόςΘεσσαλονίκης
Χάρτης
Τηλ. επικοινωνίας
Διαδίκτυο
Ωράριο
Χαρακτηριστικά
Λέξεις κλειδιά

Η γνώμη μας

Εμφάνιση όλων των εικόνων
ταβερνοαλάνι
Εδώ κουβεντιάζουμε για διαχειριστικά θέματα του σάιτ.

Σxόλια (61)

Εμφάνιση όλων των εικόνων
ταβερνοαλάνι
Υπάρχει γνωστό πρόβλημα σε όσους χρήστες κάνουν login με facebook account. Υπομονή, θα διορθωθεί το ΣΚ.
ταβερνοαλάνι
@Smirnoff, για να είμαστε ρεαλιστές σου απαντώ κατευθείαν ότι δεν θα γίνει, όπως δεν γίνονται εκ των πραγμάτων προσθήκες νέων features, αλλά το μήνυμά σου ήταν ξεκάθαρο και λαμβάνεται υπόψη σε επίπεδο διαχείρισης σχολίων :)
Smirnoff
Μια επιλογή να αφαιρούμε το κους κους από το newsfeed μας παρακαλώ. Ευχαριστώ.
ταβερνοαλάνι
@Rat Pack δεν υπάρχει τρόπος να δεις πάνω από 100. Επομένως αλλάξαμε το όριο στα 200 για όλους τους χρήστες.
Rat Pack
Καλησπέρα,
@tavernoalani

Τα πρόσφατα σχόλια είναι 100, επειδή πολλές φορές κάνω και 15 μέρες να μπω πιστεύω ότι χάνω αρκετά. Θα μπορούσε να αυξηθεί ή υπάρχει άλλος τρόπος προβολής που δεν έχω βρει.

Ευχαριστώ.
ταβερνοαλάνι
ενημερώνω ότι ο tsimpouklano μετονομάστηκε σε tsimp :)
Smirnoff
Φυσικά @Θου-Βου, καλή συνέχεια. Γενικά συμφωνώ ότι έχουν ενδιαφέρον οι κάρτες, δείχνοντας την αισθητική διαφόρων εποχών, το στίγμα και ύφος καταστημάτων κ.ο.κ. Στις μελλοντικές που ανεβάζεις, σε όσες τυχαίνει να έχεις γνώση ημερομηνίας, θα πρότεινα να την προσθέτεις λεζάντα (πχ "κάρτα από το 1987") αν και κατανοώ ότι δύσκολο να είναι τόσο αναλυτικό το αρχείο. Πάντως θα ήταν ενδιαφέρουσα προσθήκη όπου είναι εφικτή.
Θου-Βου
Έχει δίκιο ο @ταβερνοαλάνι. Η πρακτική ανέκαθεν ήταν η κάρτα να πηγαίνει στις εικόνες. Μία κάρτα έχει συχνά πολύ μεγαλύτερη αξία από μία εικόνα που δείχνει μια λιχουδιά.

@Smirnoff οι κάρτες δεν είναι χιλιάδες... Με μαζικό ανέβασμα, σε περίπου 20 μέρες θα τελειώσουν. Ή θα κάνεις scroll down (εάν δεν σε ενδιαφέρουν καθόλου) ή θα πρέπει να ανεβάζω μόνο μία την ημέρα (οπότε η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε περίπου 1 έτος) ή πετάω τώρα αμέσως όλες τις υπόλοιπες στον σκουπιδοτενεκέ.

Λόγω του ότι απείχα από το σάιτ για 11 χρόνια (για λόγους που δεν χρειάζεται να εξηγήσω εδώ), συσσωρεύθηκε στο ράφι άφθονο υλικό (σχόλια, φωτογραφίες, διαφημιστικά, κατάλογοι, προσπέκτους, κάρτες κλπ.). Τα περισσότερα όμως έχουν ήδη «τακτοποιηθεί». Λιγάκι υπομονή τώρα για να «τακτοποιηθούν» και οι κάρτες...
Smirnoff
Ω ναι συμφωνώ ότι έχουν ιστορικό ενδιαφέρον, δεν θα ήθελα να θεωρηθεί το σχόλιό μου αποθαρρυντικό για το ανέβασμά τους! Εφόσον θα ήταν μανούρα να επανακατηγοριοποιηθούν μια χαρά είναι να συνεχίσουν να ανεβαίνουν στις είκονες!
ταβερνοαλάνι
@Smirnoff μέχρι στιγμής η σύμβαση ήταν οι κάρτες να μπαίνουν στις κανονικές εικόνες, επομένως θα είναι μπελάς τώρα να το αλλάξουμε. Γενικά κάρτες ανεβαίνουν σπανιότατα, τώρα τυχαίνει ο Θου-Βου να τις ανεβάζει μαζικά. Μερικές έχουν ιστορικό ενδιαφέρον και επομένως έχει αξία για όσους/ες γουστάρουν παλιά μαγαζιά. Για τους υπόλοιπους που θα προτιμούσαν να μην γεμίζει το feed των Πρόσφατων Εικόνων, θα έλεγα λίγη υπομονή, γιατί είναι ένα γεγονός που συμβαίνει σπάνια!

@Θου-Βου, έχεις μια εκτίμηση πόσες ακόμη κάρτες μένουν στη συλλογή σου;
Smirnoff
Να προτείνω οι κάρτες καταστημάτων να ανεβαίνουν στην κατηγορία κατάλογος μαζί με τα προσπέκτους και όχι στην κατηγορία εικόνες?

Τί λέτε οι υπόλοιποι γι'αυτό;

Θα ήθελα και τη γνώμη του Θουβου που κάνει τον κόπο να ανεβάζει πολλές κάρτες, και σίγουρα δεν θέλω να υποτιμήσω την προσπάθειά του.
ταβερνοαλάνι
Έχει ενοποιηθεί το tag #bistrot με το #bistro, άρα καλύτερα χρησιμοποίησε το δεύτερο.

Μέχρι στιγμής αυτό το tag έχει χρησιμοποιηθεί σαν υποσύνολο της κατηγορίας Bar-Restaurant, για να χαρακτηρίσει με πολύ αόριστο και ασαφή τρόπο τα μαγαζιά που θυμίζουν αισθητικά γαλλικό μπιστρό (γκούγκλαρε για να νιώσεις) ή μερικές φορές όταν ένα μαγαζί αυτοχαρακτηρίζεται έτσι. Π.χ. το παλιό coq au zen και το shark είναι και τα δύο στην κατηγορία Bar-Restaurant, το πρώτο θα το έλεγες μπιστρό, ενώ το δεύτερο ούτε για πλάκα.

