κους κους ταβερνοχωριτών

χάρτης

Πληροφορίες

Εμφάνιση όλων των εικόνων
ΚατηγορίαΛοιπά
Διεύθυνση
ΝομόςΘεσσαλονίκης
Χάρτης
Τηλ. επικοινωνίας
Διαδίκτυο
Ωράριο
Λέξεις κλειδιά

Η γνώμη μας

Εμφάνιση όλων των εικόνων
ταβερνοαλάνι
Για γενικό και αόριστο chat, αλλά μόνο προσοχή μην κουράζουμε γενικά τον μέσο αναγνώστη.

Εικόνες (12)

Εμφάνιση όλων των εικόνων
[εικόνα]
Εδώ φλεξάρουν τούρτες?
[εικόνα]
Ρομποτική ψησταριά
[εικόνα]
Μακαρόνια με σάλτσα σε σάντουιτς στην Ιαπωνία (δεν άντεξα να μην το ανεβάσω, sorry. Μια χαρά ήταν!)
[εικόνα]
Καλή Σαρακοστή αλάνια
[εικόνα]
[εικόνα]
Το γλωσσάρι του πατσά, σελ. 1/2
[εικόνα]
Το γλωσσάρι του πατσά, σελ. 2/2
[εικόνα]
Γιορτή τσιγαρίδας (pure cholesterol) στο χωριό Δίλοφο (950 μέτρα υψόμετρο) του Δήμου Βοΐου Κοζάνης
[εικόνα]
Βλέπε καρτέλα "Σχόλια" με ημερομηνία 13 Ιουλίου 2023 για την ορθή ερμηνεία του γραφήματος
[εικόνα]
Έτσι για την επιμόρφωση
[εικόνα]
[εικόνα]
ΠΟΕΣΕ Ψήφισμα 16 Νοεμβρίου 2021

Σxόλια (910)

Εμφάνιση όλων των εικόνων
Κίτσος (πριν από 17 ώρες και 7 λεπτά)
Καλησπέρα στους προλαλήσαντες και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.

Για εμένα τουλάχιστον το 80% των μαγαζιών για φαγί που υπάρχουν εκεί έξω είναι στην κατηγορία του "νεοταξίτικου", ένας όρος που χρησιμοποιώ σκωπτικά και ίσως με κάποια δόση υπερβολής για να χαρακτηρίσω την μεταμόρφωση της εστίασης σε καθαρή μπίζνα στημένη πάνω στη δηθενιά, στην ατμόσφαιρα/φαίνεσθαι και στο μάρκετινγκ. Ναι, καταλαβαίνω ότι μια επιχείρηση εστίασης πρέπει να βγάλει τα λεφτά της όπως και κάθε άλλη, αλλά βλέπω ότι υπάρχει μια τάση βιομηχανοποίησής, ομογενοποίησης, παπαντζισμού και απόκτησης μαζικού απρόσωπου χαρακτήρα (χρήση αντίχριστων πρακτικών όπως το seating, πιάτα με εντελώς ευτελή υλικά από το σούπερμαρκετ υπερκοστολογημένα και παρουσιαζόμενα ως τάχαμου σπιτικά, τιμές γενικά στο Θεό από μαγαζιά της γειτονιάς λες και έχουν πάρει 5 αστέρια μισελέν, απαραίτητη κράτηση από δυο βδομάδες πριν αλλιώς δε κάθεσαι με την καμία κλπ.) που το καλλωπιστικό μάρκετινγκ και η υπερπροβολή στα σόσιαλ δε το σώζουν με τη καμία.

Παλαιότερα ο τυπικός ταβερνιάρης/ψητοπώλης/καφενειάρχης ήταν ένας βιοπαλαιστής της ζωής που μαζί με τα λεφτά έκανε και το κέφι του ερχόμενος σε διάδραση με τον κοσμάκη που τιμούσε το μαγαζί του και περνούσε ωραίες στιγμές απόδρασης από τη καθημερινότητα. Πλέον ο τυπικός επιχειρηματίας είναι ένας νεογιάπης μπαγλαμάς που τον ενδιαφέρει η κονόμα (ο πελάτης ως πορτοφόλι) και η επικοινωνία, ουσία μηδέν. Το ίδιο συμβαίνει όμως και σε άλλους τομείς της καθημερινότητας, το βλέπεις π.χ. και στην τοπική αυτοδιοίκηση όπου πολλοί δήμοι επανδρώνονται από άχρηστους επαγγελματίες της δημόσιας ζωής που ενδιαφέρονται μόνο για αυτοπροβολή και μόστρα ή χρησιμοποιούν επικοινωνιολόγους ακόμα και για να αρθρώσουν δυο φωνήεντα, ενώ οι δήμοι τους βρίσκονται υπό διάλυση.

Γενικά επικρατεί επίπεδο τέταρτου υπογείου, το οποίο χαρακτηρίζει ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας που δεν ξέρει να αγαπά και να γουστάρει και διέπεται από αυτοαναφορικότητα στο καθετί που κάνει. Το πρόβλημα είναι ότι ο νεοταξιτισμός αυτός πλήττει ιδιαίτερα τις νεότερες γενιές που βρίσκονται πλέον σχεδόν σε νοητική και αξιακή αφασία ένεκα αυτιστικής αποβλάκωσης από τικτοκ, ίνσταγκραμ και άλλες τέτοιες αηδίες. Και έρχονται φυσικά χειρότερα άμα ο Κιμ ή ο Βλαδίμηρος ή και οι δύο ταυτόχρονα δεν πατήσουν το κουμπί ξερωγώ ή δε γίνει κάτι τέτοιο εκ θεμελίων ανατρεπτικό.

Τέσπα ξέφυγα λίγο, το πόιντ είναι ότι πλέον οι μαγαζάτορες βλέπουν την όλη επιχειρηματική διαδικασία τελείως ως μπίζνα, χωρίς ίχνος μερακιού και απόλαυσης σε αυτό που κάνουν πέρα ίσως από το να βγάζουν ρευστό. Αλλά και ο κόσμος δε βγαίνει πλέον έξω για να μερακλώσει αλλά για να κάνει φιγούρα και να το παίξει κάποιος (ο τρεντάτος, ο εναλλακτικός, ο αυθεντικός κλπ.) στους άλλους ή ακόμη και στον εαυτό του, χωρίς βέβαια να βγάζω την αφεντιά μου έξω από αυτό. Η μόστρα βέβαια υπήρχε και παλιότερα, π.χ. στα νυχτερινά κέντρα αλλά συνδυάζονταν και με το μεράκλωμα ενώ τώρα επικρατεί καθ' ολοκληρίαν. Με λίγα λόγια, η παθογένεια είναι διττή και αφορά τόσο την προσφορά όσο και τη ζήτηση.
Rosstrobon (πριν από 19 ώρες και 33 λεπτά)
@Νίκο, χρόνια πολλά ρε παλίκαρε για αρχή.