Δεν έχει γίνει συστηματική δουλειά, επομένως θα βρεις παραλείψεις και λάθη. Μπορείς να το βελτιώσεις :)
dokimastis
Καλησπέρα

επειδή βρήκα το tag #[bistrot], κι επειδή με ενδιαφέρει το θέμα και θέλω να το 'δουλέψω': Σε ποια μαγαζιά να το βάζουμε; σε αυτά με την πρώτη, απλή έννοια (μαγαζί με λίγα πράματα, στο γρήγορο?) ή μικρά/ συμμαζεμένα/ όμορφα εστιατοριάκια;
Smirnoff
Ναι, βοηθάει πάρα πολύ την περιήγηση, ευχαριστώ!!
ταβερνοαλάνι
@Smirnoff, μπήκε ο Νομός στις φωτογραφίες. Είναι ΟΚ τώρα;
Nίκος©
@tavernoalani στέλνω email
teris3
Επαγγελματίες κριτικοί φαγητού, με την αυστηρή έννοια του όρου, ότι δηλαδή αυτή είναι η αποκλειστική δουλειά τους και βιοποριζονται από αυτό , προσωπικά το αποκλείω να μπαίνουν εδώ και να σχολιάζουν επ'αμοιβής.
Επειδή έχω γνωρίσει τέτοιο άτομο, σε διαβεβαιώνω πως ο κύκλος τους είναι πολύ κλειστός, είναι λίγα άτομα σε όλη την Ελλάδα και το τελευταίο που τους νοιάζει είναι να πάρουν 50-100€ να μπουν στον ταβερνοχωρο να γράψουν ανωνυμη κριτική . Βγάζουν πολλαπλάσια από τα έντυπα και τα ηλεκτρονικά μεσα που διαθέτουν, όπου επώνυμα γράφουν τις "απόψεις" τους.

Επίσης για ποιό λόγο να πληρώσει ένας ιδιοκτήτης έναν κριτικό να γράψει για το μαγαζί του, αφού τελικά η καταχώρηση δεν θα είναι επώνυμη με το πραγματικό του όνομα ώστε να έχει κάποια παραπάνω αξία από τις αλλες; Βάζει τσάμπα 10 φίλους του να γράψουν διθυραμβικές κριτικές και φτιάχτηκε...
ταβερνοαλάνι
@Nίκος©
  • Αν γνώριζα ρε συ Νίκο σε τι ακριβώς αναφέρεσαι, θα είχα διαγράψει τα σχόλια γιατί αντίκειται στους κανόνες σχολιασμού.
  • Αν με ρωτάς φιλοσοφικά κατά πόσο το έχω ακούσει, σου απαντώ ότι είναι σαν να με ρωτάς αν γνωρίζω ότι υπάρχουν ιδιοκτήτες που γράφουν κριτική στο μαγαζί τους! Προφανώς όλοι μας γνωρίζουμε ότι υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις, και όποτε τα εντοπίζουμε διαγράφονται. Αντίστοιχα είναι ευρέως γνωστό ότι έχει γεμίσει το internet με influencers/instagrammers και social media managers/experts/specialists, που πουλάνε υπηρεσίες για να γράψουν ψεύτικα σχόλια ή να προμοτάρουν ένα μαγαζί.
  • Όμως δεν πρόκειται για "επαγγελματίες κριτικούς" όπως λες. Αυτοί στην Ελλάδα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα, γράφουν σε συγκεκριμένα μέσα με τα οποία συνεργάζονται, και δεν προμοτάρουν τα μαγαζιά σε τρίτα sites, γιατί το επιχειρηματικό μοντέλο τους είναι διαφορετικό.
  • Επίσης ο πληθυντικός που χρησιμοποίησες αφήνει την αίσθηση ότι πρόκειται για κάτι εκτεταμένο στον ταβερνοχώρο, πράγμα που δεν το πιστεύω. Το να υπάρχουν 1-2 χρήστες χωρίς μεγάλη επιρροή, οι οποίοι έχουν οικονομικές δοσοληψίες με καταστήματα, ναι είναι πολύ πιθανό σενάριο. Αλλά είμαι 100% βέβαιος ότι δεν αφορά τα βαριά γνωστά ονόματα του ταβερνοχώρου οι οποίοι/ες έχουν αποδείξει σε βάθος χρόνων την αξιοπιστία τους.
  • Για να μην μιλάμε αόριστα, πες μου ακριβώς τι ξέρεις (εδώ ή σε email, ότι προτιμάς), για να δω πως πρέπει να ενεργήσω. Ευχαριστώ!
Nίκος©
Ταβερνοαλάνι γνωρίζεις πως επαγγελματίες κριτικοί φαγητού ανεβάζουν φώτο και σχόλια στον ταβερνοχώρο χρεώνοντας τα καταστήματα που πηγαίνουν επιπλέον για αυτή την "υπηρεσία"?
Smirnoff
Μιας και πιάσαμε προτάσεις, να επαναφέρω την πρόταση να έχουμε νομό σε πρόσφατες φωτό (και στη λίστα με τα thumbnails και όταν ανοίγουμε κάποια φωτό)? Νομίζω θα ήταν πολύ χρήσιμο να βλέπουμε απευθείας την ευρεία περιοχή ενός μαγαζιού (δεν θα ξαναπρήξω με αυτό, αλλά θεώρησα ότι μια δεύτερη πρόταση την σήκωνε).

πχ ένα παράδειγμα εδώ https://www.tavernoxoros.gr/?i=ccw9ZTeycngj&ic=recent&p=x%2Frecent_images στην πολύ ωραία φωτό του κροκοτομ. Βλέπεις φουρνή και δεν ξέρεις ακόμα και ανοίγοντας το thumbnail πού βρίσκεται. Ίσως στη λίστα με τα thumbnail να τίθεται θέμα χώρου, αλλά σε ανοιγμένες φωτό νομίζω οπωσδήποτε χωρούσε να υπάρχει πάντα ο νομός?
ταβερνοαλάνι
@Smirnoff, ΟΚ, με την πρώτη ευκαιρία
Smirnoff
Τί θα λέγατε να προστίθετο ο νομός στα συνοπτικά στοιχεία κάθε μαγαζιού στις πρόσφατες φωτογραφίες? Νομίζω υπάρχει ο χώρος (θα μπορούσε να μπει σε μια παρένθεση δίπλα στο όνομα του μαγαζιού) και θα ήταν πολύ χρήσιμο.
ταβερνοαλάνι
@Δειπνολάγνος, ο σχολιασμός ενός μαγαζιού αν φύγει από το ίδιο το μαγαζί και πάει σε μια νέα συγκεντρωτική καταχώρηση της περιοχής, θα έχει αρκετές αρνητικές επιπτώσεις. Η πλειοψηφία των χρηστών και επισκεπτών αναζητεί πληροφορίες ανά κατάστημα. Π.χ. σκέψου κάποιο άτομο να γκουγκλάρει ένα συγκεκριμένο μαγαζί, βγαίνει στα αποτελέσματα αναζήτησης ο ταβερνοχώρος και μπαίνει, αλλά τα σχόλια να έχουν μεταφερθεί σε μια άλλη καταχώρηση που να αφορά την περιοχή.

Όμως συμφωνώ ότι θα είχε ενδιαφέρον φιλοσοφικά να υπήρχαν οδηγοί προτάσεων ανά περιοχή, επιπρόσθετα από τα σχόλια ανά κατάστημα. Το θέμα είναι ότι δεν είμαστε αρκετά μεγάλη κοινότητα για να γίνει κάτι τέτοιο επιτυχημένα (εξού και το ότι υπάρχουν μαγαζιά χωρίς σχόλια) και ο χρόνος για να συντηρείς και να ανανεώνεις τον οδηγό είναι σημαντικός.

Μια άλλη ιδέα που λύνει μερικώς το πρόβλημα που αναφέρεις, θα ήταν οι custom λίστες. Δηλαδή ο σχολιασμός παραμένει ανά μαγαζί, αλλά μπορεί ο κάθε χρήστης να δημιουργεί μια δική του λίστα (που θα διαλέγει αν θα είναι δημόσια ή προσωπική), και να προσθέτει έτσι μαγαζιά σε λίστες. Θα μπορούσε έτσι ο dokimastis να κάνει μια λίστα που θα λέγεται "Ωραίες πλατείες στην Πίνδο" και να προσθέτει μαγαζιά που κατά την προσωπική του γνώμη έχουν ωραία τραπεζάκια σε πλατεία, ενώ ο Δειπνολάγνος να κάνει μια λίστα "Προτάσεις Κεφαλονιάς 2021". Θα ήταν μια απλή παράθεση καταστημάτων, χωρίς ανάγκη πρόσθετης συγγραφής κειμένου.
Δειπνολάγνος
Αγαπητοί συνένοχοι στο έγκλημα, έπειτα ενδελεχής δοκιμής οίνου φιλοσοφησα το εξής:
Γιατί να έχουμε το λινκ προτάσεις φαγητού ανά περιοχή και να μην βάλουμε πχ στο κέντρο τουλάχιστον κάποιων νησιωτικών περιοχών την συνολική εικόνα;
Δλδ προτάσεις φαγητού Κέρκυρα εκεί να μπαίνει όποιος έχει εμπειρία και να λέει για γύρο εκεί πίτσα εκεί εστιατόριο εκεί, πιο λαϊκά κλπ...
Το λέω γτ μπορεί να γράψετε εδώ προτάσεις, αλλά να βλέπω εγώ αλλά δέκα δημιουργημένα μαγαζιά που να έχουν παλιές κριτικές η να μην έχουν κριτικές.
Τουλάχιστον στην νησιωτική χώρα το περιορίζει και μπορείς να πεις μετά την επίσκεψη εκεί έχεις αυτές τις επιλογές που εγώ προτείνω συγκεκριμένα εκεί.
Συγνώμη αν προσβάλει η πρωτοβουλία, εκφράζω σκόρπιες σκέψεις
toy
Καλημέρα και πάλι στην ομήγυρη
Να διευκρινίσω την ανάγνωση που έκανα εγώ στα μέτρα, που πιθανό να είναι και λανθασμένη.
Κατάλαβα λοιπόν, ότι ανεξάρτητα από το καθεστώς που βρίσκεται η πόλη - περιοχή, οι χώροι εστίασης που θα λειτουργούν αποκλειστικά για εμβολιασμένους δεν θα υπόκεινται σε περιορισμούς.
Αυτός ήταν και ο λόγος που θεώρησα χρήσιμη την πληροφορία και ανακίνησα το θέμα.
Δεν έχω διαβάσει βέβαια κάποιο ΚΥΑ οπότε είναι πιθανό να δημιουργήσα τσάμπα φασαρία.
Nίκος©
Επιτρέπουν απλά να χορεύεις, να είσαι όρθιος και καταργείται το όριο ατόμων ανά τραπέζι.
dimitris©
Με τα νέα (;) μέτρα δε νομίζω ότι άλλαξε κάτι σε σχέση με την εστίαση, ότι ίσχυε πριν ισχύει και τώρα. Σε εσωτερικούς χώρους έχουν πρόσβαση μόνο οι εμβολιασμένοι και σε εξωτερικούς όλοι χωρίς υποχρέωση επίδειξης πιστοποιητικού ή τεστ.
Lycium
Καλησπέρα @toy, μπορείτε να κάνετε προσθήκη π.χ. του #vaccinated-only στις λέξεις κλειδιά σε όποιο κατάστημα σας ενδιαφέρει και έτσι σταδιακά να έχουμε μεταξύ άλλων και αυτή την πληροφορία.