Εεε αυτό νομίζω ότι συμβαίνει ήδη. Σε γνωστό μαγαζί φολκλόρ ύφους και αισθητικής, πας και πληρώνεις 5-6€ για μισή πίτα, με ένα τεμάχιο κρέας, χωρίς πατάτα, με μερικά σκόρπια κρεμμυδοντόματα. Ναι αλλά τα κρέατα είναι επαρχίας και η πίτα χειροποίητη, λολ. Οι πρατινάκιδες σου ζητάνε για ένα μπέργκερ 11-12€. Πλέον η φάση είναι το hype και τα social και θεωρώ ότι οι under25 έχουν κυρίως αυτό σαν κριτήριο.

Γνωστός κωμικός στο FB ανέφερε πως στο Παγκράτι άνοιξε καφέ που πουλάει τον Φρέντο Εσπρέσσο πακέτο προς 6€...

Το λαϊκό φαϊ αργοσβήνει και μόνο μερικά καφενεία νιώθω ότι το κρατάνε ζωντανό
Jimador (πριν από 1 μέρα και 7 ώρες)
Το βλέπουμε στα κουρεία, που πλέον ανοίγουν σε κάθε γωνιά και τα δουλεύουν κάτι παλικάρια σαν βγαλμένα από γουέστερν. Και ΟΛΟΙ νιώθουν (ή έστω πλασάρονται σαν) μοναδικοί, όλοι αυθεντικοί, όλοι μερακλήδες.

Θέλω να μπω καμιά μέρα να ζητήσω ανταύγειες με "βίδες" σαν τον Άλαν Σμιθ της Λήντς ή τον τραγουδιστή των Offspring.
Eowyn (πριν από 1 μέρα και 10 ώρες)
Respect για Σωτήρη και μόνο...
Nίκος© (πριν από 1 μέρα και 11 ώρες)
Μετά από τεράστια κατανυκτική οινοπνευματοποσία με την παρέα προς το τέλος που όλα φαίνονται ξεκάθαρα σαν να ήρθε ο ίδιος ο Δαλάι λάμα καταλήξαμε σε ένα αληθές και στενάχωρο γεγονός για εμάς τουλάχιστον.

Με τον τεράστιο εκμοντερνισμό στα πάντα(πχ παντού πλέον smash κτλ), σε λίγα χρόνια θα ανοίξει κανένας "καφενές του Σωτήρη" με επιτηδευμένη γραφικότητα κτλ και θα πληρώνουν όλοι τα πάντα χρυσά για να κάνουν ινσταγκραμικές ιστορίες με τον εκάστοτε "Σωτήρη" να τους κράζει ενώ θα υγραίνονται από την ψευδαίσθηση λαϊκότητας και αυθορμητισμού που θα έχουν που θα τους κολλάνε ένα αυτοκόλλητο "αν με βρείτε μέθυσα, με λένε ------, μένω -----, πάτε με σπίτι", παρακαλώντας για like στα live τους.

Περάσαμε εποχές που δεν θα υπάρχουν ξανά(Σωτήρης, Φαρχάν, Γιαννούλα κτλ), εκτός αν πας σε κάνα ξεχασμένο χωριό στο πουθενά.

Είμαστε η τελευταία τυχερή γενιά ταβερνοχωρίτων που ζήσαμε γνήσια πράγματα, ανθρώπους, μαγαζιά και εμπειρίες, οι τελευταίοι των μοϊκανών...
ταβερνοαλάνι (πριν από 4 μέρες και 1 ώρα)
@aethra @Ουαλός δυστυχώς δεν αναπαράγω το πρόβλημα, σε μένα λειτουργεί. Θα χρειαστεί λίγο σκάλισμα για να το βρούμε.

- Τι σημαίνει ότι δεν αφήνει; Σε ποιο στάδιο της διαδικασίας γίνεται τι; Επιλέγεις τις φωτό, πατάς το κουμπί και δεν γίνεται τίποτα;
- Τι κινητό/tablet είναι; Android/iPhone;
- Τι browser; Chrome, Firefox, Safari;
- Δοκιμάστε να ανεβάσετε 1 φωτό μόνη της, για να δούμε μήπως φταίει το πλήθος

Καλύτερα στείλτε μου απαντήσεις στο admin@tavernoxoros.gr για να μπορέσουμε να κάνουμε άνετα διάλογο
Ουαλός (πριν από 8 μέρες και 10 ώρες)
Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ και καιρό από το τάμπλετ (smartphone δεν έχω), μπόλικο φωτογραφικό υλικό που δεν μπορώ να ανεβάσω :(
guru (πριν από 8 μέρες και 13 ώρες)
@aethra ίσως να κάνεις clear cache ή να απεγκαταστήσεις και να ξαναβάλεις την εφαρμογή του ταβερνοχώρου ή αν δεν την έχεις να την βάλεις
aethra (πριν από 8 μέρες και 15 ώρες)
Φιλοι ταβερνοχωριτες την βοηθεια σας, γιατι δεν μπορω ν ανεβασω φωτογραφιες απο το κινητο?
varethika ton prologo (πριν από 8 μέρες και 21 ώρες)
@dokimastis το πλέον ταιριαστό όνομα
dokimastis (πριν από 8 μέρες και 21 ώρες)
@varethika: Πάω στοίχημα ότι όλοι μας θέλουμε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ελλάδας, Ιωάννης Γλυκός, να είναι Ζαχαροπλάστης.
NikosMichelinJo (πριν από 11 μέρες και 11 ώρες)
Breaking news.
Ξεκίνησαν εργασίες ανακαίνισης στο ιστορικό Κόκκινο σπίτι της πλατείας Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη.
Με ελάχιστη επιφύλαξη το ομώνυμο εστιατόριο τερμάτισε την βραχύβια διαδρομή του.
Στη θέση του λέγεται ότι θα ανοίξει νέο κατάστημα της "Διάβαση 1977" από την Παύλου Μέλα.
aethra (πριν από 13 μέρες και 17 ώρες)
Εγω παλι κολλησα στο οτι αντι να δουν για δηλητηριαση τον 22χρονο, τον χειρουργησαν για νεοπλασια...Οτι να'ναι δηλαδη .
ταβερνοαλάνι (πριν από 14 μέρες και 7 ώρες)
@Jørgen
το newsit.gr γράφει ότι "ο 22χρονος ανέφερε ότι συνήθιζε να καταναλώνει ψάρια ωμά (σούσι) ή ελαφρώς μαγειρεμένα, σχεδόν σε καθημερινή βάση τα οποία αγόραζε φρέσκα από την τοπική ψαραγορά."