Αν και για τη συγκεκριμένη πληροφορία εγώ θα είχα μία επιφύλαξη, γιατί αφορά σε μία μάλλον διαρκώς μεταβαλλόμενη κατάσταση που θα είναι δύσκολο να παρακολουθήσουμε στη συνέχεια. Δεν αλλάζει όμως το ότι έχετε πάντα τη δυνατότητα προσθέσετε λέξεις κλειδιά με τα χαρακτηριστικά που θέλετε στα καταστήματα.
toy
Καλησπέρα σε όλους

Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί παλαιότερα, αλλά θα μπορούσαμε με κάποιο τρόπο να συγκεντρώσουμε ή να κατηγοριοποιήσουμε κάπως τα μαγαζιά που είναι μόνο για εμβολιασμένους (covid free).
Αν κατάλαβα καλά με τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν θα επιτρέπεται πλέον η πρόσβαση χωρίς περιορισμούς σε εμβολιασμένους, οπότε μια τέτοια πληροφορία θα είναι ιδιαιτέρως χρήσιμη.
Lycium
wikipedia x tavernoxoros, είναι μία κατεξοχήν ενδιαφέρουσα προοπτική, σαν τις ιστορικές πληροφορίες που υπάρχουν ενίοτε στα #vintage.
ταβερνοαλάνι
@Eowyn, προς το παρόν προτείνω να το αποφύγεις, γιατί στο παρελθόν έχει ξαναγίνει εδώ με τον λαό αντίστοιχη συζήτηση, και όσο δεν υπάρχει ένας μηχανισμός να μην σπαμάρονται τα Πρόσφατα Σχόλια (π.χ. μια νέα καρτέλα μόνο για Αναφορές του καταστήματος στον τύπο κτλ), θα δυσαρεστήσει κάμποσους χρήστες.

Στο μέλλον όμως, θεωρητικά είμαι θετικός. Παρόλο που φαινομενικά όλα αυτά είναι σε ένα βαθμό "ανταγωνιστικά" του ταβερνοχώρου, και η παραδοσιακή αντίληψη λέει να μην προωθείς τον ανταγωνισμό σου, προσωπικά μου αρέσει η ιδέα ο ταβερνοχώρος να είναι πιο πολύ σαν μια "wikipedia" των ελληνικών καταστημάτων εστίασης όπου μεταξύ των άλλων θα έχουμε συγκεντρωμένα links ανά κατάστημα προς όλα τα τρίτα sites (π.χ. τα επίσημα sites, fb, insta όπως υπάρχουν ήδη, σιγά-σιγά ετοιμάζεται τρόπος να υπάρχουν links προς τον μέγα-ανταγωνιστή τα google maps, αλλά στο μέλλον θα ήθελα να υπήρχαν links προς τα ντελιβεράδικα, τα αντίστοιχα άρθρα στα free press, και γιατί όχι και τα links σε blogs/youtube κτλ).

ΥΓ. παρεμπιπτόντως νομίζω τις έχω δει τις ομάδες αυτές που αναφέρεις, και η αίσθηση που μου είχαν αφήσει είναι πως τα βίντεο τους είναι περισσότερο προσωποκεντρικά (ως μέσο προβολής του ίδιου του εαυτού τους), παρά ταβερνοκεντρικά/φαγητοκεντρικά.
stefos
@Εοwyn Δεν βλεπω το λογο. Δεν κανουν απ οσο ξερω κριτικη εστιατοριων, γιατι να τους δωσουμε views?
Eowyn
Ταβερνοχωρίτες, τα τελευταία δύο χρόνια 2 ξεχωριστές ομάδες από γκέιμερς/ανμπόξερς/βλογκερς (η μία από Αριδαία, η άλλη από Βόλο) λυμαίνονται σε φαγάδικα των περιοχών τους και ανεβάζουν βλογκς. Αξίζει να προσθέσουμε τα λινκς σαν σχόλιο στο εκάστοτε μαγαζί?
dokimastis
@ταβερνοαλάνι- asemas: πολύ καλό feature, ούτε εγώ το ήξερα... :P
asemas
@ταβενοαλάνι δεν το είχα δει! Εννοείται βοηθάει. Ευχαριστώ!
ταβερνοαλάνι
@asemas, υπάρχει ήδη αυτό που ζητάς, με την μορφή φίλτρου.

Πας στο μενού "Φίλτρα" και μετά επιλέγεις το "Έχει σχόλια ή εικόνες".

Ελπίζω να βοηθάει κάπως!
asemas
Ερώτηση προς την διαχείριση! Θα ήταν εφικτό δίπλα στο όνομα του κάθε μαγαζιού όπως εμφανίζεται στον χάρτη να φαίνεται και ο αριθμός των σχολίων που έχουν γραφτεί γι αυτό; το σκεφτόμουν ότι θα ήταν χρήσιμο ειδικά εκτός (πχ για τα νησιά) όταν στα πιο πολλά μέρη υπάρχει μόνο η καταχώρηση να μπορείς με μια ματιά να ξεχωρίσεις για πού υπάρχει κάτι παραπάνω και να μην χρειάζεται να τα ανοίξεις όλα ένα ένα για να δεις αν έχει σχόλια
ταβερνοαλάνι
Προστέθηκε η δυνατότητα στα σχόλια να μπορεί να γίνει κάποια πολύ βασική μορφοποίηση, μέσω BBcode, π.χ. bold, λίστα:
  • Φαγητό
  • Τιμές

Επίσης μπορεί να προστεθεί σύνδεσμος σε μαγαζί εντός ταβερνοχώρου π.χ. Κτήμα Αίθριον. Αυτό το κάνεις γράφοντας: [​tx=t2274]Κτήμα Αίθριον[/tx] όπου τον αριθμό του καταστήματος τον βρίσκεις από την διεύθυνση της ιστοσελίδας.

Ξέρω ότι δεν είναι πολύ βολική η υλοποίηση, αλλά προστέθηκε στα πρόχειρα ώστε να μπορούμε στην σελίδα προτάσεις φαγητού ανά περιοχή να βάζουμε συνδέσμους στα μαγαζιά που προτείνονται.
aethra
@IoliAt φυσικά, συμφωνώ απόλυτα....
IoliAt
@aethra συμφωνώ, εξ ου και το ατού του Ταβερνοχώρου. We need to capitalize on that
aethra
@IoliAt στο tripadvisor τα σχόλια γίνονται συνήθως από αλλοδαπούς επισκέπτες των περιοχών που βρίσκονται τα εστιατόρια οπότε δεν υπάρχει συνήθως μέτρο σύγκρισης ή γίνονται από αβανταδόρους των επιχειρήσεων. Τα λιγοστά συγκριτικά αρνητικά χάνονται στο πλήθος.. Λίγα είναι τα σχόλια από τους ντόπιους..
ταβερνοαλάνι
@panos08 δύσκολο αυτό, είναι πολύ εξειδικευμένο. Τα ξενοδοχεία που έχουν κανονικό εστιατόριο και μπορεί να είναι επισκέψιμο από εξωτερικό άτομο μη πελάτη του ξενοδοχείου, μπαίνουν στον ταβερνοχώρο. Αλλά η πλειοψηφία έχει απλώς ένα πρωινό μπουφέ μόνο για τους πελάτες του ξενοδοχείου, και νομίζω πως ακόμη και αν μπαίναμε στον κόπο να καταγράψουμε όλα τα ξενοδοχεία της Ελλάδας, ο ταβερνοχώρος δεν θα συγκέντρωνε πολλά σχόλια, γιατί είναι άλλου είδους κοινότητα.