άρα μάλλον δεν έγινε από μαγαζί
Jørgen (πριν από 14 μέρες και 17 ώρες)
https://www.tanea.gr/2025/11/22/greece/sovari-dilitiriasi-apo-sousi-sti-thessaloniki-proto-krousma-anisakis-stin-ellada/

Άραγε να είναι από μαγαζί ή από σουπερμαρκετ;
Μάριος (πριν από 18 μέρες και 8 ώρες)
Αν τυχών αποφασίσει κάποιος να πάει, παρακαλώ να ρωτήσει τί έχουν σε "ξανθιά" βαρελίσια μπύρα.
Πεθαίνω να μάθω την απάντηση :)
guru (πριν από 19 μέρες και 12 ώρες)
@varethika o Nikos original κινείται σε αυτές τις γειτονιές οπότε αν σε διαβασει ίσως η επιθυμία σου πραγματοποιηθεί
Μάριος (πριν από 21 μέρες και 14 ώρες)
@dokimastis
"Dream team tavern", μέλος του ομίλου Papantza group :)
varethika ton prologo (πριν από 21 μέρες και 16 ώρες)
@dolimastis
Εγώ σκέφτηκα ότι θέλω επίσκεψη και γλαφυρή περιγραφή του Nikos original για το κάτι άλλο
dokimastis (πριν από 21 μέρες και 17 ώρες)
Διαβάζοντας το ωραίο σχόλιο του Μάριου στο Κάτι Άλλο (Καλαμαριά), μού θύμισε πόσα έχουμε περάσει και ακούσει όλα αυτά τα χρόνια που γυρνάμε σε διάφορα μαγαζιά ανά την Ελλάδα (και δεν αποκλείω και εκτός). Και μού ήρθε μια ωραία εικόνα, ένα όραμα:

Θα θελα ένα μαγαζί που θα σέρβιραν/ έτρεχαν ο κύριος από το Κάτι άλλο, ο Καπετάν Φουρτούνας από τους Ν. Επιβάτες, όπου φυσικά το φαγητό "είναι αληθινό", όπου τα κάνουμε όλα "μόνοι μας" και είναι ιδιαίτερα, δεν έχουν σχέση "με ό,τι άλλο τρώτε εκεί έξω". Θα ήταν εκεί και ο κύριος από τη Ρακή με Ελλάδα, ο κύριος από το Αγρόκτημα Κέδρος και φυσικά γενικός διευθυντής θα ήταν ο Τρελός Αυστραλός! Το φαγητό θα ήταν "τέλειο" τα ποτά θεσπέσια και αν δε σου αρέσουν να πας να φας στα γκούντις ή στη μάνα σου!

Μάς αρέσει να παραμυθιαζομαστε όλοι μας, λίγο ή πολύ. Ο καθένας μας βάζει τα όρια του, ψηλά και χαμηλά, και αυτά δοκιμάζονται. Η εστίαση είναι ταξίδι και μέσα της κρύβει παραμύθι, φαντασία και φυσικά, παπαντζα!

Και εδώ είμαστε όλοι εμείς να τα επικοινωνούμε μεταξύ μας και να γελάμε για όσα φάγαμε και "φάγαμε".
Ragioniè (πριν από 27 μέρες και 12 ώρες)
Πολλά έχουν ακουστεί για το Ολύμπιον, ενδεχομένως να είναι και παλιά είδηση,ίσως και fake αλλά χθες μου ανέφερε ένας φίλος για τα "καλά καθούμενα"
ταβερνοαλάνι
Μου φάνηκε ότι το Ολύμπιον στην Αριστοτέλους άνοιξε ξανά, σαν καφετέρια
βιβλιοφάγος
Ανεβαίνοντας σήμερα τη Γρηγ.Παλαμά στο κέντρο, στην δεξιά μεριά, λίγο πριν φτάσω Παύλου Μελά, είδα να ετοιμάζεται μαγαζί "Ρογκότη, Σουτζουκάκι Ρώσσικη από το 1928", με ταμπέλα vintage αισθητικής. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω, θα'ταν ενδιαφέρον..αν όντως υπάρχει κάποια συνέχεια ή πήραν απλά το όνομα. Έχω ποστάρει και τη σχετική φωτογραφία
ταβερνοαλάνι
Γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος κλέβει, του ζητάς να σταματήσει να κλέβει, δεν του ζητάς ποσοστό από τα κλοπιμαία.

Η φοροδιαφυγή έχει πραγματικές συνέπειες στον κλάδο της εστίασης, δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό στα νόμιμα καταστήματα, με επιρροή σε εργαζομένους, προμηθευτές κτλ. Ουσιαστικά κλέβεις όλους τους συνανθρώπους σου ενώ κοιτάς κοντόφθαλμα μόνο την πάρτη σου.

@Nίκος© γι' αυτό εμείς που αγαπάμε την εστίαση, προτρέπω να ζητάμε πάντα απόδειξη. Προσωπικά έχω ανοχή σε σπάνιες περιπτώσεις, βλέπε κάτι καφενεία σε ορεινά απομονωμένα χωριά.
Rosstrobon
Σας διαβάζω και γελάω γιατί ως έμπορος βιώνω το αντίστροφο, που κόβω πάντα παραστατικό και έχω τον κάθε έξυπνο να απαιτεί να μην κοπεί απόδειξη, να του αφαιρεθεί και όλο το ΦΠΑ, βγαίνοντας μόνο αυτός κερδισμένος και κερασάκι να πληρώσει με κάρτα.

Πάντως ναι στην εστίαση ξεφεύγει η κατάσταση...και διαμαρτύρονται ελάχιστοι έως κανένας...
Nίκος©
Ναι στα τρόφιμα είναι 13% λάθος μου
varethika ton prologo
Και τα ποτά ,κρασιά 24% έχουν συντελεστή
dokimastis
@Νίκος(C) σωστός γενικά και επαυξάνω.

13% δεν είναι ο ΦΠΑ στην εστίαση; ή κάποια είδη έχουν 6%;;
Nίκος©
Σε πρόσφατη επίσκεψη σε μαγαζί, φέρνει το κλασσικό τεφτέρι για να πληρώσω (ούτε κέρασμα, ούτε ψαλίδι τίποτα). Το σύνολο 67€. Ωραία του λέω, χωρίς φπα είναι 54. Σου δίνω 60 στρογγυλα και είμαστε οκ. Πρασίνισε άλλαξε 10 χρώματα, φώναζε... οκ λοιπόν αναστροφή και κόψε απόδειξη και θα πληρώσω με κάρτα. "Κλέβεις" το φπα, κερδίζεις τον φόρο εισοδήματος κτλ κτλ... ε ρε φίλε δεν γίνεται μόνο εσύ να είσαι ο κερδισμένος. Μοιράσου το κέρδος με τον πελάτη και δεν θα χάσεις!!!

Είμαι παράλογος ρε παιδιά; Η κερνάς, ή κάνεις ψαλίδι αν είναι έτσι. Και όχι 1-2€, σχεδόν 20% πρέπει κανονικά.
bibi
Σε μια χωρα που γιατροι κανουν εγχειρησεις επι χρονια
χωρις να ειναι γιατροι και διαγουν πολυτελη ζωη
μαλλον ειναι φυσιολογικο να εχουμε και κατα
φαντασιαν βραβευμενους σεφ.
varethika ton prologo
Μεγάλη ασέβεια επισης οπως έμαθα ότι σε κάποια κυρίως εμπορικά μαγαζιά που νοίκιασαν χώρους ,προσπάθησαν να φέρουν τον κόσμο είχαν μισθώσει περισσότερα από 1 μαγαζιά (πανάκριβα) έκαναν εκδηλώσεις γευσιγνωσίες προϊόντων κλπ να τους λένε να φύγουν γιατί πήρε άλλος το μάρκετινγκ
ο Σαλονικιός το ένιωσε αμέσως∙σ χάθηκε εκείνο το γνήσιο χρώμα που τον συνέδεε με τον χώρο. Του στερήθηκαν οι αυθεντικές μυρωδιές των παλιών στοών, και στη θέση τους του επιβλήθηκε μια αποπνικτική αίσθηση αποστείρωσης.
varethika ton prologo
Η πρόθεση τους είναι να τα κλείσουν όλα και να βάλουν τα δικά τους concept ,επίσης έμαθα ότι ασκήθηκαν πιέσεις σε μαγαζάτορες που εχουν ακόμα συμβόλαια να αποχωρήσουνε γιατί έτσι κ αλλιώς δεν θα τα ανανέωναν τον επόμενο χρόνο που έληγαν …
Κάποιες φήμες λένε ότι θα κλείσει για 6 μήνες
Κάποιες φήμες ότι θα ανοίξει πάλι τα Χριστούγεννα
Έτσι κ αλλιώς βλέποντας τα concept και τις τιμές της ergon group μάλλον δεν θα απευθύνεται σε ντόπιους αλλά σε τουρίστες
ταβερνοαλάνι
Η Μοδιάνο έκλεισε σήμερα και ξεκίνησαν έργα, για να το αναλάβει το Έργον όπως είχε αναφερθεί από τον varethika

Ξέρει κανείς αν τα υπάρχοντα μαγαζιά κλείσανε οριστικά ή αν είναι μόνο προσωρινό;
Neverich
Βρέθηκα προχθές σε μια συναυλία των Χατζηφραγγετα και άκουσα το παρακάτω άσμα:

https://youtu.be/x1g9klrWwqA?si=FsO36-zmAh__mzQZ

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς το έχετε ακούσει, αλλά επειδή ταυτίστηκα αρκετά και γέλασα ακόμη περισσότερο είπα ότι αξίζει ένα post
Θου-Βου
Σεπτέμβριος 2025, Αεροδρόμιο Κωνσταντινούπολης:

Μπέργκερ 18,00 - 32,50 €
Κρύα σάντουιτς 14,50 - 17,50 €
Κουλούρι γεμιστό 12,50 €
Κρουασάν με μερέντα 10,00 €
Ατομική πίτσα τεμ. 8,00 - 8,50 €
Σαλάτες 12,50 - 13,00 €
Πάστες 9,50 €
Donuts 7,00 €
Αναψυκτικά 250 ml 4,50 €
Νερό 500 ml 2,50 €
Μέλι 850 γραμ. 182,90 € (216,00 € το κιλό)
Αποξηραμένα σύκα, χουρμάδες συσκευασμένα 300 γραμ. 39,90 € (134,00 € το κιλό)
Μπακλαβάς χύμα 90,00 - 130,00 € το κιλό
Μπακλαβάς συσκευασμένος 300 γραμ. 59,90 € (200,00 € το κιλό)
Λουκούμια συσκευασμένα 300 γραμ. 28,90 - 72,90 € (95,00 - 243,00 € το κιλό)
Φιστίκια κελυφωτά (ή "σάνφιστικ" ή φιστίκια "Αιγίνης") χύμα 140,00 € το κιλό
Καρυδόψιχα χύμα 95,00 € το κιλό

Λεπτομέρειες, φωτογραφίες κλπ. εδώ:
https://www.facebook.com/theworldoffroad/posts/pfbid03vUXgYE9ENF59Sc919ASRrRwKjzBjYPt11TS64k765Vp7Qo2XTfLubwL2YgYjzeEl
Βικτωρ Τ.
Ευχαριστώ varethika ton prologo
varethika ton prologo
Βέργες λαγιες ήταν @βικτωρ
Βικτωρ Τ.
https://parallaximag.gr/thessaloniki-news/vinteo-o-manoy-tsao-tragoydaei-thanasi-papakonstantinoy-sti-thessaloniki

Ξέρει κανείς την ψησταριά του άρθρου της Parallaxi
Rat Pack
Κουτσομπολιών συνέχεια....

και κάπως έτσι έχει ένα κλειδί Michelin το ON και κανένα το Macedonia Palace του ... Ευαγγέλου.
και προφανώς η βράβευση αφορά όλο το πακέτο του ξενοδοχείου και όχι μόνο την εστίαση.

Θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές με τα εστιατόρια.

Μύκονος, Σαντορίνη κλπ, μετά τις μειώσεις αφίξεων και τζίρου 15-20% φέτος μάλλον θα μπουν στον κατάλογο εσπευσμένα ως προορισμοί.
varethika ton prologo
@tsimp
Μεχρι νοεμβριο θα αναρτηθει ατην διαυγεια οτι το ελληνικο δημοσιο θα πληρωσει τον οδηγο …αν και αφου πληρωθουν πιατευω θελουν αλλους 6-8 μηνες να ανακοινωσουν τα αποτελεσματα
tsimp
Μέχρι Νοέμβρη προλαβαίνουμε να φάμε στις ίδιες τιμές δηλαδή.
varethika ton prologo
Επιβεβαιωμενες φημες λενε οτι υπαρχει συμφωνια για ανανεωση της συμφωνιας του οδηγου michelin για Αθηνα για το 2026 και το 2027 και παραλληλα για πρωτη φορα παρουσιας του οδηγου και για την Θεσσαλονικη
Μεχρι Νοεμβριο θα ξερουμε …
Rat Pack
Κουτσομπολιά.

Καθώς περνούσα έξω από το ON (Όλυμπος Νάουσα) στην παραλία είδα ανερτημένη ταμπέλα Michelin One Key που είναι διάκριση για τα ξενοδοχεία - όχι για τα εστιατόρια.

https://guide.michelin.com/en/hotels-stays/thessaloniki/on-residence-14477?arr=2025-09-24&dep=2025-09-25&nA=1&nC=0&nR=1

Είναι το μόνο στην πόλη.

Βέβαια έτσι όπως είναι η ταμπέλα και έχει και το αστέρι πάνω και είναι και στην κολώνα δίπλα στο εστιατόριο μοιάζει και απο κοντά για ένα αστέρι εστιατόριο.
Τα κλειδιά τα ξεκίνησαν το 2024 και λίγοι τα ξέρουν .