ΥΓ. δες την λέξη κλειδί #πρωινό στην αναζήτηση, ίσως να βοηθήσει μερικές φορές
panos08
Λογω της δουλειας μου, ταξιδευω και διαμενω σε διαφορα ξενοδοχεια και θα με ενδιεφερε πολυ να εβρισκα πληροφοριες για το πρωινό που αυτα προσφέρουν.
Μια ιδέα λέω, και σορυ αν την γραφω σε ασχετο topic.
Lycium
Ο σχολιασμός είναι από τα δυνατότερα στοιχεία αυτού του χώρου και πιστεύω πως εκεί πρέπει κυρίως να εστιάσουμε όσοι συμμετέχουμε εδώ.

Για την αναζήτηση το μέσο που έχουμε τώρα για να βελτιώσουμε τα αποτελέσματά της είναι οι λέξεις κλειδιά με τις οποίες εμπλουτίζουμε τα καταστήματα.

Θα μου άρεσε οι λέξεις κλειδιά και το σύστημα προσωπικής αξιολόγησης καταστημάτων που περιλαμβάνει και αυτά που δεν έχω επισκεφτεί να συμμετέχουν κάπως στον σχολιασμό.

Θα με ενδιέφερε και η επικοινωνία που θα εξυπηρετούσε στο να συναντηθούμε και να επισκεφτούμε καταστήματα που δεν είχαμε την ευκαιρία και που τελικά μπορεί να φέρουν εδώ ακόμη περισσότερα σχόλια.
IoliAt
Συμφωνώ με τα λεχθέντα από ταβερνοαλάνι και teris3 και έρχομαι να επιβεβαιώσω ότι όντως η αναζήτηση του καλού μαγαζιού που θες τη στιγμή που το θες μπορεί να γίνει μόνο αφιερώνοντας άπειρο χρόνο να διαβάζεις, καμιά φορά και να φιλτράρεις τα σχόλια (υπάρχουν σχολιαστές που ταιριάζουμε και άλλοι που δεν ταιριάζουμε). Για μένα, π.χ. είναι πλέον σχετικά εύκολο να βρω κάτι που θέλω όταν πάω π.χ. Ηράκλειο ή εδώ Θεσσαλονίκη αν ψάχνω συγκεκριμένο είδος διότι χωρίς πλάκα κάθε πρωι, πριν ξεκινήσω τη δουλειά μου, και πριν κάνω τη βόλτα στα σόσιαλ, linkedin κ.λπ. για επαγγελματικούς λόγους, περνάω ένα 10λ στον Ταβερνοχώρο διαβάζοντας τα πρόσφατα σχόλια / εικόνες. Αν το βάλεις αυτό ότι το κάνω κάθε μέρα για χ διάστημα, έχω διαβάσει ΠΑΡΑ πολλά. Δεν γίνεται να είναι όμως μόνο έτσι, διότι πόσοι το κάνουν αυτό; Ωστόσο, ο ταβερνοχώρος υπερέχει έναντι όλων των άλλων διότι για κάποιο λόγο τα σχόλια δουλεύουν. Είχα πάει πόσες φορές από trip advisor (που όσο ναναι έχει περισσότερα σχόλια και φωτο) και έφαγα φόλα. Είναι γτ οι σχολιαστές είναι πιο σοβαροί/πιο επιλεγμένοι; Γράφουν λεπτομερώς (στο ύφος που έδωσε το ταβερνοαλάνι) και όχι "πάρα πολύ ωραίο καταπληκτικά όλα" ή "η ταβέρνα σερβίρει καλαμάρι, εμενα το καλαμάρι δεν μ' αρέσει, χάλια ταβέρνα 1*" όπως είναι στο trip advisor; Δν ξέρω, πάντως νιώθω ότι ίσως έστω σε αυτό να έπρεπε να γίνει μια προσπάθεια να μπει ένας ψαχτικός αλγόριθμος διότι με τον δικό μου τρόπο (διαβάζω τα πάντα-θυμάμαι τα πάντα) δεν παίζει να δουλεύει ... είναι κρίμα
teris3
Ταβερνοαλάνι,
σχετικά με τα 3 θεματα που έθιξες, αν μπορώ ως παλιός χρήστης να σου πω την άποψή μου, προσωπικά και με διαφορά θεωρώ ως πιο βασικό το 1. Το 2ο σχετικά με τα νεα εστίασης λίγο-πολύ μέσω social media αργα ή γρήγορα τα μαθαίνεις και το 3ο για κοινωνικοποίηση μέσω εστίασης με αφήνει πλήρως αδιάφορο (το ξέρω, καθαρά προσωπική θέση, αλλά δεν πιστεύω ότι έχω κάτι κοινό για να θέλω να γνωριστώ με κάποιον επειδή μπορεί να μου αρέσει το ίδιο μια κρέπα που κάνει ένα μαγαζί )

Οσον αφορά λοιπόν το 1, πραγματικά προσπαθώ να σκεφτώ έναν τρόπο που μπορεί να με βοηθήσει ο Ταβερνοχώρος να βρω πχ ποιο καλό Burgerάδικο μου ταιριάζει. Οσες φορές προσπάθησα να χρησιμοποιήσω τον Ταβερνοχώρο, έπρεπε να ψάξω πρώτα τα μαγαζιά με burgers, να μπω στα σχόλια να διαβάσω για κάθε μαγαζί, να κανω κλικ σε καθε χρήστη για να δω και τα άλλα σχόλιά του και να κρίνω αν ταιριάζουν τα γαστριμαργικά γούστα μας για να τον πάρω σοβαρά υπόψην μου κτλ κτλ. Ε, κάπου στην μέση το βαριόμουν και το παρατούσα...

Αν δεν είναι σε θέση ένα site όπως ο Ταβερνοχώρος με τέτοια δεξαμενή σχολίων να μπορεί να μου προτείνει έστω και με εναν βασικό αλγόριθμο κάποια μαγαζιά, δεν αδικεί πραγματικά τον εαυτό του;
Koutmatzan
Για να μεγαλώσει το πλήθος των χρηστών πρέπει να διαφημιστεί κάπως..για μενα τα δυνατά χαρτιά του ταβερνοχωρου σε σύγκριση με τα άλλα sites αξιολόγησης είναι αυτό το map και το νεκροταφειο.. Στην Ελλάδα πουλάμε τουρισμό, εστίαση.. Μπορεί να γίνει πολύ εύκολα τρεντ ο ταβερνοχωρος.. Ειδικά στους νέους 25 και κάτω που είναι όλη μέρα στο ίντερνετ και δεν το γνωρίζουν(όλοι κάνουν κριτική στο Google κ στο trip advisor)
ταβερνοαλάνι
@Nic, στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης σου, για να προχωρήσει το σάιτ χρειάζονται σοβαρά λεφτά, δλδ θα χρειαστούν 2-3 developers, 1 part-time UX και 1 part-time designer. Για να καλυφθούν αυτά τα έξοδα υπάρχουν 3 τρόποι:

α) Να γίνει εμπορικός ο ταβερνοχώρος και να αποκτήσει έσοδα. Έχοντας πάρει από την αρχή την απόφαση να μην έχουμε οικονομικές δοσοληψίες με καταστήματα εστίασης ώστε να παραμείνει αμερόληπτος ο σχολιασμός, η άσκηση δεν είναι πολύ εύκολη. Σχεδόν όλα τα site του κόσμου, επιβιώνουν έχοντας έσοδα απευθείας από τα καταστήματα εστίασης, μόνο το foursquare και η google έχουν άλλα revenue streams (π.χ. πώληση foot analytics σε retailers). Έχω μερικές αποδεκτές ιδέες για απόκτηση κάποιων εσόδων, αλλά για να μπορεί να έχει έσοδα θα πρέπει πρώτα να σουλουπωθεί το σάιτ (chicken and egg πρόβλημα).

β) Να σηκώσω χρήματα από VC ή angel investor. Το προσπάθησα το 2017 και απέτυχα. Η αλήθεια είναι πως για να σου δώσει ένας επενδυτής χρήματα, πρέπει να βρεθεί τρόπος να πάρει πίσω τα χρήματα του με απόδοση x10, και έχοντας πάρει την απόφαση που είπα πριν να μην έχουμε δοσοληψίες με την εστίαση, αυτό δεν είναι πολύ εύκολο να το πετύχει ο ταβερνοχώρος σε μια μικρή αγορά όπως είναι η Ελλάδα (εννοώ ότι θα χρειαζόταν πολύ μεγάλο community ώστε να βγουν σημαντικά έσοδα με άλλους τρόπους).

γ) Να πέσουν λεφτά προσωπικά και του στενού κύκλου μας. Αυτό θα ήταν το ιδανικότερο, γιατί δεν θα υπήρχε εξωγενής πίεση να αποκτήσει έσοδα ο ταβερνοχώρος, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν αυτά τα κεφάλαια. Θέλω να ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα τα καταφέρω, ίσως σε 5 χρόνια ίσως σε 10, ίσως και ποτέ, αλλά έχω υπομονή!

Τέλος, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευγενική σου διάθεση για συνεισφορά, αλλά πιστεύω ότι η κοινότητα του ταβερνοχώρου δεν είναι αρκετά μεγάλη ώστε να χρηματοδοτηθεί η ανάπτυξη με donations ή crowdfunding. Προς το παρόν επομένως το σάιτ συντηρείται στον περιορισμένο ελεύθερο χρόνο 2-3 φίλων, και γι'αυτό η εξέλιξη είναι χελωνίσια :)
ταβερνοαλάνι
@Nic, τα πράγματα που πρέπει να γίνουν για να φτάσει κάποια στιγμή ο ταβερνοχώρος έτσι όπως τον ονειρεύομαι, είναι πάρα πολλά και είναι αδύνατο να τα αναφέρω όλα εδώ!

Να ξεκινήσω με κάποιες βασικές χρήσεις (use cases) που θα ήθελα να ικανοποιεί ο ταβερνοχώρος:
• Να μπορείς να βρεις γρήγορα που να φας, ελαχιστοποιώντας το ποσοστό αποτυχημένης επιλογής
• Να μαθαίνεις νέα για την εστίαση της περιοχής σου (τι νέο άνοιξε, τι έκλεισε, νέα μενού κτλ)
• Να μπορείς να κοινωνικοποιηθείς με κόσμο που ταιριάζεις γαστρονομικά και αισθητικά

Αυτήν τη στιγμή ο ταβερνοχώρος αποτυχαίνει πλήρως στο 3ο, είναι αποδεκτός στο 2ο και είναι μέτριος στο 1ο.

Για να μην κουράσω πολύ, θα επικεντρωθώ στο 1ο θέμα που είναι και το πιο βασικό και θεωρώ ότι μπορεί να λυθεί μέσω personalized recommendations. Δηλαδή αυτό που εξακολουθώ να θεωρώ ότι λείπει από το ίντερνετ και ότι δεν το προσφέρει σωστά κανένα σάιτ που ασχολείται με αναζήτηση καταστημάτων εστιάσης (βλέπε facebook, tripadvisor, yelp, foursquare, google maps, ελληνικά free press, ντελιβεράδικα τύπου efood, κτλ), είναι σωστές εξατομικευμένες προτάσεις για το που να φας και τι να φας. Τα περισσότερα σάιτ, σου δείχνουν ένα rating, το οποίο είναι ίδιο για όλους, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα προσωπικά γούστα του καθενός (η γεύση και η αισθητική είναι παρά πολύ υποκειμενικά πράγματα και δεν έχει καμία λογική να δείχνεις το ίδιο recommendation σε έναν κινέζο τουρίστα στη Θεσσαλονίκη, και σε έναν ντόπιο, που έχουν μεγαλώσει με πολύ διαφορετικά βιώματα). Επίσης πολλά σάιτ μεροληπτούν στο recommendation τους, γιατί είναι κομμάτι του business model τους να προωθούν τα καταστήματα από τα οποία έχουν έσοδα. Από την άλλη, ένα από τα μεγάλα προβλήματα του ταβερνοχώρου, είναι πως για να βρεις που να πας να φας, πρέπει να χάσεις πολύ χρόνο, να διαβάσεις ένα-ένα τα σχόλια, να καταλάβεις τι καπνό φουμάρει ο Nic, τι καπνό το ταβερνοαλάνι, για να είσαι σε θέση να κρίνεις ποιοι σχολιαστές σου ταιριάζουν περισσότερο. Η λύση λοιπόν που θέλω να υλοποιηθεί, είναι ο χρήστης απαντώντας σε λίγες βασικές ερωτήσεις, να βρίσκει κατευθείαν προτάσεις μοναδικές για αυτόν. Είναι αρκετά δύσκολα άσκηση για να γίνει σωστά αλγοριθμικά, αλλά είμαι αρκετά αισιόδοξος ότι μπορώ να την λύσω γιατί έχω πολύ καλή εικόνα των παραμέτρων με τις οποίες επιλέγει ο κάθε χρήστης που να φάει, όπως και έχω καλή εικόνα σχεδόν όλης της εστίασης της Ελλάδας και των χαρακτηριστικών των καταστημάτων (έχω προσθέσει μέχρι στιγμής χειροκίνητα γύρω στο 65-70% όλων των καταστημάτων της Ελλάδας, περισσότερα για αυτό άλλη φορά).