Περισσότερα,
https://guide.michelin.com/gr/en/article/travel/all-the-key-hotels-greece-michelin-guide

Για τα εστιατόρια της πόλης αναμονή ..... σύντομα λένε.
tsimp
"Kykloi by Priceless", της Mastercard, λέει.

https://www.news247.gr/food/kykloi-by-priceless-gastronomia-me-koinoniko-apotipoma-stin-kardia-tis-athinas/

Στο άρθρο η σειρά από τις γνωστές λεξούλες, που εδώ επιδιώκουν να πασπαλίσουν μ' Άστρα τα κάτεργα του χρηματοπιστοτοκίζειν και να δούμε από Λεβιάθαν έναν Τόμας το τρενάκι να σερβίρει spaghetti από φύκια: Inclusivity, Sustainability, Mindfulness

Μάλιστα...
aethra
Ναι, αυτο ειναι, το στεκι του Νικου, πηγαινα μεχρι το 2000...Ειχε πολυ καλα κρεατικα γενικως αλλα τον γυρο θυμαμαι περισσοτερο...Σας ευχαριστω...
Σταύρος
Στο στέκι του Νίκου πηγαίναμε και για αρνίσια συκωταριά!
Eowyn
Aethra, αν λες το στέκι του Νίκου
https://www.tavernoxoros.gr/?p=t1449&t=img

Ήταν εξαιρετικό μαγαζί, σύχναζε μια παρέα τεφατζίδων χαντμπολιστων στα 80-90 (έχω συγγένεια με έναν εξ αυτών), πηγαίναν μετά την προπόνηση και κατασπάραζαν τα πάντα. Χαιλάιτ το "πιγκουινάτο", πιατέλα με σουτζουκάκια, κόκκινη σάλτσα και λιωμένα κασέρια (θεσσαλονικιώτικη διάλεκτος).

Έπειτα άνοιξε και στο Βίλκα για ένα διάστημα, δυστυχώς δε θυμάμαι τι και πως, αλλά δεν είναι περασμένο στον ταβερνοχώρο αυτό. Θα μάθω πληροφορίες και θα το περάσω.
aethra
Καλησπερα σας, σκεφτομουν παλια καταστηματα με γυρο και κρεατικα και θυμηθηκα τον Νικο που ηταν καπου στην Νεα Κρηνη αλλα δεν θυμαμαι ακριβως που. Ηταν ταβερνα, οχι γυραδικο αλλα θυμαμαι εξαιρετικο γυρο με κρεμυδομαιντανο στο πιατο. Θυμαται καποιος αλλος που ακριβως ηταν?
varethika ton prologo
Κυκλοφορεί φήμη ότι υπάρχουν επαφές του ομίλου που διαχειρίζεται το Μοδιανο με μεγάλο όμιλο (εύρωστο πλέον) εστίασης ,φιλοξενίας ,αγοράς τροφίμων της πόλης για μεταφορά όλων των πρότζεκτ εστίασης του ομίλου στο Μοδιανο
Σταύρος
https://cityportal.gr/thessaloniki-konta-se-symfonia-to-thryliko-olympion-me-gnosti-amerikaniki-etaireia-fast-foynt/

Δεν το αναφέρει αλλά πρόκειται για τα McDonald's. Τα συναισθήματα μου για την ανωτέρω είδηση συμπυκνώνονται σε μία λέξη: ΑΙΣΧΟΣ!
Neverich
Τα 330 ml μπύρας σε θερμοκρασία 40° κελισιου εξαϋλώνονται εντός 2 sec
tsimp
Με αφορμή την αναφορά σε μπύρες των 330 μιλιλίτρων σε μαγαζί και δη ψητοπωλείο, έχω να πω πως αυτά τα gentrification, και τα Airbnb δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο.
Ουαλός
https://www.voria.gr/article/thessaloniki-meiosi-sok-ston-tziro-tis-estiasis-ton-ioynio-i-akribeia-serbirei-loyketa

Φαύλος κύκλος δυστυχώς που φοβάμαι ότι θα αναγκάσει στο αντίο ακόμα περισσότερα ιστορικά μαγαζιά...
varethika ton prologo
@ουαλος κ @tsimp
Η χρήση της αγοράς είναι αγορά τροφίμων για αλλαγή χρήσης πχ εμπορική στοά προβλέπεται προεδρικό διάταγμα ,ενώ φαίνεται δύσκολο αν υπάρχει σχέδιο θα γίνει αλλαγή
Εδώ έχουν γίνει χειρότερα με δασικές εκτάσεις …
Αν γίνει εμπορική στοα βγάζοντας την προϋπόθεση της ποσοστοσης μεγάλου αριθμού καταστημάτων τροφίμων μπορεί να παραχωρηθεί εύκολα σε έναν όμιλο από τους 5-6 που κυριαρχούν στην Ελληνική αγορά
tsimp
Μηδενικό δέσιμο με την ιστορία της πόλης και την καθημερινότητα, καλοστυλαρισμένο food court με το βλέμα κυρίως στραμμένο σε αλλοδαπά ευρώ, δυνάρια, ρούβλια και ντόλαρς. Κάπως έτσι οι επισκέψεις κατέληξαν να μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού (το πολύ έως τον παράμεσο).

Για εμάς τους ελλιπώς ενημερώμενους, ποια είναι η επόμενη χρήσης /νέος σχεδιασμός στην οποία αναφέρεστε;
Ουαλός
Δυστυχώς δικαιώνομαι ως προς την αποτυχία του εγχειρήματος (αφού φυσικά πρώτα κατέστρεψαν την Μοδιάνο όπως την αγαπήσαμε) και τίποτα δεν απομακρύνει τις υποψίες μου ότι η χρήση του ως "food market" για 1-2-3 χρόνια, γνωρίζοντας ότι σχεδόν όλα τα αρχικά μαγαζιά θα κλείσουν, ήταν απλά το τυράκι για να έρθει πιο αναίμακτα η πραγματική χρήση για την οποία προόριζαν την αγορά.

Θα ήθελα να ήξερα που βρίσκονται ορισμένοι εδώ μέσα που απαντούσαν με ειρωνείες και μεγαλοστομίες μερικά χρόνια πίσω, όταν εξέφραζα την άποψη μου για τη νέα Μοδιάνο, και γιατί έχουν εξαφανιστεί...
Rosstrobon
Πέρασα την Κυριακή από Μοδιάνο και ήμουν στα όρια της κατάθλιψης με την όλη φάση.
varethika ton prologo
Το πολλά υποσχεμενο(λόγω ιστορικοτητας ,τοποθεσίας και πρόσφατης ανακαίνισης κατάρρευσε οριστικά όπως είχαν προβλέψει αρκετοί Θεσσαλονικείς
Η ιδιοκτησία δεν δείχνει να ανησυχεί μάλλον ξέρει ήδη τον επόμενο σχεδιασμο /χρηση του χώρου ή πρόσφατη είσοδος του ομίλου στο χρηματιστήριο τους δίνει κεφάλαια για να διορθώνουν τρανταχτά λάθος σχεδιασμούς τοποσήμων
Μοδιάνο – Status: Brilliant
Ανοιχτά: Μπαμπάτσικος, ΓΡΝ, Panini, Felafel, Tarantino (κλείνει Σεπτέμβριο), Πιροσκί
Κλειστά: Estrella, Αυγοθήκη Τσακίρης, Kassandra Ice Cream, Mochiamo, Ψαραγορά Μοδιάνο, Chevicheria, Ikigai Dumplings, Pico Pinsa, Τράτα, Φρεσκούλης, Mare Monti, Delyfish, Χατζής, Soft Cookie, Τερκενλής, Μάγειριο Αϊβαλί, Πασχάλης Πίτες, Oshekkopf, Διδασκάλου (κρεοπωλείο/ψητοπωλείο)
bibi
@dokimastis εγω το πηρα απο Εγνατιας 102 αλλα μπερδευτηκα
και εβαλα την κριτικη αλλου.
Στις δεκα το πρωι ειχε μια ντουζινα απο αυτα.
Η τιμη ειναι πολυ καλη για το μεγεθος και την ποιοτητα του ψωμιου.
Ενα μερος των αλευρων ειναι σιγουρα σικαλης
υπολογιζω γυρω ατο 50% που ειναι μεγαλη ποσοτητα
αν αναλογιστει κανεις οτι τα υποτιθεμενα ψωμια ολικης
που αγοραζουμς εχουν 20 ως 30% αλευρι ολικης.
Ειναι φανερο απο τις εσωτερικες τρυπες, την υφη και το αρωμα
οτι το ψωμι του Γατιδη δεν ειχε τον απαιτουμενο χρονο ωριμανσης
24, 48 η 72 ωρες στο ψυγειο, κατι που ειναι απολυτα φυσικο
οταν μιλαμε για αρτο μαζικης παραγωγης.
Να πω για δευτερη φορα οτι οποιος αποφασισει να φτιαξει το ψωμι του Ακη
Πετρετζικη (ψωμι με προζυμι χωρις μιξερ)
δεν προκειται να ξανααγορασει ψωμι απο φουρνο παρα μονο για δοκιμες.
Ειναι χωρις ζυμωμα, με τρια υλικα, εμφιαλωμενο νερο, αλευρι και λιγο αλατι. Μπορεις να βαλεις οτι αλευρα θελεις αλλα εχει μια διαδικασια.
Το φτιαχνεις σημερα και τρως μεθαυριο.
dokimastis
@bibi για το ψωμί στον Γατίδη, Λαμπράκη, Τούμπα: είναι όντως καλή τιμή; δε γνωρίζω.
Επίσης, είναι τελικά Σίκαλης ή μπα;
και τι εννοείς Ωρίμανση;

ευχαριστώ
ταβερνοαλάνι
Ενδιαφέρον. Δεν ήξερα ότι είχε παραγωγή χοιρινού η περιοχή.

Το βίντεο αυτό επιβεβαιώνει ότι υπάρχουν όντως κάποιες μονάδες https://www.youtube.com/watch?v=xxkw5LhtDzg
dokimastis
@ταβερνοαλάνι ref: Σουβλάκι Αγίου Προδρόμου: οι γαλατσάνοι διατείνονται ότι όλα τα σουβλάκια που πουλιούνται στον Αγ. Πρόδρομο είναι με κρέατα Γαλάτιστας, πάντως.
ταβερνοαλάνι
Απορία: Έχει καθιερωθεί η φράση σουβλάκι Αγίου Προδρόμου λόγω του ήταν από παλιά πέρασμα και είχε πολλές ταβέρνες που σέρβιραν σουβλάκι στο χέρι με μια φέτα ψωμί. Η περιοχή δεν έχει γουρούνια, επομένως φαντάζομαι το κρέας είναι εισαγόμενο και φαντάζομαι δεν υπάρχει κάποια μονάδα επεξεργασίας κρέατος απ' όπου παίρνουν όλα τα καταστήματα.

Το ερώτημα μου είναι: ξέρει κανείς αν υπάρχει κάτι κοινό στην εφοδιαστική αλυσίδα ή στον τρόπο παρασκευής των σουβλακιών ώστε η φράση "σουβλάκι Αγίου Προδρόμου" να υποδηλώνει ένα συγκεκριμένο στυλ; Π.χ. στο περίφημο Σερραϊκό σουβλάκι νομίζω παίζει συνήθως 2 χαρακτηριστικά κομμάτια ατόφιου λίπους στο σουβλάκι.
Ragioniè
Επέκταση της "Διαγωνίου" στη Μύκονο,ας προστεθεί από τους μάστορες του Ταβερνοχώρου

https://www.voria.gr/article/i-diagonios-paei-mykono-kai-ta-thrylika-soytzoykakia-tis-kanoyn-apobasi-sto-nisi-ton-anemon

Τοποθεσία:Αγίου Λουκά και Αξιώτη, Φάμπρικα, Μύκονος
Ragioniè
@Varethika ton prologo: Ευχαριστώ,να πω την αλήθεια δεν το γνώριζα. Δεν έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής κανένα από τα παραπάνω
ταβερνοαλάνι
ναι το είδα και γω, έχει μπει στα προσεχώς ως Meze
varethika ton prologo
ragione
Ειναι concept της Lekos group
Mono gyros ,κοκκινο σπιτι ,Leat eat be , και διαφορα αλλα κονσεπτ που θα ανοιξουν συντομα
Ragioniè
@Προς boss ή άλλους μοντερατορηδες

Μεταξύ Mono Gyro και Κριτικού επί της Νίκης, άνοιξε ένα μαγαζί meze κάτι(δεν είδα καλά το υπόλοιπο της επιγραφής)Μεγαλουτσικο μου φάνηκε μέσα εξω
Neverich
@dokimastis Ευχαριστώ για το tip.
Την επόμενη φορά σίγουρα θα την ζητήσω!
dokimastis
@Neverich το μακρόστενο σαν πεϊνιρλί που είδες στο Μπέροβο είναι μάλλον η παστουρμαλίγια (pastrmalija). Δες διάφορα ποστ που υπάρχουν στο θέμα.

Μακάρι να δοκιμάσεις και να έρθεις στο κλαμπ μας! Εγώ πλέον την ζητώ όταν είμαι στη βόρεια δημοκρατία...
Maximos
Σε κατάστημα γνωστης αλυσιδας πιτσαρίας στον εύοσμο λουκέτο από 9 εως 11 Μαΐου αριθμός πράξης 7 ααδε 9-5-25
Jimador
Όλο και κάπου θα βρω να πνίξω τον πόνο μου για την απουσία αστεριών Μισελέν απ'την Θεσσαλονίκη, δε φοβάμαι!
varethika ton prologo
Σπονδή πριν μερικές μέρες ήταν τελείως άδειο στις 2300 ένα δυαρι τραπέζι
Αυτό σε συνδυασμό με το πρόστιμο δείχνει ότι δεν το βλέπω καλά αν προσθέσουμε κ την <<κουραση>> του μεγαλομετόχου μετά από 25 χρόνια πορείας στο fine dining
tsimp
Το mononews από,τι φαίνεται το δίνει κανονικά το όνομα, σε αντίθεση με την πλειονότητα των δημοσιευμάτων.
Ουαλός
https://www.news247.gr/ellada/athina-louketo-se-gnosto-estiatorio-me-asteri-michelin/