Στο 3ο θέμα, να πω ότι παρόλο που ο ταβερνοχώρος τώρα είναι αντικοινωνικός, η εστίαση στην Ελλάδα είναι ένα σημαντικό μέσο κοινωνικοποίησης και θα ήθελα να αποτυπωνόταν και στο σάιτ. Θα ήθελα να υπήρχαν προφίλ χρηστών με badges/levels (ώστε να μπορείς πιο εύκολα και γρήγορα να καταλαβαίνεις με ποιους ταιριάζεις), να υπήρχε δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας μεταξύ χρηστών, οι φωτογραφίες να έπαιζαν κεντρικότερο ρόλο και να είχαν reactions, και να υπήρχε η δυνατότητα να κερνάει ο λαός κάποιον χρήστη που γράφει ωραία σχόλια ή ανεβάζει ωραίες φωτό (όπως π.χ. το έχει υλοποιήσει το reddit και το twitch για όσους γνωρίζουν). Παρεμπιπτόντως, fun fact, έχουν προκύψει και φιλίες και ζευγάρια μέσω του ταβερνοχώρου αυτά τα 14 χρόνια, παρόλο το αυστηρό μποϋκοτάζ διαλόγων εντός του σάιτ!

Επίσης να πω ότι πέρα από τα παραπάνω, λείπουν παρά πολλά άλλα πράγματα, όπως π.χ. ένα mobile app και μια πιο όμορφη αισθητική (το σάιτ εμένα δεν μου αρέσει :)).
Nic
@Piroski, αν γράψεις #brunch στην αναζήτηση και μετά πατήσεις "φιλτράρισμα χάρτη" (βρίσκεται πάνω από τα αποτελέσματα), έχεις ακριβώς αυτό που ζητάς.
Nic
Ορμώμενος από σχόλιο ταβερνοαλανίου στον "οδηγό επιβίωσης κοροναϊού", θα ήθελα να ρωτήσω ποιες είναι οι βασικές ελλείψεις του site και ποιες ενέργειες απαιτούνται για να πάμε ένα βήμα παρακάτω. Προφανώς δε ζητάω τεχνική ανάλυση, μιας και δεν είμαι ειδικός στο web developing, αλλά έστω να έχουμε μια ιδέα ρε παιδί μου.
Όπως και να 'χει, αν το πρόβλημα είναι η έλλειψη κεφαλαίου, εγώ προσωπικά θα ήμουν διατεθειμένος να συνεισφέρω ένα μικρό ποσό για την πραγματοποίηση των όποιων ενεργειών. Αντίθετα, αν το πρόβλημα είναι η έλλειψη χρόνου, πάω πάσο.
Piroski
Μήπως ήρθε η ώρα στις κατηγορίες να προστεθεί και η κατηγορία "brunch";
Υπάρχουν πλέον αρκετά αμιγώς μπραντσαδικα στη χώρα νομίζω, ώστε να έχουν τη δική τους κατηγορία.
ταβερνοαλάνι
ΟΚ, ευχαριστώ όλους για το feedback.
1) φεύγει το σχόλιο στα Καλά Καθούμενα
2) μένει το άλλο σχόλιο με λίγη επεξεργασία, χωρίς όμως να αλλάξει το νόημα
3) αυτό που προτείνεις NikosMichelinJo θα ήταν καλή φάση αλλά έχει δουλίτσα (να φαίνεται δλδ η παλαιότητα χρήστη δίπλα από το όνομα)
4) dokimastis, θα ήταν χρονοβόρο για μένα να επικοινωνώ μαζί τους κατ'ιδίαν.
5) η εμπειρία έχει δείξει ότι χρήστης του οποίου το πρώτο σχόλιο είναι μια πολύ αρνητική εμπειρία, κατά 95% δεν συνεισφέρει μετά με άλλα σχόλια. Μπαίνει θυμωμένος σε διάφορα σάιτ να γράψει παντού αυτήν την ίδια αρνητική εμπειρία, γιατί είναι ο μόνος τρόπος να ξεδώσει. Το οποίο το καταλαβαίνω σαν συναίσθημα, έχω φάει και εγώ πολύ μεγάλες νίλες στην εστίαση, αλλά από την οπτική των αναγνωστών τέτοια σχόλια δεν τα θεωρώ ιδιαιτέρως χρήσιμα, γιατί αν ο χρήστης δεν έχει δώσει άλλα σημεία γραφής δεν ξέρεις αν πρέπει να τα λάβεις σοβαρά υπόψη.
Smirnoff
To σχόλιο για το Καλά Καθούμενα (παρότι σημειωτέον δεν συμπαθώ το μαγαζί) είναι τελείως ακατάλληλο, κουτσομπολίστικο και ανούσιο, κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι για σβήσιμο άμεσα χωρίς καν επεξήγηση σ'αυτόν που το έγραψε.

Στο δεύτερο σχόλιο προσωπικά θα ζητούσα από τον σχολιαστή να αφαιρέσει τους χαρακτηρισμούς τύπου κλέφτες, απατεώνες, και θα ανεχόμουν την περιγραφή του περιστατικού υπερχρέωσης pro tempore. Αν έβλεπα ότι ο λογαριασμός είναι εντελώς ανενεργός για μήνες-χρόνο , δεν έκανε καμιά άλλη κριτική, και μοιάζει να δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να κράξει ένα μαγαζί, μπορεί μετά από ένα χρόνο να το έσβηνα εξ ολοκλήρου.