Τα λαγωνικά του ΤΧ μήπως γνωρίζουν κάτι;
aethra
Η Θεσσαλονικη δεν εχει εστιατορια για αστερι michelin. Ισως καποια για συσταση...
Conx9
Αστέρι δεν νομίζω αρχικά στην Θεσσαλονίκη να πάρει κανένα, ίσως το Σάνυ στην Χαλκιδική. Αλλά αρκετά recommendations
varethika ton prologo
Ένα υψηλοβαθμο στέλεχος του οδηγού Michelin ήταν τις προηγούμενες μερες στην Θεσσαλονίκη
Ανεπίσημα ηρθε μια πρώτη επαφή /preview με την γαστρονομική σκηνή της πόλης
Επίσημα ήρθε για ιδιωτική επίσκεψη
Από ότι έμαθα επισκέφθηκε
Δέκα τραπέζια, Χαρουπι, Συντροφη, Μεζεν
Φήμες υπάρχουν εδώ και μήνες για την συμμετοχή και της Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής στον οδηγό Michelin
Ο χρόνος θα δείξει αν όπου υπάρχει καπνός υπάρχει κ φωτιά…
Πάντως θα ήταν μια θετική εξέλιξη για την γαστρονομική σκηνή
Και όπως βλέπω από τις επιλογές επίσκεψης του Michelin guy
Κοιτάνε το τοπικό στοιχείο στα μαγαζιά την τοπική κουζίνα …όχι imitation ρέπλικες γαλλικών ,ιταλικών εστιατορίων που τρώνε οι ντόπιοι ευκατάστατοι
varethika ton prologo
Καραμελωμένο φυλοποιημενο τσουρέκι από 72h
Όποιος δεν έχει θέμα με τα 19,5 ευρώ που κοστίζει ας το δοκιμάσει ….τσουρεκι δεν το λες είναι κάτι μεταξύ brioche και κρουασάν ταιριάζει με καμιά παλαιωμένενη γραβιέρα ή κασέρι Ξάνθης και μέλι
tsimp
Σχετικά με το post του Ουαλού για το σουβλάκι σε περίοδο νηστείας (topic Ζερβού στην Πολίχνη), σκεφτόμουν κι εγώ κάτι ανάλογο και μπορώ να πω -μιας και ψιλοαναγκαστικά στρεφόμουν εκεί λόγω ευκολίας τις τελευταίες ημέρες- ότι τη Μ. Εβδομάδα έφαγα «καλύτερο»* και «περισσότερο ανά πιτόγυρο» κρέας απότι τον υπόλοπο χρόνο, από μαγαζιά που παίρνω χρόνια και υπάρχει μία σταθερότητα στην απόδοση.
*Το "καλύτερο" αναφέρεται όχι σε αλλαγή ποιότητας, αλλά στον τρόπο μεταχείρισης.
Ίσως ότι οι ρυθμοί είναι διαφορετικοί και δίνεται περισσότερος χρόνος στα υλικά και στους ανθρώπους, ίσως το 'ας φύγει τώρα που μπήκε', ίσως το ότι ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμμένος με ροδοπέταλα.
Grbrian
https://www.newsit.gr/ellada/thessaloniki-reymatoklopi-ano-ton-80-000-eyro-se-psistaria-dikografia-se-varos-tou-idioktiti/4357990/

Θα κλαιγόταν κι αυτός πώς πρέπει να ανεβάζει τιμές και να χρεώνει 5ευρα τα 100 γραμμάρια προκατάτα επειδή "δεν βγαίνει μαναμ". Αν κανένας έχει περισσότερες πληροφορίες κατά πού πέφτει το αστέρι, ας τις δώσει.
aethra
@zaknafein και @Θου-Βου σας ευχαρστω για τις προτασεις. Επικοινωνησα με τα περισσοτερα καταστηματα εντος Θεσσαλονικης και δεν εχουν τραπεζι. Εκτος δεν θελω γιατι την δευτερη μερα του Πασχα θα παμε εκδρομη και κλεισαμε για φαγητο στον Θωμα στο Σκληθρο. Τωρα για την Κυριακη, θα δουμε. Αντευχομαι απο καρδιας, να εχετε ενα Καλο και χαρουμενο Πασχα..
zaknafein
@aethra Kιόσκια, Κυνηγός, Βλάχικα, Κληματαριά, καθώς και αρκετά ακόμα εντός και εκτός Θεσσαλονίκης (Π. Παντελεήμονα κοιτούσα) δεν έχουν τραπέζι, έχουν κλείσει τις κρατήσεις τους. Στον Π. Παντελεήμονα μου έλεγαν πως θα υπάρχουν κάποια Τραπέζια (δεν τα κλείνουν όλα), αλλά καλό θα ήταν να πάω από τις 12-12.30 μήπως και καταφέρω να βρω.Εγώ πάντως βρήκα και έκλεισα στο Ergon.
Θου-Βου
@aethra, είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα, αφενός διότι τα ανοιχτά μαγαζιά θα είναι ελάχιστα (εικάζεται περίπου 30 max) και αφετέρου διότι είναι πλέον πολύ αργά (θα έπρεπε να κλείσεις τραπέζι από Φεβρουάριο ή το αργότερο αρχές Μαρτίου). Μιλάμε πάντα για ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ, καθόσον ο καιρός είναι άστατος, είναι μεγάλο ρίσκο να κλείσεις τραπέζι έξω (υπαιθρίως), να πιάσει ξαφνικά μια βροχή και ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΡΙΜΩΞΟΥΝ ΜΕΣΑ. Με δυο λόγια, εάν θέλεις να κάτσετε έξω, δεν υπάρχει πρόβλημα, νομίζω θα βρεις εύκολα, ίσως και με το πρώτο τηλεφώνημα. Το ΜΕΣΑ είναι το ζόρι. Προσπάθησε να τηλεφωνήσεις στα εξής:

Κάστρο (Πυλαία)
Το Λημέρι (Ολύμπου)
Σωτήρης (Συκιές)
Τηγανιές & Σχάρες (Λαδάδικα)
Ο Σαΐτης (Κάστρα)
Το μπαλκόνι του Κρεωνίδη (Άνω Πόλη)
Απειρωτάν (Κάτω Τούμπα)
Η Ωραία Πίνδος (Χαριλάου)
Ελιά Λεμόνι (Μπότσαρη)
Η Νέα Κληματαριά (Σοφούλη)
Τα Βλάχικα (Σοφούλη)
Η Ταβέρνα στην πλατεία Σκρα (Αρετσού)
Γιάννης (Νέα Ραιδεστός)
Σεργιάνι της Ανατολής (Ρετζίκι - Ασβεστοχώρι)
Ο Κυνηγός (Χορτιάτης)
Κιόσκια (Χορτιάτης)
Κήπος (Χορτιάτης)
Ο Μανώλης (Περαία)
Γούσιος Βασίλης (Περιστερά)
Η ωραία θέα (Λιβάδι)
Το Δερβένι (Λαγυνά)

Καλή τύχη! Και Καλό Πάσχα!
aethra
Την βοηθεια σας παρακαλω ..Ξερετε που μπορουμε να φαμε την Κυριακη του Πασχα στην Θεσσαλονικη? Πηρα Χαλαρο και ειναι κλειστα, Παραμυθια δεν εχει τραπεζι... Help...
βιβλιοφάγος
Ναι συμφωνώ..αλλά αυτό είναι και θέμα της εταιρείας που έχει την εκπροσώπηση του Ομίλου (Φουρλής νομίζω). Όλη πάντως η λειτουργία του εστιατορίου, όπως και το "μενού" δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που υπάρχει στη Σουηδία τουλάχιστον..εδώ είναι ταχυφαγείον σε σχέση με αυτό που είναι επάνω..ακόμα και το πρωϊνό ήταν με κανονικό μενού
dokimastis
@βιβλιοφάγος
Καλό fun fact, και καλή κίνηση από τους ιδρυτές της αλυσίδας.
Όμως εδώ αυτό δεν επικοινωνείται κατάλληλα. Δεν το τονίζει κάπου ότι το εστιατόριο ανοίγει νωρίτερα. Εμείς βέβαια το είχαμε εδώ στο σάιτ, αλλά χρειάζεται να τονιστεί από την εταιρεία, πιστεύω.

(Βασικά θέλω να πάω κάποια στιγμή για δοκιμή του πρωινού, γι αυτό κόπτομαι...)
Rat Pack
@tavernoalani και vtp
Εχθές έμαθα για τα του Πσαρά.
Ο Πέτρος είναι ... brutal ... αλλά με πολύ γλυκό χαμόγελο.

Συμφωνώ στις τοποθετήσεις σας και ας μην το πλατειάσουμε άλλο.

Η δικιά μου ενόχληση είναι ότι για ένα εστιατόριο (που δεν ήμουν και θετικά διακείμενος και μάλιστα όταν πήγα τους εγκάλεσα ότι 2 χρόνια θέλαμε να έρθουμε και πολλές φορές έχετε σηκωμένο το τηλέφωνο είναι ασέβεια στον πελάτη, ντροπή) στο οποίο λοιπόν έφαγα μια εβδομάδα πριν, καλά όχι για διθύραμβους πχ 9/10, αλλά καλά, δεν το δέχομαι να το αποδομούν έτσι.

Και τι εννοώ, αν γράψεις στο google <<Ηλιόπετρα κριτική>> βγαίνει πρώτο το εν λόγω άρθρο.
Verba volant, scripta manent.
Τα λόγια χάνονται, τα γραπτά μένουν από αρχαιοτάτων χρόνων.
Απλά.

Και δεν υπάρχει επαγγελματίας που να μην θέλει αναγνώριση. Δείτε που είναι ο Λουκάκης, ο Παπουτσάκης και σε κανάλια και σε άρθρα κλπ.

Για την κοινότητα του Ταβερνοχώρου, σας διαβάζω, και ενημερώνομαι που να πάω. Οι επιλογές των VTP, Γιαντράνκα και ειδικά του AG με έχουν βοηθήσει πολύ.
Αν είχα περισσότερο χρόνο θα ήμουν πιο ενεργός.
Παρακολουθώ μεγάλα αντίστοιχα blog/site στο εξωτερικό, στην Ελλάδα δεν έχω βρει καλύτερο.

Επίσης να ξέρετε ότι πολλοί Έλληνες κριτικοί, επιχειρηματίες εστίασης και σεφ, διαβάζουν τον Ταβερνοχώρο συνεχώς.
Jimador
Οδυσσέως και Αποστόλου Φωκά 2 βγάζει το google. Συκιές τελικά.
ταβερνοαλάνι
Jimador αυτό το "Να πάτε αλλού" δεν το έχουμε στο νεκροταφείο. Θυμάται κανείς που ακριβώς ήταν να το προσθέσουμε για το αρχείο;
Jimador
Πίτσα Ρίσκο στην Νεάπολη.

Επίσης το "Να πάτε αλλού!" (όσο απίστευτο κι αν σας φαίνεται υπήρξε τέτοιο όνομα μαγαζιού και -ακόμα πιο απίστευτο- έκλεισε). Κάπου στην Νεάπολη πάλι, παρακάτω απ'την Μητρόπολη.
varethika ton prologo
Μούχλα =mold, mould
Άτυχες το όνομα molde αν κ σημαίνει καλούπι στα ισπανικά
Καλούπι …
Σε ένα podcast μιας μεγάλης εφημερίδας για την Θεσσαλονίκη
Ο βρετανός δημοσιογράφος έλεγε καλά λόγια για το εστιατόριο αλλά γελούσε με το όνομα και απορούσε γιατι το έβγαλαν έτσι
Jimador
Θα'χε ίσως ενδιαφέρον ένα θεματάκι εδώ (κι όχι στο καθένα μαγαζί ξεχωριστά) για αποτυχημένα ονόματα μαγαζιών εστίασης, αν και κινδυνεύουμε να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον τα άκυρα λογοπαίγνια γυράδικων.

Ξεκινώ με δύο που μπορεί να είναι καλά μαγαζιά αλλά στο όνομα κάτι με χαλάει: "FAΩ is 3.14" . Ο,τι τι; Ότι θέλετε να προκαλέσετε τον κόσμο να έρθει να σας ρωτήσει τι στο καλό σημαίνει το όνομα; Και να πάρει έναν καφέ και μια τυρόπιτα όσο σας ρωτάει; Υποθέτω είναι f από function (συνάρτηση) με όρια από Α έως Ω (;;;) ισούται με π (3,14). Που πάλι δεν βγάζει νόημα γιατί δεν συνηθίζονται συναρτήσεις με όρια που δηλώνονται από ελληνικά γράμματα, ούτε από μόνο του λέει κάτι ως εξίσωση. Μια απόπειρα λογοπαιγνίου με το "Φάω" ίσως; Ένα inside joke για κάποια πτυχιακή μαθηματικού που εξελίχθηκε σε καφετζή; Δεν θέλω να το ψάξω παραπάνω.

Το άλλο είναι το Koru που μπορεί να το βρίσκω ατυχές μόνο εγώ αλλά μου θυμίζει δύο σπάνιες ασθένειες: kuru είναι εγκεφαλοπάθεια καννιβάλων της Ινδονησίας παρόμοια με την νόσο Κρόιτσφερτ-Γιάκομπ και Koro είναι ψυχική διαταραχή με ψευδαισθήσεις ότι χάνεις το...μοριό σου. Πέτυχαν διάνα οι άνθρωποι και με τα δύο.
Conx9
Και στην μία αυτή φορά πού θα πάει κάποιος πρέπει το κάθε εστιατόριο να δείξει τί μπορεί να κάνει...οι του fnL είκασαν ότι μπορεί να ήταν μία άσχημη μέρα. Ακόμα κι αυτό όμως στην γαστρονομία δεν επιτρέπεται, ειδικά σε φιλόδοξες επιχειρήσεις.
Κι εδώ σε όλα σχεδόν τα εστιατόρια και ταβέρνες οι γνώμες είναι διαφορετικές. Η Μούργα π.χ. δεν μ΄άρεσε και το Χαρούπι (πού πήγα αρκετές φορές), όχι όσο καλό το περίμενα...