Ξέρω ότι είναι λίγο αυθαίρετο το κριτήριό μου για το δεύτερο σχόλιο, αλλά νομίζω είναι το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε. Μπορεί να κάνω λάθος.
Σταύρος
Για το σχόλιο στα Καλά Καθούμενα: Πρόκειται ξεκάθαρα για λεκτική υπερβολή που όμως γίνεται με κακόβουλη πρόθεση ή/και ιδιοτέλεια(από ανταγωνιστική επιχείρηση) να βλάψει το προφίλ του μαγαζιού το οποίο έχει τύχει ευνοϊκής προβολής από τα ΜΜΕ για κινήσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα.
Για το σχόλιο στον Καράμαλη: Είναι μια λεκτική αντίδραση, όχι υπερβολική, σε ένα σύνηθες περιστατικό σκόπιμης (μάλλον) υπερχρέωσης του πελάτη: μολονότι εμένα μου έχει τύχει και το ανάποδο, κατά 90% το "λάθος" στον λογαριασμό είναι σε βάρος του καταναλωτή.
NikosMichelinJo
Η κακοήθεια μπορεί να κρύβεται οπουδήποτε σε κάποιο σχολιασμό,
από την αστοχία ενός πιάτου, την συμπεριφορά ενός σερβιτόρου,
την κατάδοση ότι κάποιος δεν αποδίδει ΦΠΑ
ή τρέχουν κατσαρίδες στην κουζίνα του.

Σχόλιο του τύπου "αυτός ξεπλένει μαύρο χρήμα" είναι ασφαλές κουτσομπολιό.
Σχόλιο του τύπου "με έκλεψαν" εμπίπτει στην ρήση "μετά την απομάκρυνση από το ταμείο κλπ"

Οι κριτικές του καθενός μας είναι το προφίλ μας.
Δεν ενστερνίζομαι ούτε μετράω τις κριτικές όλων με το ίδιο ζύγι.
Πιστεύω το ίδιο κάνετε και εσείς.

Όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι, εάν ήταν εφικτό,
θα μπορούσε να υπάρχει μία ένδειξη για νεοεισελθόντες στον ταβερνοχώρο
ότι πρόκειται για τις παρθενικές τους κριτικές.

Χαιρετίσματα σε όλους τους συνδαιτημόνες
και καλή επάνοδο στις εστιατορικές σάλες.
dokimastis
@ταβερνοαλάνι έχεις τη δυνατότητα να τους ειδοποιήσεις κάπως ότι τα σχόλια είναι ανάρμοστα και μπορεί να τα σβήσεις;

Για μένα τα σχόλια δεν είναι ίδια μεταξύ τους. Αυτός για το ξέπλυμα είναι ένα ανεύθυνο σχόλιο στον ανεμιστήρα και όντως είναι για σβήσιμο με τη μία. Το άλλο είναι πιο σοβαρό και δεν το βρίσκω χυδαίο- άλλωστε αν σε έκλεψαν είναι εύκολο να βγεις εκτός εαυτού. Νομίζω ότι το 2ο στο Ναύπλιο θα το άφηνα, τουλάχιστον για κάποιον καιρό για να δω τι γίνεται, όπως λέει ο Koutmatzan..
Koutmatzan
το πρωτο σχολιο ειναι τι σου προτεινω να κανεις εσυ :P
Koutmatzan
εγω απο την αλλη εφοσον κατω απο καθε σχολιο υπαρχουν οι κανονισμου/συμβουλες θα τα διεγραφα κατευθειαν αλλα ουτως η αλλως εχει και παλαιοτερα τετοια σχολια οποτε πρεπει να σβησεις και τα αλλα (που μπηκαν για να σχολιασουν μια φορα /γραψαν με καταγγελτικο και λαικιστικο υφος)
Koutmatzan
εγω θα σου λεγα να τους δωσεις λιγο χρονο..μπορει να σου αποδειξουν το αντιθετο..εκτος αμα σε πιεζει κατι και δεν εχεις τον χρονο να περιμενεις
ταβερνοαλάνι
Όποια/ος έχει διάθεση για εποικοδομητική αμπελοφιλοσοφία χωρίς να το ξεχειλώσουμε, θα ήθελα παρακαλώ να ακούσω γνώμη για τα 2 πρόσφατα σχόλια του Εταιρος Εκατερος στο Καλά Καθούμενα https://www.tavernoxoros.gr/?p=t276 και του Παπας στο Καράμαλας https://www.tavernoxoros.gr/?p=t48303

Έχω την πρόθεση να τα σβήσω και τα δύο σχόλια, γιατί:

α) πρόκειται για χρήστες που γράφτηκαν στο σάιτ μόνο και μόνο για να γράψουν ένα αρνητικό σχόλιο σε κάποιο μαγαζί και μετά να εξαφανιστούν (το έχω δει το έργο πολλές φορές), επομένως δεν ξέρουμε το ποιόν τους (δεν είναι το ίδιο με κάποιον χρήστη με 50+ σχόλια που έχει κερδίσει την λαϊκή εμπιστοσύνη).

β) καταγγέλλουν κάτι που δεν είναι εύκολα αποδείξιμο και λίγο ξεπερνάει τα όρια της προσωπικής άποψης. Είναι πιθανό να έχουν δίκιο, αλλά είναι εξίσου πιθανό και να μην έχουν (στην μία περίπτωση ότι το μαγαζί κάνει ξέπλυμα μαύρου χρήματος -ίσως το λέει και με μια δόση υπερβολής για να τονίσει πόσο μέτριο είναι το φαγητό-, και στην άλλη ότι τους έκλεψε εσκεμμένα στον λογαριασμό).

γ) χρησιμοποιούν μη κόσμιους χαρακτηρισμούς, ενώ θα μπορούσαν να αποδώσουν ακριβώς το ίδιο νόημα, με λιγότερο αμφιλεγόμενες εκφράσεις.

Από την άλλη, επειδή μπορεί ένα ποσοστό χρηστών να θεωρούν και αυτά τα σχόλια χρήσιμα, έχω κάποιες δεύτερες σκέψεις, και θα χαρώ να ακούσω γνώμες.